Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 236239 пати)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1110 на: 01 Март 2021, 11:11:30 am »


Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3775
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1111 на: 02 Март 2021, 10:45:47 am »
Aко планира некој М5 Е60 нека си спреми уште 10тина илјади евра за сервис :D

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1112 на: 02 Март 2021, 10:46:24 am »
Aко планира некој М5 Е60 нека си спреми уште 10тина илјади евра за сервис :D


Ова важи за било кое М возило освен М2.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1113 на: 02 Март 2021, 14:40:20 pm »
Ако планира најевтиното да го купи во старт и ако не е искусен механичар со опремена гаража, тешко дека 10.000е ќе бидат доволно за оправање.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1114 на: 02 Март 2021, 14:51:12 pm »
Ако планира најевтиното да го купи во старт и ако не е искусен механичар со опремена гаража, тешко дека 10.000е ќе бидат доволно за оправање.

Нема врска најевтино или најскапо, проблеми со лагери имаат сите S мотори.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3775
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1115 на: 02 Март 2021, 14:53:29 pm »
Типов на видеото промена лагери иако и оригиналните после 230 илјади Км кога ги изваде изгледаа ок.

Един проблем со моторот што тој го најде беа ВАНОС пумпата и веројатно од неа настрадала и пумпата за масло. Вкупно за делови потрошил 8500 евра :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1116 на: 02 Март 2021, 15:13:58 pm »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1117 на: 02 Март 2021, 16:25:31 pm »
Ако планира најевтиното да го купи во старт и ако не е искусен механичар со опремена гаража, тешко дека 10.000е ќе бидат доволно за оправање.

Нема врска најевтино или најскапо, проблеми со лагери имаат сите S мотори.
Секако дека има, на најскапото се веќе сменети лагерите и се останато што требало да се смени. Ваква кола(половна, скапа и специфична за одржување) се купува исклучиво како Саше што го купил аудито, со комплетна проверка и евиденција за сите направени сервиси.

А ликчево на видеото купува запуштени коли односно најевтиното што вреди да се поправа, го средува како што треба и го шитка...освен е39-ката, таа му е љубимец.

Типов на видеото промена лагери иако и оригиналните после 230 илјади Км кога ги изваде изгледаа ок.

Един проблем со моторот што тој го најде беа ВАНОС пумпата и веројатно од неа настрадала и пумпата за масло. Вкупно за делови потрошил 8500 евра :D
Ако е возена по упатство т.е. да се загрее пред да се гази + редовни сервиси со ОЕМ делови и потрошен материјал, проблематичните лагери уствари немаат гајле, ама секако би ги сменил со ревидираните ако не се веќе сменети.

Иначе само лагери не коштаат 10к:

Rod bearings continue to be a sore subject among M3, M5 and M6 owners and in the S65 V8 have been known to fail within 60,000 miles. Rod bearings are wearing out sooner than expected and their replacement should be considered a required preventative maintenance item before 70,000 miles.

When we carry out rod bearing replacement, all genuine BMW OEM parts are used. The replacement rod bearings used are the new updated design from 2011 onwards and also includes oil and oil filter change and engine mounts.

E9X M3 - £1500 inc vat

E6X M5/M6 - £2350 inc vat

https://www.evolveautomotive.com/servicing
« Последно менување: 02 Март 2021, 16:33:14 pm Molec »


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1118 на: 04 Март 2021, 15:12:13 pm »
Кој не сака да се замара со лагери турбини пумпи итн = 90% перформанси на м3 + 0% од проблемите на м3




Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1119 на: 07 Март 2021, 18:00:12 pm »


Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1120 на: 07 Март 2021, 19:51:00 pm »
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1121 на: 07 Март 2021, 21:02:23 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1122 на: 10 Март 2021, 10:10:33 am »

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 532
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1123 на: 10 Март 2021, 10:20:14 am »
Виновник за предницата - "напумпана, исполнета со филери, силикон..."  ;)

Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #1124 на: 10 Март 2021, 11:30:38 am »
Ги изгледав сите видеа и слики, никако не можам да го сварам дизајнот. И F80 има аглест, накинџурен и ,,спортски“ дизајн со непотребни фалти, крилца и дупчиња ама личи на кола со добри пропорции, новово на ништо не личи, уствари личи на од старт лошо дизајнирана 316i кога ќе фати инфлуенсер да ја ,,средува“ со УЖАСНО лоши додатоци и ќе ја напраи шенки версаче едишн. Искрено да имам пари да ги купам сите генерации м3ки оваа најверојатно би ја скокнал или би ја заменил со м2, пошто ќе ми ја намали вредноста на колекцијата.





В срцето ми, винаги ше остане е9х, не е убава како е46 ама е единствена м3ка со v8.