Автор Тема: Најекономичен бензинец и најевтин дизел  (Прочитано 32961 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #45 на: 21 Јануари 2011, 10:35:49 am »
Форд почнувајки од 1998 почна многу да вложува во квалитетот на своите производи, особено во управувачкиот систем и денес секое Форд возило важи за најуправливо во својата класа, а повеќе не се наоѓа ни на црната листа по кварови, веќе не ни скапува како што знаеше во 90те. Сепак не е се без маани, си има задржано некои праисториски мотори, жедни, тромави и нерафинирани.

Управувањето на фордот е добро од првото мондео.... 1993-та.  а квалитетот е подигнат од кога ја купија мазда (почетокот на овој век).

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #46 на: 21 Јануари 2011, 20:51:01 pm »
Hyundai gi ima najekonomicnite benzinci, Fiesta e najupravlivo vozilo za parite :)

WOW!!! ОМГ!

Se nadevam deka sega ti e pojasno barem malku.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #47 на: 21 Јануари 2011, 21:19:28 pm »
А да се вратевме на темата или ако е веќе исцрпена да ја затвориме?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #48 на: 21 Јануари 2011, 21:22:15 pm »
А да се вратевме на темата или ако е веќе исцрпена да ја затвориме?

Pa tvoja e temata ...Ako mislis deka e iscrpena kazi tvoj zaklucok i zatvaraj ja...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #49 на: 22 Јануари 2011, 04:55:43 am »
За најекономичен бензинец, малку дискутабилно од таа класа... Хондите имаат добри моторчиња, ТСи не знам како се покажуваат на потрошувачка... ТЦе на Рено не се баш најдобри, нити за моќност, нити за економичност... За бензинци малце зезнато е да ги возиш економично, ама не е невозможно. Јас неколку пати напишав колку имам остварено потрошња со Лансерот. Еве да не бараш/те, најдобро остварување до сега со Мицубишито ми е 5.1 л/100км Скопје-Охрид-Скопје. А низ град го имам симнато на нешто ситно испод 7... Ама тогаш ептен се потрудив, иначе нема шанси со „нормален“ сообраќај :)

Најевтин дизел од таа класа... Гласам за Меган 1.5 дЦи со 105 КС. Пежо со 1.6 ХДи може да извади мноооогу добра бројка за потрошња. Со други немам некое искуство, од овој аспект.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #50 на: 22 Јануари 2011, 08:47:07 am »
За економичност, се знае што се купува. А ако се бара економичен бензинци, тогаш се зема само турбаш. Атмосферски бензинец и економичност се поими кои можат да стојат во една иста реченица само ако во реченицата има и негација.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #51 на: 22 Јануари 2011, 09:37:08 am »
Своевремено Сузукијата трошеа многу малку, сеа незнам така да ете еден атмосферски бензинец за размислување под услов да е истата приказна со потрошњата од пред 5-6 години
I don't discriminate, I hate

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #52 на: 22 Јануари 2011, 10:07:13 am »
Ако мислиш на свифтот, тој малку трошеше затоа што беше пердуф лесен и опремен со мало моторче.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #53 на: 22 Јануари 2011, 11:00:36 am »
У принцип, многу повеќе е до модерна технологија (иако нормално дека тежината и тек како игра улога :)), арно ама, не знам, во поглед на економичност кај бензинци, дали подобро се покажува некој од атмосферец со хиперактивни вентилчиња (VTEC, MIVEC, VVT, итн итн...) или турбаш (TSI, T-Jet, TCe...). За вентилџиите сум се уверил и самиот дека знаат да бидат ептен фругални, a за турбашиве, еве marjanot има Леон 1.4 ТСИ, па ако му правел тест, нека каже како се покажало моторчето.

Дизеливе, мислам дека што и да е, нема да троши многу :) Ама го бирам 1.5 dCi кај Меган, поради моментот вложено/добиено т.е. цена/перформанси (мислам исто marjanot дека спомна нешто во оваа конотација за овој мотор). 1.4 и 1.6 HDi се исто одлични дизели, со онаа разлика, што мислам дека 1.4 е за нијанса слабичок за таа класа (односно за во 308ца). Немам никакво искуство со Опел и нивните дизели, а исто така, неам доволно информации за VW 1.6 TDI дали личи на нешто или не :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #54 на: 22 Јануари 2011, 11:11:45 am »
Јас може да ти кажам за ТСи, дека на Голфот со убаво газење се движеше околу 7 литри. Истиот на А3 се движи околу 8 литри. За разлика от тоа исто А3 само црно и со 1.6 атмосферски мотор троши 10,5. Низ Скопје. Многу зависи и од возачот, ама дефинитивно турбината резултира со помала потрошувачка. Од друга страна ТДЦи не е ни приближно рафиниран и префинет како ТДи, ама ми врши работа. Многу сила (кратко распоредена) и мала потрошувачка, околу 6-7 литри.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #55 на: 22 Јануари 2011, 11:17:51 am »
За 1.4 TSI моторите можам јас да спомнам нешто, пошто ги иаме пар у фамилија. Конкретно, татко ми вози Пасат 1.4 TSI 122, и да бидам ептем искрен, на почеток коа го земаше мислев дека Пасатот ќе биде као желка.. Али во реален свет и реални услови, моторот сосема добро (не фантастично) се носи со Пасатот. Прво ради тоа што самиот мотор е навистина лесен, а и ради добриот обртен момент од некои си 200 нм. Не е ракета, фар фром ит, али за низ град е сосема доволен, а јас лично на автопат го иам возено 190 без проблем и можеше уште.

Потрошња низ град (со пензионерското возење на татко ми) е некаде околу 8 на 100. Сигурно би можело да се симне уште нешто ситно, али со малтретирање. На отворено е некаде измеѓу 6 и 7. Сосема просечни бројки, али според мене добри за толку голема кола.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #56 на: 22 Јануари 2011, 11:54:10 am »
У принцип, многу повеќе е до модерна технологија (иако нормално дека тежината и тек како игра улога :)), арно ама, не знам, во поглед на економичност кај бензинци, дали подобро се покажува некој од атмосферец со хиперактивни вентилчиња (VTEC, MIVEC, VVT, итн итн...) или турбаш (TSI, T-Jet, TCe...). За вентилџиите сум се уверил и самиот дека знаат да бидат ептен фругални, a за турбашиве, еве marjanot има Леон 1.4 ТСИ, па ако му правел тест, нека каже како се покажало моторчето.

Дизеливе, мислам дека што и да е, нема да троши многу :) Ама го бирам 1.5 dCi кај Меган, поради моментот вложено/добиено т.е. цена/перформанси (мислам исто marjanot дека спомна нешто во оваа конотација за овој мотор). 1.4 и 1.6 HDi се исто одлични дизели, со онаа разлика, што мислам дека 1.4 е за нијанса слабичок за таа класа (односно за во 308ца). Немам никакво искуство со Опел и нивните дизели, а исто така, неам доволно информации за VW 1.6 TDI дали личи на нешто или не :)

A kade najde ti 1.4 HDI vo 308 ?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #57 на: 22 Јануари 2011, 19:52:16 pm »
У принцип, многу повеќе е до модерна технологија (иако нормално дека тежината и тек како игра улога :)), арно ама, не знам, во поглед на економичност кај бензинци, дали подобро се покажува некој од атмосферец со хиперактивни вентилчиња (VTEC, MIVEC, VVT, итн итн...) или турбаш (TSI, T-Jet, TCe...). За вентилџиите сум се уверил и самиот дека знаат да бидат ептен фругални, a за турбашиве, еве marjanot има Леон 1.4 ТСИ, па ако му правел тест, нека каже како се покажало моторчето.

Дизеливе, мислам дека што и да е, нема да троши многу :) Ама го бирам 1.5 dCi кај Меган, поради моментот вложено/добиено т.е. цена/перформанси (мислам исто marjanot дека спомна нешто во оваа конотација за овој мотор). 1.4 и 1.6 HDi се исто одлични дизели, со онаа разлика, што мислам дека 1.4 е за нијанса слабичок за таа класа (односно за во 308ца). Немам никакво искуство со Опел и нивните дизели, а исто така, неам доволно информации за VW 1.6 TDI дали личи на нешто или не :)
За 1.4 TSI моторите можам јас да спомнам нешто, пошто ги иаме пар у фамилија. Конкретно, татко ми вози Пасат 1.4 TSI 122, и да бидам ептем искрен, на почеток коа го земаше мислев дека Пасатот ќе биде као желка.. Али во реален свет и реални услови, моторот сосема добро (не фантастично) се носи со Пасатот. Прво ради тоа што самиот мотор е навистина лесен, а и ради добриот обртен момент од некои си 200 нм. Не е ракета, фар фром ит, али за низ град е сосема доволен, а јас лично на автопат го иам возено 190 без проблем и можеше уште.

Потрошња низ град (со пензионерското возење на татко ми) е некаде околу 8 на 100. Сигурно би можело да се симне уште нешто ситно, али со малтретирање. На отворено е некаде измеѓу 6 и 7. Сосема просечни бројки, али според мене добри за толку голема кола.

Да го имав спомнато муабетот, ама еве како стои леонот на ова поле.
Градска над 8,5 не ми потрошил никад, а обично на цел резервоар во градска вожња е помеѓу 8-8,2. Ова е со нормална експлоатација низ град и без многу многу цепидлачење пошто сакам чат пат и зорт за му дадам да си напунам душата.
Рекорд ми е (како бе не го сликав) прошлата недела, Карпош4-Аеродром 5,8 просек. Признавам, 1:00 по полноќ, без многу гужва и без многу семафори на црвено.
Охрид-Скопје рекорд ми е 5,8, али обично сум помеѓу 6-6,2 со тоа што на аутобан (леле камо среќа :) ) го газам.

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #58 на: 22 Јануари 2011, 20:00:37 pm »
Јас може да ти кажам за ТСи, дека на Голфот со убаво газење се движеше околу 7 литри. Истиот на А3 се движи околу 8 литри. За разлика от тоа исто А3 само црно и со 1.6 атмосферски мотор троши 10,5. Низ Скопје. Многу зависи и од возачот, ама дефинитивно турбината резултира со помала потрошувачка. Од друга страна ТДЦи не е ни приближно рафиниран и префинет како ТДи, ама ми врши работа. Многу сила (кратко распоредена) и мала потрошувачка, околу 6-7 литри.

Црните нешо поише/помалце трошат шо го потенцираше :D

Ако мислиш на свифтот, тој малку трошеше затоа што беше пердуф лесен и опремен со мало моторче.

Општо за Сузуки зборев мада 90% од сите Сузукија беа Свифтови (сеа со SX4 се смени соодносот). На жена ми татко и вози SX4 ама он не ми е репер пошо живее у Соње и го вози у најголемите гужви (СК-ОХ-СК ми кажа дека 6.5 со бркање му потрошило)
I don't discriminate, I hate

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #59 на: 22 Јануари 2011, 21:19:09 pm »
У принцип, многу повеќе е до модерна технологија (иако нормално дека тежината и тек како игра улога :)), арно ама, не знам, во поглед на економичност кај бензинци, дали подобро се покажува некој од атмосферец со хиперактивни вентилчиња (VTEC, MIVEC, VVT, итн итн...) или турбаш (TSI, T-Jet, TCe...). За вентилџиите сум се уверил и самиот дека знаат да бидат ептен фругални, a за турбашиве, еве marjanot има Леон 1.4 ТСИ, па ако му правел тест, нека каже како се покажало моторчето.

Дизеливе, мислам дека што и да е, нема да троши многу :) Ама го бирам 1.5 dCi кај Меган, поради моментот вложено/добиено т.е. цена/перформанси (мислам исто marjanot дека спомна нешто во оваа конотација за овој мотор). 1.4 и 1.6 HDi се исто одлични дизели, со онаа разлика, што мислам дека 1.4 е за нијанса слабичок за таа класа (односно за во 308ца). Немам никакво искуство со Опел и нивните дизели, а исто така, неам доволно информации за VW 1.6 TDI дали личи на нешто или не :)

A kade najde ti 1.4 HDI vo 308 ?

Си напраив сам ;)
Моја грешка, нема 1.4 ХДи во 308ца... Мада мислам дека едно време имаа во понуда, али не е на одмет да сум грешка и за тоа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.