Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 38461 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #120 на: 21 Декември 2013, 15:33:33 pm »
Нивоата на опременост ги формулира импортерот. Нема bait & switch.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #121 на: 21 Декември 2013, 19:02:27 pm »
Нивоата на опременост ги формулира импортерот. Нема bait & switch.

Цитирам што беше напишано претходно за нивото на опрема што нема радио (само кај нас.. Секаде надвор колава има радио во било кое ниво на опрема)

"Таа нема да се носи, фигурира само за реклами и тендери."


http://en.wikipedia.org/wiki/Bait-and-switch

Bait-and-switch is a form of fraud used in retail sales but also employed in other contexts. First, customers are "baited" by merchants' advertising products or services at a low price, but when customers visit the store, they discover that the advertised goods are not available, or the customers are pressured by sales people to consider similar, but higher priced items ("switching").


Према горе цитираното, одам да купам Challenge ниво на опрема што нели е за на реклама, одам таму пошто нели нема да се носи ми нудат повисоко ниво на опрема. Ова мене ми се слага со дефиницијава за bait and switch.

Можда и грешам :)



Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #122 на: 21 Декември 2013, 19:05:20 pm »
Јас сум цитиран се извинувам не сме се разбрале.

Возилото ЌЕ ГО ДОНЕСАТ ако некој го нарача. Не дека нема. Но, нема да го има доколку некој не го нарача. Логично е, нели?

Јас кога купував Фиеста, таа ја немаше. Имаше само дизели со ниски нивоа на опрема. Затоа почекав 3 месеци и колата стигна. Исто како и Маздата што ќе стигне. Фиеста таква не носат без нарачка.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #123 на: 21 Декември 2013, 19:08:00 pm »

Мазда вчера дојде во МК, така да уште се ептен тазе и салонот и моделите.

Мене, како купувач, не би можело помалку да ме интересира кои се, од каде се и од кога се. Не знам каква врска има ова со било што.

Нивоата на опременост ги формулира импортерот. Нема bait & switch.

Ова кај Мазда или општо? Пошто јас знам, нивоата на опременост кај FIAT/ALFA/LANCIA се дефинирани од фабрика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #124 на: 21 Декември 2013, 19:18:37 pm »
Генерално, по муабетите што сум ги правел со Скопските импортери, самите си ги определуваат нивоата на опременост, но мораат да бидат во некои граници кои им ги наметнува фабриката.

Во секој случај, Мазда Македонија малку чудно игра и со цените и со опремата, неколку пати сум го рекол тоа. Свесен сум дека сакаат да изградат статус на премиум (или семи-премиум) бренд, но на погрешен начин го прават тоа.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #125 на: 21 Декември 2013, 19:19:51 pm »
+1^

Ako navistina ispaga poevtino vo Nis da se kupi, zasto togas neko bi kupil kaj nas.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #126 на: 21 Декември 2013, 19:56:48 pm »
Со сета почит но дополнителната опрема мене никогаш не би ми била пресудна при избор на возило.

Основните потребштини ги нуди секој производител во основната опрема..

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #127 на: 21 Декември 2013, 20:21:39 pm »
All animals are equal, but some animals are more equal than others.

Отсутен Cranium

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 941
Одг: Re: Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #128 на: 21 Декември 2013, 20:46:03 pm »
Ти купуваш ниво на опрема или опрема?

Ќе си видиш што има. Циркуз се дешава кај најниските нивоа обично кога се живо се вади за да се добие цена. Ама кај веќе нормалното 3то ниво на опрема, мислам дека има простор да се направи реален муабет.

Зашто за истото најниско ниво на опрема, во околните земји има пониска цена, и не фали опремата и не извадиле све живо, а во Словенија 13990 почетна цена (верувам дека може да се спушти барем 500 еур ако е некој сериозен за купување).

А јас купувам не опрема, не ниво на опрема, туку финален производ. Финалниот производ со тој и тој назив, му и нуди тоа и тоа. Ако кај нас фали пола од тоа што е содржано во другите земји, и при тоа по повисока цена, треба да си малку... па да купиш..

Јас не би купил.. Ти би купил? Ако имаш сознание дека треба да отидеш 200 км до Ниш, и да го купиш прозиводот со повеќе опрема, за пониска цена..

Гаранцијата ти важи во било кој овластен сервис на Мазда, така да ни тоа не е пречка
A kako bi idelo nosenjeto na kolata vo makedonija i registracijata? Bi bilo uvoz na sto treba carina ili?

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #129 на: 21 Декември 2013, 21:58:34 pm »
Ти купуваш ниво на опрема или опрема?

Ќе си видиш што има. Циркуз се дешава кај најниските нивоа обично кога се живо се вади за да се добие цена. Ама кај веќе нормалното 3то ниво на опрема, мислам дека има простор да се направи реален муабет.

Зашто за истото најниско ниво на опрема, во околните земји има пониска цена, и не фали опремата и не извадиле све живо, а во Словенија 13990 почетна цена (верувам дека може да се спушти барем 500 еур ако е некој сериозен за купување).

А јас купувам не опрема, не ниво на опрема, туку финален производ. Финалниот производ со тој и тој назив, му и нуди тоа и тоа. Ако кај нас фали пола од тоа што е содржано во другите земји, и при тоа по повисока цена, треба да си малку... па да купиш..

Јас не би купил.. Ти би купил? Ако имаш сознание дека треба да отидеш 200 км до Ниш, и да го купиш прозиводот со повеќе опрема, за пониска цена..

Гаранцијата ти важи во било кој овластен сервис на Мазда, така да ни тоа не е пречка
A kako bi idelo nosenjeto na kolata vo makedonija i registracijata? Bi bilo uvoz na sto treba carina ili?

Ја купуваш со експорт документи (ти ја продаваат по цена без нивно ддв, царина, данок...)

Ја носиш кај нас, на цената ги плаќаш нашите давачки.

Ја регистрираш со тие документи на наши таблици и тоа е тоа .


Ова е грубиот процес, деталите нека ги сподели некој друг што веќе увезувал возило, и што ги знае точно давачките (имав некаде таблица на давачки ама не можам да ја најдам).

Јас кога бев заинтересиран за таква опција, се консултирав со шпедиција преку која сакав да увезам. Финалната цена  дури ми излезе нешто помалку од колку нивната финална цена, зашто кај нас давачките беа помали од нивните

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #130 на: 21 Декември 2013, 23:21:14 pm »
Ти купуваш ниво на опрема или опрема?

Ќе си видиш што има. Циркуз се дешава кај најниските нивоа обично кога се живо се вади за да се добие цена. Ама кај веќе нормалното 3то ниво на опрема, мислам дека има простор да се направи реален муабет.

Зашто за истото најниско ниво на опрема, во околните земји има пониска цена, и не фали опремата и не извадиле све живо, а во Словенија 13990 почетна цена (верувам дека може да се спушти барем 500 еур ако е некој сериозен за купување).

А јас купувам не опрема, не ниво на опрема, туку финален производ. Финалниот производ со тој и тој назив, му и нуди тоа и тоа. Ако кај нас фали пола од тоа што е содржано во другите земји, и при тоа по повисока цена, треба да си малку... па да купиш..

Јас не би купил.. Ти би купил? Ако имаш сознание дека треба да отидеш 200 км до Ниш, и да го купиш прозиводот со повеќе опрема, за пониска цена..

Гаранцијата ти важи во било кој овластен сервис на Мазда, така да ни тоа не е пречка
A kako bi idelo nosenjeto na kolata vo makedonija i registracijata? Bi bilo uvoz na sto treba carina ili?

Ја купуваш со експорт документи (ти ја продаваат по цена без нивно ддв, царина, данок...)

Ја носиш кај нас, на цената ги плаќаш нашите давачки.

Ја регистрираш со тие документи на наши таблици и тоа е тоа .


Ова е грубиот процес, деталите нека ги сподели некој друг што веќе увезувал возило, и што ги знае точно давачките (имав некаде таблица на давачки ама не можам да ја најдам).

Јас кога бев заинтересиран за таква опција, се консултирав со шпедиција преку која сакав да увезам. Финалната цена  дури ми излезе нешто помалку од колку нивната финална цена, зашто кај нас давачките беа помали од нивните


Не сум знаел дека е точно вака.
Поинаку го замислував ова, дека ќе дојде мн. поскапо доколку се купи од друга земја.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #131 на: 21 Декември 2013, 23:31:59 pm »
Ти купуваш ниво на опрема или опрема?

Ќе си видиш што има. Циркуз се дешава кај најниските нивоа обично кога се живо се вади за да се добие цена. Ама кај веќе нормалното 3то ниво на опрема, мислам дека има простор да се направи реален муабет.

Зашто за истото најниско ниво на опрема, во околните земји има пониска цена, и не фали опремата и не извадиле све живо, а во Словенија 13990 почетна цена (верувам дека може да се спушти барем 500 еур ако е некој сериозен за купување).

А јас купувам не опрема, не ниво на опрема, туку финален производ. Финалниот производ со тој и тој назив, му и нуди тоа и тоа. Ако кај нас фали пола од тоа што е содржано во другите земји, и при тоа по повисока цена, треба да си малку... па да купиш..

Јас не би купил.. Ти би купил? Ако имаш сознание дека треба да отидеш 200 км до Ниш, и да го купиш прозиводот со повеќе опрема, за пониска цена..

Гаранцијата ти важи во било кој овластен сервис на Мазда, така да ни тоа не е пречка
A kako bi idelo nosenjeto na kolata vo makedonija i registracijata? Bi bilo uvoz na sto treba carina ili?

Ја купуваш со експорт документи (ти ја продаваат по цена без нивно ддв, царина, данок...)

Ја носиш кај нас, на цената ги плаќаш нашите давачки.

Ја регистрираш со тие документи на наши таблици и тоа е тоа .


Ова е грубиот процес, деталите нека ги сподели некој друг што веќе увезувал возило, и што ги знае точно давачките (имав некаде таблица на давачки ама не можам да ја најдам).

Јас кога бев заинтересиран за таква опција, се консултирав со шпедиција преку која сакав да увезам. Финалната цена  дури ми излезе нешто помалку од колку нивната финална цена, зашто кај нас давачките беа помали од нивните


Не сум знаел дека е точно вака.
Поинаку го замислував ова, дека ќе дојде мн. поскапо доколку се купи од друга земја.



Зависно од земјата, зависно од колата/моделот.  Во конкретниот мој случај (За Мазда), испадна дека МКД има нијанса помали давачки од Србија за возила од оваа класа, па доаѓаше нешто поевтино него што би било кај нив. Бидејќи кога прават експорт (било кој земја), ти фактурираат цена без ддв, без царини и слично, бидејќи после тој тип давачки ќе си ги платиш во матичната земја.

Од друга страна, Honda CR-V 2.0 Lifestyle мене ме чинеше 75000-10000 еур поевтино, него што би можело да се купи од Германија, а барем 5000 еур од Србија (во Србија имаше слична цена, 22000 еур, ама со послабо ниво на опрема. Ако се конфигурираше моето ниво, се качуваше цената за уште 2000 еур).Веќе Макпетрол ја нема таа толку добра цена за новиот CR-V, односно е на ниво на цената секаде.  


Формулата би била вака:

Гледаш возило, прашуваш експорт цена (цена без нивните давачки)

На таа цена додај трошоци за транспорт, царина (за колите што има), акциза , ддв и ќе добиеш колку би те чинело кај нас.

Ако веќе доаѓа до сериозна размисла за купување, обавезно консултација со шпедиција



« Последно менување: 21 Декември 2013, 23:49:50 pm krell »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #132 на: 22 Декември 2013, 00:33:38 am »
Со сета почит но дополнителната опрема мене никогаш не би ми била пресудна при избор на возило.

Основните потребштини ги нуди секој производител во основната опрема..

Te boli tuleto, imas volan, 4 trkala i karoserija da ne ti vrne !

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #133 на: 22 Декември 2013, 00:37:13 am »
Куоре, да не го заменуваш Бугар? ;D


Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #134 на: 22 Декември 2013, 00:42:08 am »
Мислам дека друго сакаше да каже. Ако повеќе му се допаѓа основната верзија на одреден модел, како дизајн, мотор, погон, суспензија, малите разлики во дополнителната опрема од друг модел не би му го променил изборот. Барем јас така го сфаќам