Автор Тема: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани  (Прочитано 32736 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
За да нешто научиме корисно, сметав дека е добро да се отвори тема за секоја од марките, и да се пишат мааните на поединечни модели, како би се изградила фина база на корисни
искусва и знаења за поединечни модели.

Бидејќи возам две Хонда возила по ред, еве јас ќе почнам со искуствата од моите возила.


1. HONDA HR-V 2004 годиште

 1.1 Како во ова возило дојдов од Сузуки Витара кој што имаше одлични off road способности, прво разочарување што го имав со Хонда ва беше, кога заглавив на КРФ во Грција во Песок, кој што за Витарата не го ни сметав за off road. Тотално заглавив.. Не можев да мрднам. Секој мој обид за излегување, резултираше со гасење на моторот, и доживував ко да нема доволно сила самиот мотор за да излезам од тој песок. Ова мое HRV имаше погон на сите тркала, меѓутоа нема шанси да се мери со 4WD можностите на Витарата претходно.

Моја среќа што наидоа некои австријки, па ме бутнаа некако да излезам (да, коментарот на еден мој пријател беше да му го посочам местото и он да заглави за да го буткаат и него Австријки).

1.2 Ајншлак или како ли се вика тоа.. За да свртиш треба  да правиш едно 10 маневри дури излезеш. Тоа ужасно ме нервираше кај HR-V то.

1.3 Прегледност позади. Ради подигнатиот заден дел, има очајно лоша прегледност, што кај мене резултираше со удирање бандера во рикверц, дрво, и еднаш зид од гаража. Дефинитивно се потребни паркинг сензори.

1.4 Удобност на Седишта. На подолги релации ми трнеше грбот, и имав потреба да се размрдам. Далеку поудобно од Витара -та претходно, ама сепак доволно неудобно за да направи подолго патување да биде непријатно (ова трнење ми се манифестираше на патувања преку 350 км) (додуша 2010 година извозев 10000 км за месец и пол низ Италија, Словенија, Хрватска и Грција без до толку проблем од трнење, ама сепак)
Со истово возило 2011 поминавме за месец дена барем 7000 км низ Италија, Франција и Швајцарија, и 2012 едно 5000 км низ Унгарија, Словачка, Австрија... Ама сепак ќе беше добро да седиштата се поудобни)

1.5. Очајно лоши фарови (мада тој што ја купи од мене, ми кажа дека не ми ги подесиле добро фаровите во сервис, односно биле заглавени и дека далеку подобро му светат од кога ги одглавил од позицијата во која биле заглавени).

1.6 Потрошувачка - Јас имав потрошувачка од 11л/100 низ град (возам кратки релации), и од 8л/100 до 11л/100 на отворено, зависно со која брзина се вози. До 120 км/х трошеше 8л/100, над тоа качуваше. Инаку овој мотор трпи совршено плин, дури не се губи ни од гепекот, и мене ми  е криво што не вградив плин кога ја купив (јас бев втор сопствени, и ја купив 3 години стара со 17000 км поминати).

Еве ви бројки точни за потрошувачката измерено за 2000 км, од кои повеќето град (ова е веќе од кога го имав купено ЦР-В то, и кога ХР-В во се возеше генерално низ град)

Најлоша измерена потрошувачка град (кратки релации, зима 2012): 12.85 л/100

Најдобра измерена потрошувачка град (кратки релации, Јуни 2013): 9,95 l/100

Просек градска : 10.99 Л/100


Ова нека биде почеток, а во наредна порака ќе продолжам со мааните на HONDA CR-V



поздрав


Дарко
« Последно менување: 13 Јануари 2014, 19:45:08 pm krell »

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Re: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #1 на: 13 Јануари 2014, 17:54:38 pm »
Ova ke bide interesnoo::)

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #2 на: 13 Јануари 2014, 18:04:07 pm »
Хондата на Боки има маана што од фабрика лажат дека има помалку коња. ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #3 на: 13 Јануари 2014, 18:04:59 pm »
Ниту една ваква слична тема нема да ти помогне да се искупиш за недругарскиот однос во онаа другата тема. И малиот твој чирак.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #4 на: 13 Јануари 2014, 18:10:46 pm »
Ниту една ваква слична тема нема да ти помогне да се искупиш за недругарскиот однос во онаа другата тема. И малиот твој чирак.


Како прво не можам да те разберам зашто воопшто би се искупувал за обид за објективна дискусија за нешто?

Исто не гледам каде е недругарски тоа што мислам дека е Опел Тиња :)

Сакаш да те лажам дека мислам дека е Опел нешто добро? Не знам за тебе ама јас иќ нејќам дволични другари.

Како што кажав, квалитет на еден Форум за било што е со откривање на маани на некое возило, и дискусии објективни околу тоа.

Ако не можеш да прифатиш дека Опел е бренд кој по ништо не е посебен, и дека е бренд кој што сепак има доста маани, тоа е веќе твој проблем, и мој совет пишувај и читај строго на Опел форуми каде што пишуваат све најдобро за Опел.

Еден од форуми што го сакам е briskoda.net. Замисли сите имаат воглавно Шкода на тој форум, ама си ги пишуваат мааните и не се навредуваат ако некој сподели дека Шкода не чини ради тоа и тоа.

Оваа тема не ја отворив за да се искупам (не можам да те сконтам како воопшто помислуваш дека некој има потреба да се искупи дека мисли дека Опел е тиња), туку за да споделам мои искуства за некои од мааните на Хонда.


Мислам дека не е другарски да некого нарекуваш "малиот чирак", пошто со ова веројатно несвесно, ама сепак го навредуваш




Дарко

п.с. Супер би било да отвориме ваква тема и за другите марки. Па секој ќе може да се види кои од мааните може да ги прифати, а кои не

п.п.с. Уосталом ако толку мислиш дека Опел Адам е добра кола и вреди за парите покажи ни го тоа и КУПИ ГО.

п.п.п.с. Те молам не ја промашувај темата. Темава е за Моделите на Хонда и нивните поединечни маани.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #5 на: 13 Јануари 2014, 18:20:53 pm »
Друже Дарко воглавно си бил ок и се што си го кажувал било со факти, ама ова со опел и тињата малку не ми е јасно посебно за постарите модели за опел..... мое мислење е кога опел одеше на земјата и имаше меѓу најдобрите модели на возила, хонда не постоела што се вика.....

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #6 на: 13 Јануари 2014, 18:25:10 pm »
Друже Дарко воглавно си бил ок и се што си го кажувал било со факти, ама ова со опел и тињата малку не ми е јасно посебно за постарите модели за опел..... мое мислење е кога опел одеше на земјата и имаше меѓу најдобрите модели на возила, хонда не постоела што се вика.....

Друже Ахтунг фала ти на мислењето дека сум бил до сега ок, се надевам нема да те разочарам и понатаму.

Темата беше за Опел Адам, и јас мислам дека Опел Адам е тиња. Не збориме за старите модели на Опел. Збориме за Опел сега и неговите актуелни модели. Исто тоа е мое мислење базирано на моите субјективни аргументите што ги кажав (јас не кажав само ОПЕЛ АДАМ Е ТИЊА, туку зашто мислам дека е тоа така, и поготово за цената по која што се продава). Исто  сигурен сум дека некој мисли дека Хонда е тиња, и ако каже аргументи зашто тоа го мисли е многу супер.

Ако мене тие маани на Хонда не ми пречат, никому ништо..Јас ќе си купам и возам Хонда, некој друг ќе купи и вози нешто друго. И јас среќен и он среќен.

 Само различно размислуваме, и само сме си напраиле објективен муабет. Нити би се навредил, нити би се лутел..  

Еве јас почнав со наведување на маани кај Хонда.


Се надевам наведувањето на овие маани ќе помогне на некој да не се зезне и вози возило со маани преку кои не може да помине


Дарко

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #7 на: 13 Јануари 2014, 18:25:18 pm »
Друже Дарко воглавно си бил ок и се што си го кажувал било со факти, ама ова со опел и тињата малку не ми е јасно посебно за постарите модели за опел..... мое мислење е кога опел одеше на земјата и имаше меѓу најдобрите модели на возила, хонда не постоела што се вика.....


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #8 на: 13 Јануари 2014, 18:27:09 pm »
ке ми извините за дуплиот пост еве го Дарко квалитетот на Хонда осетен на свој грб
мал удар од десна страна на раскрсница

прати ги убаво сликите

и пази го моментот со крилото

700 евра ме кошташе квалитетот картонот на хондата

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #9 на: 13 Јануари 2014, 18:27:17 pm »
Друже Дарко воглавно си бил ок и се што си го кажувал било со факти, ама ова со опел и тињата малку не ми е јасно посебно за постарите модели за опел..... мое мислење е кога опел одеше на земјата и имаше меѓу најдобрите модели на возила, хонда не постоела што се вика.....

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Не се претворај сеа и ти во Опелџија :)

Наведи ни некои од мааните на твојата Хонда.Што е тоа што највеќе ти пречи кај твојата Хонда? Сигурно има некои маани.. Сподели ги со нас :)


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #10 на: 13 Јануари 2014, 18:29:37 pm »
ке ми извините за дуплиот пост еве го Дарко квалитетот на Хонда осетен на свој грб
мал удар од десна страна на раскрсница
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
прати ги убаво сликите
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
и пази го моментот со крилото
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
700 евра ме кошташе квалитетот картонот на хондата


Демек ако се удреше исто, ама  со друга марка на Кола немаше да се оштети воопшто? :)

Ако истиов удар го направеше со Опел Инсигниа, колку ќе те кошташе?

Маани не се нешта што не се предвидени во начинот на користење на едено возило.

Колку јас што знам, никаде во упатството на моите Хонди не пишуваше дека е дозволено и во ред да ја удирам колата :)

Замисли колку се безобразни.. Ако ја удриш вака хондата купена од салон, не ти го поправаат ни под гаранција.Безобразлук :)


Дарко

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #11 на: 13 Јануари 2014, 18:31:45 pm »
ај сега де батали филозофирање и биди искрен малку, што е многу многу не зборам за парите зборам за деформацијата!

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #12 на: 13 Јануари 2014, 18:32:18 pm »
мислам дека има тема хонда вс опел...

иначе за проблеми,ете за постариве цивици јас што ги имам

единствена може да се каже бебешка болест а не мана е не рамномерното работење во лер
кое се средува со чистење на моторчето за лер гас со wd-40

досега во овие 7-8 месеци дур ги имам хондиве

на Eg-то сменет термостат
Ek-то сменети четкици на алансер


сите нови коли се правени да се деформираат,значи колата буквално го упила ударот,така и е направена



Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #13 на: 13 Јануари 2014, 18:34:04 pm »
Друже Ахтунг, од удар е тоа. Квалитетот се пресметува како број на откази во одреден временски период на експлоатација. Одлучи се што сакаш да коментираш, по листиве за квалитет можеш слободно да видиш кој е на врвот. (Баш тој производител од сликата што си ја ставил)


Дарко, на мојата ова и е мана:



а маната се отстранува на следниот начин:




Искрено не ми текнува нешто да ме изнервирала колава, прегледна си е таман, за офроуд не сум ја пробал ;D е сеа моторчето си е слабо за моите барања, ама не е којзнае колку тромаво за да се нервираш.
Сум немал никаков проблем до сега и топло ја препорачувам на сите што имаат домашно воспитание.


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Моделите на ХОНДА и нивните поединечни маани
« Одговори #14 на: 13 Јануари 2014, 18:34:51 pm »
ај сега де батали филозофирање и биди искрен малку, што е многу многу не зборам за парите зборам за деформацијата!

Можеби овие деформации се намерно проектирани во случај да удриш пешак, па да самата хауба го прими ударот а не пешакот.

Кај моето HRV тоа беше потенцирано во тоа време, дека намерно е така направена хаубата, да ако не дај боже удриш пешак не го убиеш, туку колку толку има шанса

Мене ова би ми било предност, а не маана.


Ама ете ти посочи со слики, ако некој сака да купи Хонда самиот ќе одреди дали е ова маана или предност.


Дарко