Автор Тема: Ефектот на бандажот и гумата кон моторот, забрзувањето, максималната брзина и др  (Прочитано 43450 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17595
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Члинк, остави ти бандажи друже. Смени си варијатор, направи едно сервисче на моторот, дотури му некое адитивче по препорака на djidji, ќе си имаш нова Алфа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
ќе си имаш нова Алфа.
Џабе нова Алфа кога на мајсторот ќе си му секогаш калфа...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17595
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
ќе си имаш нова Алфа.
Џабе нова Алфа кога на мајсторот ќе си му секогаш калфа...

Тоа е и плус. Ако се искараш со сите и ти треба човек за муабет, мајсторот секогаш ти е добар познаник ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Вака, идеме ред по ред да изанализираме. Ја викендов, малце разочаран, размислував каде лежи проблемот, и ако искључиме шоферска грешка останува следново:

1. Варијатор, ахилова пета на секој Twin Spark, но тој работи само до 4000 обртаја, така да у трка тој е искључен. Но и да речеме дека е до него, а не е, тој дава/одзема 10% од снагата.
2. Плин, убица на Alfin мотор,
а. ги ебе дизните
б. плин не е ни за у упаљач
в. додатна тежина + дебаланс на целото вешање, намалување на потисокот на предницата/ предна вуча.
3. Гуми, многу битни за трка на мали дистанци, они ја добиваат или губат битката. Здрава гума корне асфалт а не чкрипи + ацика е на 50 профил што на мали стази му дава одредена предност.

У секој случај, кола со плин не се трка бидејќи со негова инсталација сопственикот се решил за економија. Алфа и Економија ;D ;D ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Члинк, немам време цела тема да ја читам, али се осеќа разлика во промена на гуми и бандажи. Битни елементи се ширина на гума, тежина на гума и тежина на бандаж. Ти возиш тешки бандажи, и пошироки гуми, а и најверојатно потешки. Тоа е поголемо оптеретување и нормално го осеќаш ;)

Возев како твоите и знам дека се тешки, сум возел различни димензии и бандажи на повеќе коли и се осеќа разлика. Не претерувај со зголемување на димензија на бандаж и немој многу широки гуми да ставаш, и нормално припази на тежината на бандажите, доста е битна а ретко кој внимава.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Сега најнови инструкции добивам. Маф сензорот ако воопшто не работи се вклучува на таканаречен Safe mod и ја губи повеќе од дупло снагата.

Не знам колку има вистина во ова.

@Куоре, плинот нема врска со сето ова.

а јас губам до 4000 обртаи, тоа и е проблемот, стазата на која сепробувавме нема ни 100 метри, јас таман фаќам залет и мора да застанам. После 4000 по мене иде добро.

Отсутен vili

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 114
Сигурни сте со ова варијаторов дека рабои во опсег до 4000 врт/мин.

Од секогаш сум мислел дека сите помагатели за подобро полнење работат на повисоки вртежи кога уствари на вентилите некој треба да им го зголеми времето на отвореност.

На помали вртежи нема проблем со полнење на смеса пошто има доволно време.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Сега најнови инструкции добивам. Маф сензорот ако воопшто не работи се вклучува на таканаречен Safe mod и ја губи повеќе од дупло снагата.

Не знам колку има вистина во ова.

@Куоре, плинот нема врска со сето ова.

а јас губам до 4000 обртаи, тоа и е проблемот, стазата на која сепробувавме нема ни 100 метри, јас таман фаќам залет и мора да застанам. После 4000 по мене иде добро.
Точно е тоа,на голфот наш се расипа  пред 4-5 дена,од 90км/с не мрднува повеќе,го гуши дотокот на гориво,пробај со исклучен сензор би требало повеќе да оди ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Сега најнови инструкции добивам. Маф сензорот ако воопшто не работи се вклучува на таканаречен Safe mod и ја губи повеќе од дупло снагата.

Не знам колку има вистина во ова.

@Куоре, плинот нема врска со сето ова.

а јас губам до 4000 обртаи, тоа и е проблемот, стазата на која сепробувавме нема ни 100 метри, јас таман фаќам залет и мора да застанам. После 4000 по мене иде добро.

Ако возиш ко шо требе ни у еден момент не смее да ти биде испод 4000 обртаи



прва тргаш на 4000 идеш до 6000

штак втора и цепаш до 100 ка односно до околу 6900 обртаја
« Последно менување: 08 Август 2011, 23:07:54 pm Cuore Sportivo »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Члинк ако немаш друга работа направи го следново

Излези на Илинденска и измери 0-100

После отвори хауба извади ги клемите спој ги и остај ги така едно 10 минути

Врати ги клемите, седни дај контакт и нека стои у таа позиција 10 мин

Искључи контакт и одма запали ја без гас и остај ја нека работи во место без да пипнеш гас 10 минути

Изгаси ја, запали ја и пробај пак 0 - 100 и спореди.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Еве колега твој со ист мотор вози ко ја што ти пишав

100 ка на 6900 обртаја



Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17595
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Члинк ако немаш друга работа направи го следново

Излези на Илинденска и измери 0-100

После отвори хауба извади ги клемите спој ги и остај ги така едно 10 минути

Врати ги клемите, седни дај контакт и нека стои у таа позиција 10 мин

Искључи контакт и одма запали ја без гас и остај ја нека работи во место без да пипнеш гас 10 минути

Изгаси ја, запали ја и пробај пак 0 - 100 и спореди.

Ова со ECU-то е многу корисна работа. Тема од 11 страни, кој пробал видел само подобрување. Претежно се дечки со TwinSpark мотори, па chlink, вреди да пробаш.

Disconnect the battery for at least 45 mins
Reconnect and start the engine but do not touch the throttle and let the car idle for 15 mins.
Turn the car off and leave for 10 mins.
Start the car and take her for a blast.

Болдираното се мисли да ја газиш до 6500 RPM.

Ионака немам што да работам во летниве горештини, ќе го пробам ова кај мене. Колата ми има различен филтер и издувен систем, па нека научи како да работи со нив.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9100
vo vrska so bandazite, moj drugar na kia proceed od 15ki 185/60mimslam bese opna 17ka 225/45, dobi nenormalen izgled ama performansite mu se promeneti, covekot oseka golema razlika na zabrzuvanje i normalno servoto mu stana potesko bidejki sega ima pogoolema dopirna povrsina sto se trie koga vrti volan, potrosuvacka neznam megjutoa i taa mu se pokaci,

za gumite so znam tie michelin dali gi ima so dimenzija 17ka(mislam deka tolku pisa deka sakas da stavis) ako pobaras 17 segde ja nudat primacy sto e mnogu skapa, jas kaj mene na a3-kata imam 225/45 17ka i dunlop imase pak dunlop staviv michelinot bea 50-60 evra po guma poskapi

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Ааааа ФАК! Марче во право си. Члинк ја нема таа гума во R17. Еве види кај Sizes http://www.michelin.co.uk/tyres/michelin-energy-saver

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Chlinki, ajde izmeri meguzabrzuvanja  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need