Автор Тема: Ефектот на бандажот и гумата кон моторот, забрзувањето, максималната брзина и др  (Прочитано 43340 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Кажи што да се прави со вакви луге ???
П аи јас сум таков. Колата има помека вожња, помалку тропа ама малку повеќе троши јебига

Вкус е тоа, а иначе ти препорачала колата и произведителот колку е оптимално... никаде не е под 2.2

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Jasno

Дени, ако ми веруваш... мислам, дека 80-90% од лугево... возат со издишани гуми...

Иначе еве како ке познаеш, дека се серковци другите...

Татко ми има калос 175-70-13 вози и сеа пред некој ден, земав до компресор на мак петрол, и гледам да измерам ми вика дека предните се 1.8 а задните 1.9 :) али не беа точно горе доле бегаа +/- 0.5 бари :)

И пумпање, напред 2.2 и позади 2.3 и ја оставам колава, татко ми вечерта ја вози и ми вика... чудна ми е колава по лесно се врти воланот иако е серво полесно иде, некако по еластична вожња....

А пази, да му кажам дека гумите сум ги напумпал 2.3 ке збесне... коса ке му се исправи...

Кажи што да се прави со вакви луге ???
Нема јас што да ти верувам! Го тврдам истото. На 2.3 лета колава, кога ќе ја оставиш во лер до Тетово ќе стаса сама, воланот врти полесно, делува поеластично, троши помалку за полкило некаде. Ама тоа е. Тие бабските работи за издишување на гуми, тешко се тргаат.

А пази, татко ми го тера неговото... дека никако повеке од 2.0 а особено летно... гумите се пумпале... сами ово оно... баш бабини деветини...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Старите се научени од југословенско време со југовци и стоедени од 800-900 кила. Кај нив гума за пливање стави ќе ги држи...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Вкус е тоа, а иначе ти препорачала колата и произведителот колку е оптимално... никаде не е под 2.2
Кај Кадетот и Фелицијата е 1,9 напред и назад.
Кај Спаркот е 2.1, јас го возам 1,8 и напред и назад

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11751
  • Архитект
Вкус е тоа, а иначе ти препорачала колата и произведителот колку е оптимално... никаде не е под 2.2
Кај Кадетот и Фелицијата е 1,9 напред и назад.
Кај Спаркот е 2.1, јас го возам 1,8 и напред и назад

Миле ти си цар! Јас незнам зашто тие инжинерите таму рачунаат и пишуваат бројки по колата. Изгледа незнаат како да ги избркаат па му даваат некоја смотана работа по фабриката.
Кога ти пишува убаво и педанто дека треба да ги пумпаш 2.1 зашто ти ги пумпаш 1.8 ???!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7690
  • Хорска Секција
Најлошо што можеш да направиш е да возиш со издишани гуми. Подобро е да возиш со пренапумпани одошто со издишани. Ем ги немаш возните карактеристики кои гумите треба да ги имаат, ем колата ти троши повеќее, ем им ебаваш матер на гумите.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Jasno

Дени, ако ми веруваш... мислам, дека 80-90% од лугево... возат со издишани гуми...

Иначе еве како ке познаеш, дека се серковци другите...

Татко ми има калос 175-70-13 вози и сеа пред некој ден, земав до компресор на мак петрол, и гледам да измерам ми вика дека предните се 1.8 а задните 1.9 :) али не беа точно горе доле бегаа +/- 0.5 бари :)

И пумпање, напред 2.2 и позади 2.3 и ја оставам колава, татко ми вечерта ја вози и ми вика... чудна ми е колава по лесно се врти воланот иако е серво полесно иде, некако по еластична вожња....

А пази, да му кажам дека гумите сум ги напумпал 2.3 ке збесне... коса ке му се исправи...

Кажи што да се прави со вакви луге ???
Нема јас што да ти верувам! Го тврдам истото. На 2.3 лета колава, кога ќе ја оставиш во лер до Тетово ќе стаса сама, воланот врти полесно, делува поеластично, троши помалку за полкило некаде. Ама тоа е. Тие бабските работи за издишување на гуми, тешко се тргаат.

А пази, татко ми го тера неговото... дека никако повеке од 2.0 а особено летно... гумите се пумпале... сами ово оно... баш бабини деветини...
Рики на татковциве страв им е 2.2, да не пукне. Во нивно време, овие бројки биле мислени именки. Само камиони пумпале 2.2. Мислат дека над 2.5 100% пука гумата, ( а таа сирота 5 атмосфери држи ко ништо, а пука на 15 атмосфери.)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Кога ти пишува убаво и педанто дека треба да ги пумпаш 2.1 зашто ти ги пумпаш 1.8 ???!
Потивка е колата ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Најлошо што можеш да направиш е да возиш со издишани гуми. Подобро е да возиш со пренапумпани одошто со издишани. Ем ги немаш возните карактеристики кои гумите треба да ги имаат, ем колата ти троши повеќее, ем им ебаваш матер на гумите.

АМА НЕ РАЗБИРАШ ТИ на 1.8 не се осеќаат дупките ;D ;D ;D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Jasno

Дени, ако ми веруваш... мислам, дека 80-90% од лугево... возат со издишани гуми...

Иначе еве како ке познаеш, дека се серковци другите...

Татко ми има калос 175-70-13 вози и сеа пред некој ден, земав до компресор на мак петрол, и гледам да измерам ми вика дека предните се 1.8 а задните 1.9 :) али не беа точно горе доле бегаа +/- 0.5 бари :)

И пумпање, напред 2.2 и позади 2.3 и ја оставам колава, татко ми вечерта ја вози и ми вика... чудна ми е колава по лесно се врти воланот иако е серво полесно иде, некако по еластична вожња....

А пази, да му кажам дека гумите сум ги напумпал 2.3 ке збесне... коса ке му се исправи...

Кажи што да се прави со вакви луге ???
Нема јас што да ти верувам! Го тврдам истото. На 2.3 лета колава, кога ќе ја оставиш во лер до Тетово ќе стаса сама, воланот врти полесно, делува поеластично, троши помалку за полкило некаде. Ама тоа е. Тие бабските работи за издишување на гуми, тешко се тргаат.

А пази, татко ми го тера неговото... дека никако повеке од 2.0 а особено летно... гумите се пумпале... сами ово оно... баш бабини деветини...
Рики на татковциве страв им е 2.2, да не пукне. Во нивно време, овие бројки биле мислени именки. Само камиони пумпале 2.2. Мислат дека над 2.5 100% пука гумата, ( а таа сирота 5 атмосфери држи ко ништо, а пука на 15 атмосфери.)


Да бе брат... во право си, буквално ова све што кажа е така...

Вкус е тоа, а иначе ти препорачала колата и произведителот колку е оптимално... никаде не е под 2.2
Кај Кадетот и Фелицијата е 1,9 напред и назад.
Кај Спаркот е 2.1, јас го возам 1,8 и напред и назад

Миле ти си цар! Јас незнам зашто тие инжинерите таму рачунаат и пишуваат бројки по колата. Изгледа незнаат како да ги избркаат па му даваат некоја смотана работа по фабриката.
Кога ти пишува убаво и педанто дека треба да ги пумпаш 2.1 зашто ти ги пумпаш 1.8 ???!

Ама и така ја трошиш побрзо гумата... коа е мене, повеке се трие

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
И јас на тикото ги возам 1.8-1.9 зашто многу рипа ако се напумпаат 2.0
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
И јас на тикото ги возам 1.8-1.9 зашто многу рипа ако се напумпаат 2.0

Па ке рипа бе , коа е 600 кила колата...