моабетиве за уље некогаш се чиста глупост, еве зошто, секој кој што има половна кола не знае претходно како се возела со кое уље и на кој интервал е мењато, така што он и на 1000 да го мења доколку има штета не може да се поправи или врати назад времето. на нова кола од салон и нај лошото да и го ставаш пак ќе оди 150000 без никаков проблем, освен ако не е скапано опелче. 10-15000 или 2 години со добар бренд што го препорачува производитеот нема гајле, секако никој од форумов не видов дека задржал кола 15год кај себе па да ја мисли за „утре“ што ќе биде. тами некаде многу попаметни од смениуљеспасикола се собрале и донеле заклучок како треба да биде сеа он ќе им ја побива теоријата. ако имаш фазла пари мењај и на 2000, ама не значи дека тоа е исправно и дека така треба.
веќе беа постирани линкови на овој форум каде што лонглајф интервалите на фауве и ауди од 2г. /30.000км со вискозитет од 5в30 се во позитивна корелација со штетите на моторите со ланчан систем.
јас ова што го постирав тука не е теорија него препорака, а зошто тоа го образложив.
ако 5.000км поминати во градска вожња и 5.000км поминати на автопат се исто оптеретување за моторот тогаш зошто возилата на отворено трошат помалку???
ако производителот на маслото гарантира 30.000км поминати во град тогаш пеки, што теоретски е можно, тоа би биле негде 1.000 работни часови. Ако имаш таква информација , или ако имаш некоја официјална преписка со некој производител на масла слободно објавија, еве јас ќе пратам прашање до кастрол дали можам со моето возило да поминам 30.000км во град и да го сменам после две години.
чим добијам одговор ќе постирам.