Ако планира најевтиното да го купи во старт и ако не е искусен механичар со опремена гаража, тешко дека 10.000е ќе бидат доволно за оправање.
Нема врска најевтино или најскапо, проблеми со лагери имаат сите S мотори.
Секако дека има, на најскапото се веќе сменети лагерите и се останато што требало да се смени. Ваква кола(половна, скапа и специфична за одржување) се купува исклучиво како Саше што го купил аудито, со комплетна проверка и евиденција за сите направени сервиси.
А ликчево на видеото купува запуштени коли односно најевтиното што вреди да се поправа, го средува како што треба и го шитка...освен е39-ката, таа му е љубимец.
Типов на видеото промена лагери иако и оригиналните после 230 илјади Км кога ги изваде изгледаа ок.
Един проблем со моторот што тој го најде беа ВАНОС пумпата и веројатно од неа настрадала и пумпата за масло. Вкупно за делови потрошил 8500 евра
Ако е возена по упатство т.е. да се загрее пред да се гази + редовни сервиси со ОЕМ делови и потрошен материјал, проблематичните лагери уствари немаат гајле, ама секако би ги сменил со ревидираните ако не се веќе сменети.
Иначе само лагери не коштаат 10к:
Rod bearings continue to be a sore subject among M3, M5 and M6 owners and in the S65 V8 have been known to fail within 60,000 miles. Rod bearings are wearing out sooner than expected and their replacement should be considered a required preventative maintenance item before 70,000 miles.
When we carry out rod bearing replacement, all genuine BMW OEM parts are used. The replacement rod bearings used are the new updated design from 2011 onwards and also includes oil and oil filter change and engine mounts.
E9X M3 - £1500 inc vat
E6X M5/M6 - £2350 inc vat
https://www.evolveautomotive.com/servicing