Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 155275 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #345 на: 01 Септември 2014, 23:55:38 pm »


If it fits it sits :)  ajmo sea meri i sestra i.. Pa drzacite

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #346 на: 02 Септември 2014, 00:16:51 am »
Не заборавај два пати Мери, па сестра и :D

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #347 на: 02 Септември 2014, 10:30:09 am »
ма и трипати ако треба само да не згрешам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43746
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #348 на: 02 Септември 2014, 12:23:46 pm »
Нема да згрешиш и 4 пати Мери. Можеш и два пати сестра и` ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3883
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #349 на: 02 Септември 2014, 16:20:31 pm »
Прај колата ако ја праиш, остај ја Мери и сестра и .. зима ќе те фати.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #350 на: 03 Септември 2014, 09:16:13 am »
правам правам.. ама споро иде :/

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #351 на: 03 Септември 2014, 10:38:47 am »
иам едно прашање..
Evap системот колку што разбирам е контрола на испарување на бензинот од резервоар. односно резервоарот "дише" низ цилиндричниот канистер што е монтиран под хауба a гасовите што се акумулираат во него моторот ги собира и користи за согорување за да намали штетни емисии.
еве нешто за реното http://www.autoprospect.ru/renault/renault-19/6-4-ventilyaciya-toplivnogo-baka.html

колку што го видов канистерот во гаража има две црева.. претпоставувам дека едното иде во мотор а другото од резервоар.
е сега прашањето ми е..
мојот стар мотор немаше евап систем обичен карбураторски мотор и претпоставувам дека резервоарот е направен на друг принцип, што се однесува до дишење...
како да го инсталирам канистерот од новиов мотор во арово.. плус го видов филтерот е цел скапан во канистерот..
веројатно може без него но што да правам со влезот во моторот. да го затнам? Дали ова ќе влијае на моторот освен што ќе има повисоки штетни емисии?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #352 на: 03 Септември 2014, 13:34:59 pm »
не го ставај,моторот може и без него да работи
а резерварот си има друго фабричко решение за тоа

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 875
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #353 на: 03 Септември 2014, 13:40:55 pm »
Ако не го користиш, треба да го затнеш делот што влегува во граната од моторот, а другиот дел, од резервоарот ќе треба да го оставиш отворен, за да може да се растеретува притисокот. Или пак, да го затнеш и тоа црево, ама да го дупнеш капачето од резервоарот за да може да го растеретува притисокот.

Поздрав

ЕДИТ: ако те разбрав добро, резервоарот има само едно црево што излегува од него за мотор? Ако е така, тогаш немаш потреба од понатамошни измени, само исфрли го системот за согорување на испарувањата.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #354 на: 03 Септември 2014, 13:43:05 pm »
само делот од грана треба да го затне,за резерварот дека е од фабрички мотор со карбуратор си има друго решение

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 875
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #355 на: 03 Септември 2014, 13:43:36 pm »
^ така, така, сега прочитав одново. :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #356 на: 04 Септември 2014, 00:20:26 am »
ок, фала ви момци..
почнав со држачи но иам огромни проблеми со центрирање на целиот склоп.
го закачив редукторот на фабричкиот држач но само го подигнав за 5цм за да немора да го касапам картерот толку многу за предниот диференцијал.. и сега се ми е некако криво..
го центрирам моторот на средина од напред а од позади е на фабрички држач и еве што се дешава


иначе и шасијата ќе треба малку да се сецне за да помине карданската..
но тоа со 4штрафа е излезот од редуктор за накај карданска.. но многу е на лево отиден..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #357 на: 04 Септември 2014, 01:38:19 am »
добив инфо од романецот што ми помага, фабрички имаат офсет на лево но не толку ваљда..  ќе се обидам некако да го средам ова.. направив темплејти за држачите за моторот.. претпоставувам 3мм лим е доволен.. 
тоа е следно на листа... после тоа сечење на картерот за да го собере диференцијалот..
после тоа сечење на шасија за да го собере карданот..
после тоа ќе ми треба мајстор за варење :)
па после тоа ќе видиме што ќе се деси..

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6620
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #358 на: 04 Септември 2014, 05:17:13 am »
Е ова е проект за возило во права смисла на зборот, зезанции, зезанции, ти иде се у пм да отераш, ама на крај кога ке го направиш, ке го дотераш тип топ средено, ке можам да ти го замислам ликот, осмех низ цело лице се надевам ке имаш.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #359 на: 04 Септември 2014, 09:57:59 am »
па требаше само да залепам карбон фолии и со тоа ќе добиев 30-40hp не со овие ебавања...
баш проект.. повеќе одколку што планирав.. ама ете коа ќе се фатиш за орото ќе си го играш..