Автор Тема: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани  (Прочитано 33082 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #135 на: 15 Јануари 2014, 12:17:17 pm »
Само тој LPG е актуелната.
Не знам за Акорд аутоматик, меѓутоа Аутоматик менувачот во ЦРВ е тотално срање. Ако сакаш да замрзиш Honda вози таква верзија
Хмммм...
Треба да знаеш што да очекуваш. Ако очекуваш да е DSG, да ќе се разочараш. Ако очекуваш да е кола било каква нема да се разочараш. Важен е пристапот.
На пример повеќето кога возат Инсајт ја газат или ја гњават колата. Но таа не е за тоа. Таа ќе ти даде многу повеќе од другите - ако штедиш. Така и Акордот 2.4 аутоматик. Не е наменет да се тркаш. Наменет е да седнеш во кола, со другарче напред и женската популација позади. Да си отвориш шише со вода, да се улежиш максимално, да си почнеш некој муабет тежок... И пред да се освестиш си стигнал во Охрид/Солун.
Ако се тркаш со него нема да ти чини, а не ни можеш да се тркаш.

Исто и Маздата CX5 и многу поасалната 6ка што ги милуваш да ги спомнеш. Не се за тркање, туку за растеретена вожња.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #136 на: 15 Јануари 2014, 12:41:31 pm »
Akord 2.0 13 vo grad so 8,
Akord 2.4 automatik 16 vo grad so 8.
Akord 2.0 LPG 14 vo grad so 8.
A ako zivees malce ne u centar, 2.0 9-10 vo grad.
:)

Премногу висока потрошувачка, бар јас никогаш сум немал вакви бројки. Сегашниот 2.0 во град ми е меѓу 10 и 11, зависи лето зима и зависи од релациите. На автопат ми е околу 8, 8,5 со просечна брзина од околу 140 рецимо. На отворено е често под 7, сега до Кочани и назад со посета и на Штип ми покажа околу 6,5. Инаку никогаш не се влечкам, ниту на автопат и отворено, ниту низ град.

2.4 од постариот на автопат ми трошеше околу 8 ако се вози со иста брзина како 2.0, со просек меѓу 160 и 180 за едно литро рипаше потрошувачката. Низ град повеќе од 12,5 тнка работа.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечн
« Одговори #137 на: 15 Јануари 2014, 12:42:17 pm »
искрено ја усравте темава, а имаше потенцијал ;D ;D ;D
еве од мене јубилејно мислење


1995 Honda Civic EG8 1.5 90 ks d15b2 мотор
ваква само зеленкаста и бајаги каросериски исчукана од нашиве прекрасни шофери во државава


19-години во моја сопственост, редовни сервиси пазени, малце на потрошен материјал е забушавано (тропаа зглобовите скоро 3-4 год пред да ги сменам) ама од кога почнав ја да ја возам повеќе и на тоа е пазено.

добро:
-одлично, релативно мало, количе за низ град (според мене)
-доволно брзо со 90кс има забрзување накај 10-11 сек до 100 (сеуште ;D, проверено пред 3 месеци)
-простор во внатрешноста има многу за големината на колата, посебно на задната клупа,
-багажен простор огромен
-материјали одлични во внатрешноста, има класична пластика само кај километражата, кај централната и рачките на вратите, другото се е од некој друг материјал. мек на допир, прстот ти пропаѓа -5 мм кога ќе притиснеш
- моторот си работи како саат, гајле си нема
- потрошувачка со реално нормално возење зимно е околу 8-9, летно си е 6-7
- си ја сакам од дното на душата бидејќи си е моја и бидејќи сум прв газда
- 20 години никаде не ме оставила на пат
- делови не ни знам кај има што има од што досега не ми требале
- ја фабрички ја возам со 175/70 р13 гумички, скоро како точак,
и со овие е многу стабилна колата, досега не сум ја почуствувал нестабилна во ниедна ситуација

за некои добро за некои лошо
- многу е ниска колата фабрички, ем борби се водат за тротоари и чуда, ем за искачање е малце проблем,
совозачот скоро секогаш си ја мава кичмата во а столбот
возачот, мора да го мрдаш седиштето назад за да искочис нормално ;D

за мене е добро ова ;D

лошо
- најголема мана е р'ѓата на задните полумесеци, и ако не се среди таа се шири
- на отворено, во овие години, е многу бучна и при 120 мислиш полетуваш :)
- мана и на оваа генерација е како што кажа smichka лер гаста е нерамномерна
- мојата си имаше и мана со вакум пумпата се запушува на 5-10 години ;D
- гумата од прозорот гледам на сите од мојата генерација е деформирана и не се крева прозорот како што треба (мала работа треба да се среди само)
- материјалот на мењачот е одлепен и паднат
- рачката од фиоката е скршена ;D

p.s. на оваа хонда, да речеме,  се учел татко ми да вози (предходна кола му била фичо ;D ) после него брат ми се учел и ја мачел, па на крај и ја се учев и ја мачев
и сеуште иако јас највеќе, сеуште 3ца возачи ја возат, со скроз различни стилови на возење
 
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #138 на: 15 Јануари 2014, 12:53:30 pm »
Akord 2.0 13 vo grad so 8,
Akord 2.4 automatik 16 vo grad so 8.
Akord 2.0 LPG 14 vo grad so 8.
A ako zivees malce ne u centar, 2.0 9-10 vo grad.
:)

Премногу висока потрошувачка, бар јас никогаш сум немал вакви бројки. Сегашниот 2.0 во град ми е меѓу 10 и 11, зависи лето зима и зависи од релациите. На автопат ми е околу 8, 8,5 со просечна брзина од околу 140 рецимо. На отворено е често под 7, сега до Кочани и назад со посета и на Штип ми покажа околу 6,5. Инаку никогаш не се влечкам, ниту на автопат и отворено, ниту низ град.

2.4 од постариот на автопат ми трошеше околу 8 ако се вози со иста брзина како 2.0, со просек меѓу 160 и 180 за едно литро рипаше потрошувачката. Низ град повеќе од 12,5 тнка работа.
Па ако земеш дека малце да мрднеш од центар со движење и разликата опаѓа за 3-4 литри како што пишав...
Милувам да пишам колку што било кога сум возел. Јасно дека може многу, многу помалку да троши.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #139 на: 15 Јануари 2014, 12:58:46 pm »
Јас живеам во центар, работам во центар. Девојка ми исто живее во центар, пие кафиња во центар ;D Е сеа ако се вози колата исклучиво во град низ центар меѓу 8 и 5 е веќе друго, да нема време приквечер да падне потрошувачката :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #140 на: 15 Јануари 2014, 14:27:17 pm »
Дарко,3 години сум на форумов и уште пред некое време си ветив на самиот себе дека ниту на овој форум ниту на било кој друг,ниту на познаници и пријатели нема да спомнам ниту добар ниту лош збор за Рено.

Кога кажувам дека за 7-8 години сум имал 6 рено возила,2 купени нови и притоа сум немал никакви сериозни проблеми,луѓето ме гледаат чудно и верувам дека мислат дека ги лажам,бидејки несакам да изгледам така во очите на другите се повлекувам од било каков коментар или дискусија околу Рено.

Многу пати,вклучувајки и на форумов се чуствувам како ретардиран човек кои си ги фрла парите во ветер кога купувам Рено и притоа не сум излезен од сервис.

Значи јас нема да бидам тој што ќе отвори тема за Рено,а и доколку се отвори таква тема нема да бидам тој што ќе го брани или напаѓа Рено,знам дека ова не е добро,дека треба да се дискутира подеднакво за сите брендови без разлика на нивните мани ама јас немам намера,нерви,сила на некој да објаснувам што е добро а што не.

Јас сум задоволен од брендот веќе неколку години и мислам дека секој разумен човек ако не е задоволен од нешто ќе го смени,не сум од тие фанатици кон одреден бренд иако можеби така изгледа.Не сум скептик ама баш за ниеден бренд и подеднакво ги ценам сите,посебно јапонците бидејќи сум поседувал јапонско возило и моментално имам дома јапонско француски мутант.

Затоа би сакал доколку може оваа тема да си остане само за Хонда,зошто навистина ми е ќеиф да ги читам твоите постови,бидејки читам дека имаш одлично познавање на брендот а не се служиш со рекла казала муабети,како повеќето од нашиов народ.

Терајте даље со Хонда,баталето го Рено или било кој друг,му требаат на форумов луѓе како тебе и вакви теми,се вртиме цело време во круг и ништо ново не се случува,секој си го величи својот бренд и се така во круг.

Малку погрешно ги сфаќаат луѓево темиве. Не е за тоа некој да брани или да напаѓа бренд, туку да дискутираме за искуства, ставови, итн. Јас не разбирам од каде потребата некој бренд да се „брани“ само затоа што возам кола од тој бренд.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #141 на: 15 Јануари 2014, 14:31:42 pm »
Си кажуе човекот искуство, позитивно.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #142 на: 15 Јануари 2014, 14:33:42 pm »
Ne ocekuvav bas Krell da ja upropasti temata za Honda so gomnoto od kola Reno.
Ete uste edna dobra tema otide u veter.
Дарко,3 години сум на форумов и уште пред некое време си ветив на самиот себе дека ниту на овој форум ниту на било кој друг,ниту на познаници и пријатели нема да спомнам ниту добар ниту лош збор за Рено.

Кога кажувам дека за 7-8 години сум имал 6 рено возила,2 купени нови и притоа сум немал никакви сериозни проблеми,луѓето ме гледаат чудно и верувам дека мислат дека ги лажам,бидејки несакам да изгледам така во очите на другите се повлекувам од било каков коментар или дискусија околу Рено.

Многу пати,вклучувајки и на форумов се чуствувам како ретардиран човек кои си ги фрла парите во ветер кога купувам Рено и притоа не сум излезен од сервис.

Значи јас нема да бидам тој што ќе отвори тема за Рено,а и доколку се отвори таква тема нема да бидам тој што ќе го брани или напаѓа Рено,знам дека ова не е добро,дека треба да се дискутира подеднакво за сите брендови без разлика на нивните мани ама јас немам намера,нерви,сила на некој да објаснувам што е добро а што не.

Јас сум задоволен од брендот веќе неколку години и мислам дека секој разумен човек ако не е задоволен од нешто ќе го смени,не сум од тие фанатици кон одреден бренд иако можеби така изгледа.Не сум скептик ама баш за ниеден бренд и подеднакво ги ценам сите,посебно јапонците бидејќи сум поседувал јапонско возило и моментално имам дома јапонско француски мутант.

Затоа би сакал доколку може оваа тема да си остане само за Хонда,зошто навистина ми е ќеиф да ги читам твоите постови,бидејки читам дека имаш одлично познавање на брендот а не се служиш со рекла казала муабети,како повеќето од нашиов народ.

Терајте даље со Хонда,баталето го Рено или било кој друг,му требаат на форумов луѓе како тебе и вакви теми,се вртиме цело време во круг и ништо ново не се случува,секој си го величи својот бренд и се така во круг.


Бушав не е идејата ги плукаме возилата на другите, или да ги браниме нашите.. Пробувам да истераме нешто базирано на некои форуми што ми оставиле добар впечаток, и каде што се луѓето објективни баш од аспект на корисници.

Нема ништо совршено. Све има некакви маани. Тие маани за некој се големи, за некој не битни.. Идејата ми е од аспект на корисници, или од аспект на некаква реална анализа, изградиме ставови што е што, и за кого е.

Ако пишеш од што не си задоволен кај твојот Рено, тоа не значи дека си одиш против себе, туку само кажуваш кои се мааните што си ги приметил. Секако дека никој од нас не е ретардиран чим дал пари за нешто, и ваљда не сме фанатици да и покрај нештото да не чини ние го купиме.

Јас прилично рационално купувам поготово возила. Емотивно и со заебуење сум купил точаци и аудио опрема , ама и во тие сфери во последно време гледам да биде рационално (колку може, пошто ми се пасија :) )

Ко што мојата Honda не е совршена (споделив што сметам дека е маана), така  и твојот Рено не е совршен и сигурно има некакви маани што си ги приметил..

Ако сакаш да ги споделиш со нас, баш ќе биде добра информација


Дарко

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6884
  • French diamond
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #143 на: 15 Јануари 2014, 14:35:06 pm »
А од каде потребата, некој кој во животот немал лично искуство со во овај случај ДВЕ конкретни марки, да зборува т.е да убедува за нивниот квалитет и недоверливост ?  

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #144 на: 15 Јануари 2014, 14:37:28 pm »
Krell зборуваше за искуството на неговиот брат со Рено. Не разбирам што е проблемот?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #145 на: 15 Јануари 2014, 14:38:20 pm »
А од каде потребата, некој кој во животот немал лично искуство со во овај случај ДВЕ конкретни марки, да зборува т.е да убедува за нивниот квалитет и недоверливост ?  


1. Reno -та беа на брат ми, во тоа време живеевме заедно, така да сите тие Реноа горе доле може да се каже ги имавме во истото семејство, и сметај дека скоро ко да беа и мои.

Инаку брат ми беше окорели Ренолџија (јас да имав толку проблеми  немаше никад да купам пак Рено), и конечно на крај увиде и купи барем ЈапонскоФранцуско - Нисан Кашкаи 2.0 dCI со кој нема никаков проблем после поминати 120 000 км до сега

2. Opel - Го имаше мојот партнер, кој што секојдневно го користевме (како и што се користеше моето Сузуки во тоа време).

Исто дел од моите забелешки не се базираат само на иксуство на поседување.. Некои од нив се базираат на цена, изглед, опрема, шмек.. Ретко сум пишал (а да не сум се зезал), ТОА И ТОА НЕ ЧИНИ или ЧИНИ а да не дадам аргументи..

Не е дека сум немал ич искуство со истите..Задоволен?

И тоа се мои гледања (ги кажувам баш и аргументите, не правам празен муабет).

Ако имаш и ти искуство базирано на аргументи со Хонда што не бил некој задоволен, те молам сподели ни

Фала ти :)

Дарко

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #146 на: 15 Јануари 2014, 14:39:48 pm »
Јас го имам тој Меганот со газот само што е Седан и тоа ТУРСКИ дам бетер! Колата е 2006та купена 10 јануари 2007ма. Досега има пројдено 105 000 км. За овие 105 000 км досега нема никакви проблеми со електроника, дизни, турбо и што ти ја знам. Единствен поголем дефект беше тоа што цркна клима компресорот. Колата работи и оди перфектно добро, пази ТУРСКИ е!  Ова со турски намерно го потенцирам зошто тука некој нонстоп го спомнуваат со цел да укажат турско гомно.

прч ти да возиш хонда,у тестамент на внуците ќе им ја оставиш :D



@anton
да ти јададам црвената на недела дена,после тоа ќе мислиш дека лебдиш со твојата ;D

реално р'ѓа,нешто подзаебано во интериер и сл. после 20 години,се нормална појава ако не си пазел премногу

а за на отворено бучна е јбг,кој го интересирало тогаш тоа

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #147 на: 15 Јануари 2014, 15:03:41 pm »

@anton
да ти јададам црвената на недела дена,после тоа ќе мислиш дека лебдиш со твојата ;D

реално р'ѓа,нешто подзаебано во интериер и сл. после 20 години,се нормална појава ако не си пазел премногу

а за на отворено бучна е јбг,кој го интересирало тогаш тоа

знам, намерно ги напишав тие глупости како недостатоци ;D не ми текна друго :)

и сеа кога ќе ми ја дадес црвената? ;D ;D ;D

a го имав тоа чувство после алфата кога ќе влезев во хондата :)
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #148 на: 15 Јануари 2014, 15:20:26 pm »
Brat mi ima Reno Klio Mk3 1.4 so 98 KS.
Ja vozi sekoj den, sekade.
Kolata e pristojno brza, trosi malku, a od 2003 ta ima smeneto samo edna bombina i eden prekidac za 4 zmigavci i toa e se.
Enterierot, exterierot i motorot se vo podobra sostojba od poveketo auta sto sum gi videl kupeni od 2010 ta pa navamu.
Mu vikam da mi go shitne, ali ne ja dava.

Mislenjeto generalno za Honda mu e krajno pozitivno, so toa sto Makpetrol kao imale slaba poddrska za servis, a i nekoi delovi za Honda znaele seriozno da opnat po dzeb.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #149 на: 15 Јануари 2014, 15:29:06 pm »
Brat mi ima Reno Klio Mk3 1.4 so 98 KS.
Ja vozi sekoj den, sekade.
Kolata e pristojno brza, trosi malku, a od 2003 ta ima smeneto samo edna bombina i eden prekidac za 4 zmigavci i toa e se.
Enterierot, exterierot i motorot se vo podobra sostojba od poveketo auta sto sum gi videl kupeni od 2010 ta pa navamu.
Mu vikam da mi go shitne, ali ne ja dava.

Mislenjeto generalno za Honda mu e krajno pozitivno, so toa sto Makpetrol kao imale slaba poddrska za servis, a i nekoi delovi za Honda znaele seriozno da opnat po dzeb.


Тука се слагам со подршката на Макпетрол во одредени случаи. Среќа не се расипува, а на располагање е сервис во Грција исто така (знам некои што си ги сервисираат таму).

И ако сакаш да купиш Хонда треба да се избегне само еден човек таму :) Ако дојдеш во контакт со него, шансата да купиш е помала :)

Цената на деловите е скапа во Макпетрол за некои делови, за некои па ефтина. Да речеме цена за компресор за клима на HONDA HR-V во Макпетрол беше 1500 еур (или некоја така нелогична цена), јас го купив за 250 ЕУР.

Инаку не ми рикна од чиста мира, туку бев да ми полнат клима во Сервис Тале и ставил дупло повеќе фреон него што треба.  Многу чудно ми работеше климата после тоа, отидов да се пожалам, ама ми кажаа дека не гледаат ништо чудно.

Се пожалив и во АСМСМ во нивниот сервис, исто. Се дури компресорот не рикна после некој месец, па морав да купам нов. При менувањето на новиот го искористивме фреонот од претходно, и пак истиот проблем што го имав. Од АМСМ ме пратија кај еден во Сингелич специјалист за клими, извади табела и виде колку фреон треба за мојата кола. Го извади целиот, и врати онолку колку треба. Испадна имало дупло повеќе. А сум отишол кај некој што од тепка работи се случува проблем. Инаку отидов таму ради добри препораки од некои што ги знам