Автор Тема: Аро 10.4 4x4  (Прочитано 157881 пати)

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4008
  • MadaFunker
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #375 на: 11 Септември 2014, 11:53:02 am »
Axial bearings first comes to mind :)
New blood of old school

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #376 на: 11 Септември 2014, 19:28:16 pm »
За горивото, битно е само да црпи од место каде што нема да влијае наваленост на возилото, да не го остави без бензин цревото. Дали ќе го направиш тоа со прегради, или пак некако со друго решение, тоа е на тебе.
Инаку, за филтерот, обично стои обично сито пред пумпата, за да ја филтрира крупната прљавштина пред пумпата, а после неа и стандарден филтер за гориво. Мислам дека е и така најдобро да направиш, за да не се мачи пумпата да влече низ филтерот. Иако, не станува збор за некој голем притисок. :)
Поздрав

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #377 на: 11 Септември 2014, 22:29:15 pm »
Gracias :) ќе видам што ќе направам. Би ми препорачале ли некој бренд на пумпа или да земам нешто што ќе ми биде околу 2000денари. Затоа што се движат од 600 до 4500 ден

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #378 на: 12 Септември 2014, 00:26:58 am »
Побарај половна бош сигурно ке биди по добра од било која кинеска.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #379 на: 12 Септември 2014, 21:34:38 pm »
eve sto se rabotese deneska..

iscisten so celicna cetka na brusalica


cink prajmer i boja.. crna malce ;)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #380 на: 15 Септември 2014, 09:57:03 am »
резервоарот е наместен.. чека уште пумпа..
а вчера цел ден еве што се работеше..
од еден здрав картер и од еден дониран картер направивме франкенштајн..
заварен и од внатре и од надвор... сега уште да се исчисти да се офарба и да се монтира..




предниот дел е додаден од другиот картер за капацитетот на уље да му остане ист.. и скоро ист е.. според мерките 100-200 грама вода максимум имам разлика..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #381 на: 15 Септември 2014, 12:09:57 pm »
Со здравје и со лесно средување џипчево му се гледа крајот, а за аксијалните лагери би требало да се на средина на 3тата полутка, на повекето коли се таму и то ;)
Axial bearings first comes to mind :)

Thrust Washers/ Thrust Bearing се аксиалните лагери.. но 3тата полутка ја отворивме и таму немаше такви..


вака изгледаат колку што ми ги покажа чичко ми.. но сеуште не сме ги нашле и смениле.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #382 на: 23 Септември 2014, 10:24:27 am »
не дека на некој ке му се најде но аксиалните лагери се на 2рата полутка, на ф3п мотор на рено 19. толеранцијата е од 0,09-0,23. ги измеривме кај мене се 0,20. така да ќе останат сега за сега така. па понатака ќе ги средам :)

инаку купен е хладњак од р19 и спрема тој од арото многу многу поголем.  Али малку брусалица, два три вара, и го собра новиот.
сите црева се уклучени, без плинот сега останува вакум цревата и електроника.. гориво и сл..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #383 на: 23 Септември 2014, 19:32:22 pm »


Потрошени и последните пари за арото.

Уље елф 10-40 1400ден
Филтер марка ш 150ден
Пумпа од 3 бара хофер 3300 дилерска цена
И то. Утре монтажа, па ваљда ке работи.. Ако не у отпад правец

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #384 на: 23 Септември 2014, 19:35:14 pm »
Btw на пумпава нема обележано ин и оут така да претпоставувам ин е помалото цевче од кај конекторите а озлез поголемото со зелено капаче

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3930
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #385 на: 23 Септември 2014, 20:37:57 pm »
Земи ти две канти пластични и наполни ги до пола. Две црева од кантите закачи на пумпата и види која канта ќе се испразни :) Веројанто во целава мака ова е најбанален „пробелем“ што ти се испречи :D Сигурен сум брзо ќе го решиш.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #386 на: 23 Септември 2014, 20:43:45 pm »
Да ја сликнеше поубаво, ќе ти кажев за сигурно. Мислам дека помалото цевче ти е излезот под притисок (кај конекторите), а дотокот на гориво е поголемото. Сликни ја поубаво, ама скоро сигурен сум и вака. :)

Поздрав

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Аро 10.4 4x4
« Одговори #387 на: 23 Септември 2014, 21:21:39 pm »
Obicno na pumpi pogolemoto e vlez pomaloto e izlez.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #388 на: 24 Септември 2014, 00:12:11 am »
Eve ja

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 882
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Аро 10.4 4x4
« Одговори #389 на: 24 Септември 2014, 00:48:28 am »
Од горе (црниот дел) се става цревото за мотор. И логично е, помал е отворот а и назабено е за да не може притисок да го извади цревото.
Од доле се става цревото од резервоар. :)

Поздрав и со среќа со проектот!