до тест драјв видео еве што треба да се направи.
да се убаци моторот и мењачот+редуктор во арото.
да се направат држачи за моторот и мењачот..
да се смени новата карданска гума и да се модифицира позицијата.. подигам се 5 сантима погоре заради предниот диференцијал и издувната грана.
да се поврзе цела инсталација од новиот мотор и да се спои со инсталацијата од арото.
да се намести алтернаторот и да се направи некој кастом затегач затоа што серво пумпата не ја собира.
да се изведат нови црева за ладење бидејки неам хладњак за 19ка туку ке го користам од арото.. ова ке биде заебанција голема..
да се поврзе парно
да се најде електричен вентилатор и да се стави термодавач во мојот хладњак.. или два вентилатори за да може да постигне да олади..
да се поврзе новата брава некаде во кабина..
да се отвори шал таблата и да се поврзат инструментите( ова ке биде исто голема заебанција)
и уште мал милион глупости што ќе излезат уз пат.
али ќе биде
па после треба да правам држачи за предниот диференцијал за да иам 4x4 и да ги средам полуосовините прво на дребонг па после во тие мануелните заклучувалки во хабовите на тркалата.. (уз пат манжетни и слични тракатанци.. )
и така.