Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 157965 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #420 на: 27 Септември 2014, 00:44:30 am »
Јас би го ставил на максимум на шипка уљето. Па колку собира - толку. Со модифициран картер, ниеден папир не ти важи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4010
  • MadaFunker
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #421 на: 27 Септември 2014, 10:45:57 am »
Само не заборавај колку си турил, да си знаеш за друг пат :)
New blood of old school

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17594
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #422 на: 27 Септември 2014, 10:56:38 am »
Мислам дека треба да пазиш со уљето, еве и зошто: со модификацијата на картерот, можно е шипката за уље да стои во поплиткиот дел на картерот и скроз неточно да го мери нивото.
По мое, земај 5.3 литри и ставај внатре.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #423 на: 27 Септември 2014, 11:54:46 am »
Акo шипкaтa си стoе нa стaрoтo местo и истo тoлку внaтре мушнaтa кoлку штo си е билo стaви нa мaкс и уживaј, битнo е дa не гo пoминеш тoa нивo нaд мaкс бидејки мoже дa сметa.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3931
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #424 на: 27 Септември 2014, 12:30:10 pm »
Се сложувам тука со skorpion. Помалце или повеќе 200 грама нема ништо да значи, но надминување на максималното ниво може да направи проблем. Шипката мери до нивото до кое треба да биде максималното ниво и е фисирана за дименизиите на моторот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #425 на: 27 Септември 2014, 16:16:47 pm »
Мислам дека треба да пазиш со уљето, еве и зошто: со модификацијата на картерот, можно е шипката за уље да стои во поплиткиот дел на картерот и скроз неточно да го мери нивото.
По мое, земај 5.3 литри и ставај внатре.
Некако логикава баш... :D
Ти ако го менуваш дното на било кој сад, а го задржуваш нивото на исто (хм) ниво, без разлика дали шипката е во поплиток или понеплиток дел, пак ќе си покажува (хм) ниво... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #426 на: 28 Септември 2014, 00:34:18 am »
Јас по некоја логика мислам дека треба да се пази на шипката а не на количината.ако е на макс и е помала количина што не би требало затоа што картерот го зголемив колку што одземав значи според мене може проблем да има со прегревање само. Ако се дешава тоа ќе му ја мислам тек тогаш

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #427 на: 28 Септември 2014, 01:29:57 am »
Ако има од вишак ке го избие низ најистрошениот семеринг.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #428 на: 28 Септември 2014, 10:40:22 am »
Јас по некоја логика мислам дека треба да се пази на шипката а не на количината.ако е на макс и е помала количина што не би требало затоа што картерот го зголемив колку што одземав значи според мене може проблем да има со прегревање само. Ако се дешава тоа ќе му ја мислам тек тогаш

Тоа е тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #429 на: 28 Септември 2014, 11:32:37 am »
а да не отворам тема за тоа како моторот не е свртен под истиот агол како што бил фабрчки :)
односно сега седи малку подисправен.. што и тоа ќе влијае на нивото.. но како што еднаш еден човек рекол.. Некои работи треба имаме храброст да ги пробаме за да знаеме дали работат или не..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #430 на: 05 Октомври 2014, 21:41:07 pm »
Денеска направив тест вожња. Ептен добро помина :) сеа ке ми биде пекол додека ги спојам инсталациите ама се исплати затоа што моторот корне :)))

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3931
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #431 на: 05 Октомври 2014, 21:49:58 pm »
Браво, сите чекаме да го видиме Арово на улица повторно.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #432 на: 05 Октомври 2014, 22:08:40 pm »
Одлично, создравје да се вози. Се надевам дека трудот на крај се исплати. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 612
  • Сузуки Витариче
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #433 на: 05 Октомври 2014, 22:24:25 pm »
Со здравје да се вози! Долго да те служи и цело време ќеф да ти прави :D
Потпис.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7080
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #434 на: 06 Октомври 2014, 10:28:09 am »
На крај еден шампањ мавни му од хауба !!


;D ;D ;D