Не.
Ги заборавате паразитските загуби на енергија кои се 1. функција од вртежите 2. огромен процент од вкупното трошење енергија.
Пониски вртежи се СЕКОГАШ по економични.
Сеедно е што на вртежи пониски од макс торк
секој поединечен циклус не е толку ефикасен како при вртежите каде што е макс торк. Кај пониските вртежи има
помалку на број поединечни циклуси што ем компензинра за намалената ефикасност пер циклус ем и повеќе од тоа - па вкупната потрошувачка е помала.
Значи ако ти требаат 40 KW за да одиш на угорница од 10% со колата имаш опција:
1. Повисока брзина полна гас при 2200 вртежи
2. Пониска брзина и половична гас при 3500 вртежи.
Првата опција ќе потроши помалку гориво според графикот.
Да, ако го гледаш
секој поединечен циклус сам за себе. Но, при пониски вртежи
бројот на циклуси ќе биде помал, па вкупната потрошувачка ќе биде помала.
Направи експеримент со OBD2. Качи една угорница со најниските можни вртежи со кои е можно качување еднаш, па после уште еднаш истото при макс торк и спореди. Ќе ти позајмам OBD2 bluetooth ако немаш.
Ќе повторам уште еднаш: за потрошувачката е потполно небитно во кој опсег на вртежи е макс торк. Битно е
само вртежите да бидат што помали.
Има на гугл бааги пишувано на оваа тема.