bi mi bilo drago dokolku najdam istomislenici deka masloto ne bi trebalo da se menuva po pominati km, nego po rabotni casovi na motorot sprema prosecnata brzina (individualen pristap).
prosecna brzina 30kmh x 200h= pominati km 6.000 ->promena na maslo.
Со работниве часови, некако 200 работни часа ми се премалку. Зошто ?
Затоа што во Скопје во гужви, за релација од ~5 км се губат 25-30 минути. Двапати во денот, тоа би било 1 час просечно на ден, односно 10 км.
200 работни часа се 200 денови, помножено по 10 км, тоа се 2000 км.
На 2000 км да менуваме масло ?
Од друга страна пак, во град велиш повеке работни часови, ама пак моторот врти со 850 вртежи додека стои. Рецимо од тој 1 час во денот градско возење (во гужви нормално, не навечер кога 10 км се поминуваат за 15 минути), 30 минути да се фака стоење по семафори, помножено по 850, тоа се 25 500 вртежи, плус да додадеме во преостанатите 30 минути ете 30 000 вртежи пошто возиме со просек 1500-2500 вртежи, значи грубо некаде во опсег од 55 000 до 80 000 вртежи би направил моторот за тој 1 час градско возење.
Од друга страна, отворен пат да земеме исто така пример 1 час возење. Да речеме дека возиме на автопат 120 км/ч, и вртежи да земеме дека се 3000.
За 1 час возење ќе поминеме 120 км, но моторот ке направи 180 000 вртежи. 3 пати повеќе ќе сврти моторот и 3 пати повеќе клиповите нагоре-надоле ќе направат.
Така да сметам дека не треба да се оптеретуваме до толку со работните часови, едноставно фино лепо како што е упатството, или бројот на поминати км или 1 година.