Вака, идеме ред по ред да изанализираме. Ја викендов, малце разочаран, размислував каде лежи проблемот, и ако искључиме шоферска грешка останува следново:
1. Варијатор, ахилова пета на секој Twin Spark, но тој работи само до 4000 обртаја, така да у трка тој е искључен. Но и да речеме дека е до него, а не е, тој дава/одзема 10% од снагата.
2. Плин, убица на Alfin мотор,
а. ги ебе дизните
б. плин не е ни за у упаљач
в. додатна тежина + дебаланс на целото вешање, намалување на потисокот на предницата/ предна вуча.
3. Гуми, многу битни за трка на мали дистанци, они ја добиваат или губат битката. Здрава гума корне асфалт а не чкрипи + ацика е на 50 профил што на мали стази му дава одредена предност.
У секој случај, кола со плин не се трка бидејќи со негова инсталација сопственикот се решил за економија. Алфа и Економија