Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 164709 пати)

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4042
  • MadaFunker
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #360 на: 04 Септември 2014, 10:23:31 am »
Ајде ајде ке го средиш, па после мераци ке бидеш :)
New blood of old school

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #361 на: 04 Септември 2014, 22:41:53 pm »
иаме напредок :) ваљда

наместо кревање на 5цм на редукторот го кренав само 3цм. со тоа добив простор во шасијата за да помине карданската.. можеби едно ќоше ќе го сецнам но генерално проаѓа. со тоа ќе иам модификација на шалтерот.. некаква но тоа тек откога ќе направам држачи..

ова е многу боље од вчера

еве како седи моторот сега.



значи сега моторот е малку напрчен нагоре.. цел сосе мењач и редуктор.. сега седи на 87 степени а не на 90.. ваљда и малку ке клекне коа ќе се пренесе тежината.. уствари сигурно ќе клекне така да можда ќе се среди а можда и не..

еве како седи карданската

и можда малце да се сецне но ништо во споредба од тоа што вчера го мислев..

еве ја луфтата
значи до сега еден проблем мање..

одиме даље..
предниот диференцијал и картерот се друга прича..



ќе го исечам и стариот картер каде што има некоја облина од диференцијалот и ќе го заварам на овој картер...

се надевам мрки ќе се ослободи и ќе ми помогне со ова.
не е баш голем просторов.. а ќе треба и држачи  за диференцијалот да се прават но не се страшни..

така да ова не е проблем но е загатка.. башка е заебанција како ќе се измери..

и последниот проблем се овие крстачиве односно осовинчето што пренесува снага на предниот диф.

аголот нивен е зголемен затоа што е спуштен диференцијалот за да го собере под мотор.. .

но се вртат функционираат не фаќаат нигде..
веројатно ќе иам зголемено абење и ќе треба поредовно да се мењаат.. но тие вртат само во 4x4 мод..

и таке...
« Последно менување: 04 Септември 2014, 22:54:31 pm icemann »

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #362 на: 08 Септември 2014, 20:29:19 pm »
држачите за мотор се направени.. им фали уште боја.  конечно моторот е фиксиран..
картерот е исечен треба уште лим да се измоделира и да се завари.

денеска изваден е резервоарот од арото а и од реното.
по муабетот со мрки решив место надворешна пумпа за гориво да ја ставам потопната.. бидејки со надворешната во кривини со малку гориво можело да трокира.. и така..
сега планирам да го исечам еден од држачите на резервоарот од реното (големите дупки) и да го заварам во мојот резервоар..
еве како изгледаат.

од реното

од арото


исто така има и една пластика во рез. од реното.. и таа ќе треба да ја ставам..

што мислите?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #363 на: 08 Септември 2014, 20:33:43 pm »
Браво мајсторе

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #364 на: 08 Септември 2014, 21:00:17 pm »
Јас само би ти предложил кога ќе ги сечеш резерварите убаво да ги измиеш за да не отидеш јабана. Одлично напредуваш само напред и нормално сакам едно офроуд кругче кога ќе биде готово :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #365 на: 09 Септември 2014, 13:54:07 pm »
1. Ќе го возиш (претежно) на плин.
2. Какви кривини со Аро, жити све?!

Јас би одел на полесната варијанта - односно надворешна електрична пумпа и секогаш 10-тина литри гориво во резервоар.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #366 на: 09 Септември 2014, 17:01:38 pm »
симо а доводот на пумпата да биде од горе или доле?

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #367 на: 09 Септември 2014, 17:56:15 pm »
ako e nadvoresna od dole normalno :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #368 на: 09 Септември 2014, 18:19:14 pm »
ako e nadvoresna od dole normalno :)
тоа значи дека ќе треба да направам некакво цевче за излез од резервоарот од доле..

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #369 на: 09 Септември 2014, 19:36:54 pm »
надворешна пумпа мислам треба да ти биде поставена под нивото на резерварот,а и бензинот да го влече од дното нормално.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #370 на: 09 Септември 2014, 21:46:45 pm »
ako e nadvoresna od dole normalno :)
тоа значи дека ќе треба да направам некакво цевче за излез од резервоарот од доле..
Stavi od golf1 dizel rezervar :D

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #371 на: 10 Септември 2014, 22:09:15 pm »
напраив муабет со романецот што реставира аро исто така и што ми прати делови и ми е ко гуру за аро па ми кажа дека без проблем можам да користам надворешна пумпа монтирана на шасија со тој резервоар без модификации, бидејки има аро со инџекшн мотор од фабрика, со истиот резервоар и надворешна пумпа..
па така ќе направам за почеток па ако тоа не работи тогаш ќе правам излез одоздола или што и да треба за да проработи.. ќе купам и филтер за гориво за висок притисок и ќе го ставам пред пумпата.. ваљда така треба за да не дојде ѓубрето во пумпа..

Денеска заслужен одмор а од утре се враќам на рмбање у гаржа.. то је то.


Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #372 на: 10 Септември 2014, 22:12:05 pm »
исто така ме интересира за аксиалните лагери на моторот.
Дали некој може да ми каже на кој лагер се наоѓаат. тие се за менување но чичко ми незнае на кој лагер се за да ги смени.. откога ќе ги купам секако.
уште еднаш станува збор за мотор од рено 19 1.8 89/90 hp model F3P со monopoint injection.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #373 на: 11 Септември 2014, 00:02:30 am »
Со здравје и со лесно средување џипчево му се гледа крајот, а за аксијалните лагери би требало да се на средина на 3тата полутка, на повекето коли се таму и то ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #374 на: 11 Септември 2014, 09:58:39 am »
Со здравје и со лесно средување џипчево му се гледа крајот, а за аксијалните лагери би требало да се на средина на 3тата полутка, на повекето коли се таму и то ;)
фала другар, можеш да ми кажеш како се викаат на англиски за да можам да ги гуглам?