Автор Тема: Renault Clio Williams  (Прочитано 22170 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20732
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #15 на: 22 Јули 2011, 21:12:27 pm »
Ја контам поентата што сака да ја долови Мартин, ама малце ги утна колите во споредбава... Алфа 145 не ќе да е далеку помала кола од Калос, ем башка, Алфите отсекогаш имале напредно подвозје, така да, и од тој аспект гледано, Алфата би била многу постабилна од Калос, кој во основа користи подвозје од факин Опел Кадет од 80ти (само што кај Опелот било комплет доработено, не оставено до пола), или нешто слично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14467
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #16 на: 22 Јули 2011, 21:15:14 pm »
а што се однесува на Клиото,мислам дека е ѕвер,само се сложувам со Зеро,дека не е многу ‘спортско‘ на лик,али како и да е одсекогаш било пред конкурентните модели
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20732
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #17 на: 22 Јули 2011, 21:30:15 pm »
Мене ми се свиѓа и како личи, а исто се согласувам со кој рече дека воланот може бар малце од малце да биде ко да НЕ е од новите автобуси на Град Скопје... Сум се возел во јакото Клио (за жал не беше дозволено сами да го возиме), и живо ѕверче е, многу мерак праи!
« Последно менување: 23 Јули 2011, 00:51:19 am velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17662
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #18 на: 22 Јули 2011, 22:03:51 pm »
Никако не ми е јасно зошто 240 коњови во шпорет?
Стабилност, лежење на пат, како може толцавко количе да има 240 коњови и да биде стабилно и сигурно...?
Знам дека оди, лесно е за тој мотор се ама другиве работи некако не ми се јасни?
Сигурно, not so much. Стабилно, и тоа како. Ме возат во Kalos седан при 120 на саат, прелетува некоја кола, Kalos-от губи траекторија само од притисокот предизвикан од другата кола. Ме возат со Алфа 145, која е далеку помала кола, што би значело понестабилна... Колата не мрда при иста ситуација кога некој те прелетува. Има нешто во квалитет и дизајн на спортско подвозје што ја прави малата кола стабилна како и поголемите (поквалитетни).
Мартинчо Алфа 145 тежи 1.2тона,додека Калосот мислам дека е најмногу до 1 тон,а истотака и тоа шо го кажа со подвозјето игра голема улога и тоа како...на пример Калосот и во место го ниша ветерче,таква му е конструкцијата  ::) ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D

1110 килограми. Димензионо гледано, 10 сантими и фалат на Алфата, а вишак е 100 килограми. Аеродинамично, и во поглед на подвозје гледано, Алфата води, што значи за hot-hatch, стабилноста доаѓа главно од тие 2 елементи. Клиото е модерна кола, тестирана во тунели, со компјутерски модели и така натаму што значи дека е извонредно стабилно возило.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #19 на: 23 Јули 2011, 10:25:44 am »
Друже, земи вози Реноспорт Клио па ќе го праиме муабетот. Не само што е стабилно, него ќе се изненадиш.

Баш заради тоа се вклучив во дискусијава...Имам возено и ме имаат возено во КЛИО и да ти кажам реков дека никогаш повеќе нема да седнам во таков шпорет.
Колега мој од Косово пред две години купи на старо Клио Дизел 1.5 ДЦИ мислам, за жена му.
Пред тоа женаму истроши 2 коли, едено Поло дизелче и еден Фиат темпра пред Полото мислам, која и беше и прва кола.
Значи далеку од тоа дека не знае да вози, секој ден оди на работа до кај нас 50 км и назад.
Клиото одиме да го пробаме, во кола она вози, јас седам напред, колегата позади, чисто да го пробаме како оди количево кое што само што го донесоа од плац.
Излеваме на меѓуградска за Приштина и еден Влечен Воз на КФОР празен без товар помина од спротивен правец со некои 70 км на час (ние возевме 80/90).
Клиото како тсунами да го фати, прво се заниша, изгуби малку правец, преднто тркало акна во една помала дупка, и летнавме во шанецот од страна.
Среќа беше рамно, само едно каналче прелетавме ималку одоздола го истругавме, од ударот пукна шофершајбната и малку се удри жената на колегата.
Да не речам ама просто не одува како лист од хартија.
Можам да замислам што ќе беше ако возевме побрзо со неко вакво како ова постораново???
Е сега колко оваа спортска верзија може да биде постабилна не знам ама пак не ми иде во глава колку може да е тоа безбедно, може лежи, може држи ама во ваков случај...не знам...затоа што ние всушност бевме одувани од патот иако бевме 3/ца во кола?
П.С. Со Влечни возови кои тераат како луди, сум се разминал до сега милион пати (не со КЛИО) и освен благо потресување на кабината она ќе те сецне малку како да те бутка, не сум осетил ништо друго.
« Последно менување: 23 Јули 2011, 10:31:07 am Sportex »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29881
    • CARclub.mk
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #20 на: 23 Јули 2011, 11:11:38 am »
Да, ама тоа било обично клио, што е своевидна конзерва на тркала. Реноспорт Клиото е сосема друга прича.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14467
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #21 на: 23 Јули 2011, 14:55:38 pm »
Друже, земи вози Реноспорт Клио па ќе го праиме муабетот. Не само што е стабилно, него ќе се изненадиш.

Баш заради тоа се вклучив во дискусијава...Имам возено и ме имаат возено во КЛИО и да ти кажам реков дека никогаш повеќе нема да седнам во таков шпорет.
Колега мој од Косово пред две години купи на старо Клио Дизел 1.5 ДЦИ мислам, за жена му.
Пред тоа женаму истроши 2 коли, едено Поло дизелче и еден Фиат темпра пред Полото мислам, која и беше и прва кола.
Значи далеку од тоа дека не знае да вози, секој ден оди на работа до кај нас 50 км и назад.
Клиото одиме да го пробаме, во кола она вози, јас седам напред, колегата позади, чисто да го пробаме како оди количево кое што само што го донесоа од плац.
Излеваме на меѓуградска за Приштина и еден Влечен Воз на КФОР празен без товар помина од спротивен правец со некои 70 км на час (ние возевме 80/90).
Клиото како тсунами да го фати, прво се заниша, изгуби малку правец, преднто тркало акна во една помала дупка, и летнавме во шанецот од страна.
Среќа беше рамно, само едно каналче прелетавме ималку одоздола го истругавме, од ударот пукна шофершајбната и малку се удри жената на колегата.
Да не речам ама просто не одува како лист од хартија.
Можам да замислам што ќе беше ако возевме побрзо со неко вакво како ова постораново???
Е сега колко оваа спортска верзија може да биде постабилна не знам ама пак не ми иде во глава колку може да е тоа безбедно, може лежи, може држи ама во ваков случај...не знам...затоа што ние всушност бевме одувани од патот иако бевме 3/ца во кола?
П.С. Со Влечни возови кои тераат како луди, сум се разминал до сега милион пати (не со КЛИО) и освен благо потресување на кабината она ќе те сецне малку како да те бутка, не сум осетил ништо друго.
абе шо стори и ти,демек од камионот летнавте,ај не заебавај јас со ТИКО се имам разминувано со камиони со брзина од 130-140 па ништо а не за Клио...дека ке заниша од ветерот ке заниша,ама дека летнавте од тоа ТЕШКО
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7419
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #22 на: 23 Јули 2011, 15:23:43 pm »
Се разминав со таков воз со Астрата, и осетив благо налегнување на мојата страна, за секунда си помислив дека отиде некоја гума, но штом се разминавме целосно колата се врати во првобитна положба ...

Астрата е тешка околу 1400 кг, со 195-ки ..  Стварно не знам на клиото што би можело да му направи ...
Не верувам дека е од тоа, ипак 3-ца во кола сте додатна тежина ...

Пред некој ден прочитав дека G-Power од Audi 1 извадиле 320 км/h топ брзина, и верувам дека штом тоа автиче е стабилно на такви брзини, би требало и Реното да е стабилно на таа брзина со која што сте возеле ..

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #23 на: 23 Јули 2011, 16:27:41 pm »
Друже, земи вози Реноспорт Клио па ќе го праиме муабетот. Не само што е стабилно, него ќе се изненадиш.

Баш заради тоа се вклучив во дискусијава...Имам возено и ме имаат возено во КЛИО и да ти кажам реков дека никогаш повеќе нема да седнам во таков шпорет.
Колега мој од Косово пред две години купи на старо Клио Дизел 1.5 ДЦИ мислам, за жена му.
Пред тоа женаму истроши 2 коли, едено Поло дизелче и еден Фиат темпра пред Полото мислам, која и беше и прва кола.
Значи далеку од тоа дека не знае да вози, секој ден оди на работа до кај нас 50 км и назад.
Клиото одиме да го пробаме, во кола она вози, јас седам напред, колегата позади, чисто да го пробаме како оди количево кое што само што го донесоа од плац.
Излеваме на меѓуградска за Приштина и еден Влечен Воз на КФОР празен без товар помина од спротивен правец со некои 70 км на час (ние возевме 80/90).
Клиото како тсунами да го фати, прво се заниша, изгуби малку правец, преднто тркало акна во една помала дупка, и летнавме во шанецот од страна.
Среќа беше рамно, само едно каналче прелетавме ималку одоздола го истругавме, од ударот пукна шофершајбната и малку се удри жената на колегата.
Да не речам ама просто не одува како лист од хартија.
Можам да замислам што ќе беше ако возевме побрзо со неко вакво како ова постораново???
Е сега колко оваа спортска верзија може да биде постабилна не знам ама пак не ми иде во глава колку може да е тоа безбедно, може лежи, може држи ама во ваков случај...не знам...затоа што ние всушност бевме одувани од патот иако бевме 3/ца во кола?
П.С. Со Влечни возови кои тераат како луди, сум се разминал до сега милион пати (не со КЛИО) и освен благо потресување на кабината она ќе те сецне малку како да те бутка, не сум осетил ништо друго.
абе шо стори и ти,демек од камионот летнавте,ај не заебавај јас со ТИКО се имам разминувано со камиони со брзина од 130-140 па ништо а не за Клио...дека ке заниша од ветерот ке заниша,ама дека летнавте од тоа ТЕШКО

Ја ништо не сторив ја си седев мирен и дури и врзан си бев.

А тоа чудо изгледа вака...


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14467
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #24 на: 23 Јули 2011, 16:30:50 pm »
барем за камиони не мора да ми објаснуваш (добро сум упатен во таа насока)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #25 на: 23 Јули 2011, 16:31:44 pm »
барем за камиони не мора да ми објаснуваш (добро сум упатен во таа насока)

Не знам на чело (то ест на профилот) не ти пиши...! ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14467
  • Пудингот на шоферството
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #26 на: 23 Јули 2011, 16:33:21 pm »
барем за камиони не мора да ми објаснуваш (добро сум упатен во таа насока)

Не знам на чело (то ест на профилот) не ти пиши...! ;D
не дека не си во право ;) :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #27 на: 23 Јули 2011, 21:34:49 pm »
Доколку на клиото се извадат оригиналните беџови,и се стават од митсусуши (така мислам беше) на Спортекс ке му праи мерак 100%-вака   NO WAY.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #28 на: 23 Јули 2011, 22:47:37 pm »
Доколку на клиото се извадат оригиналните беџови,и се стават од митсусуши (така мислам беше) на Спортекс ке му праи мерак 100%-вака   NO WAY.
+1

Башка којзнае колку стабилно ке стане тогаш

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Renault Clio Williams
« Одговори #29 на: 24 Јули 2011, 01:34:13 am »
Незнам за вучниот воз, али Money for nothing од Dire Straits е ТОП !!! ;)