Автор Тема: Најекономичен бензинец и најевтин дизел  (Прочитано 32960 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #30 на: 20 Јануари 2011, 11:11:15 am »
A да видиш мотор на Hyundai после 150.000км и мотор на Форд. Фордот веќе е растропан ко мотокултиватор, кореецот си работи ко нов.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #31 на: 20 Јануари 2011, 11:17:38 am »
Ако збориме чисто за бренд (пошто тоа беше иницијалниот коментар од Дени), Форд е далеку, далеку пред Хјундаи. За квалитет, дискутабилно е - факт е дека корејците во последниве пар години напреднаа драстично.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #32 на: 20 Јануари 2011, 11:20:59 am »
Да споредуваме име? Можи, но што корист од тоа. Форд  во америка во 90те важеше за најлош производител.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #33 на: 20 Јануари 2011, 11:25:58 am »
Затоа реков, ако зборуваме чисто за бренд. И има огромна корист од тоа - сакале ние или не, брендот игра огромна улога при изборот на кола, кај огромен процент од купувачите.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #34 на: 20 Јануари 2011, 11:31:10 am »
Игра голема улога, но кај неинформираните купувачи. Е сега ќе ви кажам еден муабет што кај нас ќе дојде по 10 години: германците не сакаат повеќе VW дизел, туку преферираат PSA или евентуално Renault дизел. Ова ми го кажа германец, директор на една германска фирма која поседува сопствен возен парк.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #35 на: 20 Јануари 2011, 11:51:22 am »
Тоа што го кажа е чиста глупост, особено нема шанса да доаѓа од директор на компанија. Баш ги заболе германците дали било Рено или Фолксваген дизел. Тој што е подобар во сите критериуми победува. Ова особено важи за рационалните корисници како фирмите, кои не гледаат име туку гледаат што добиваат.
Затоа и производителите се борат за да произведат најмногу за истите пари. Тоа е закон во економијата и ниедна шпекулација не може да се бори против тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #36 на: 20 Јануари 2011, 11:57:09 am »
Нема шанси тој муабет да доаѓа од директор на компанија? Добро ти знаеш повеќе, ајде докажи се ...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #37 на: 20 Јануари 2011, 12:16:56 pm »
Кажав што требаше да се каже. Компанијата не вика „Ја сакам Рено нејќам Фолксваген“. Компанијата вика „Дајте 5 понуди од различни производители со цени до толку и толку евра за возила со сервисен рок од 20.000км, носивост од 2 тона, режим на употреба од три работни смени, за кој амарка имаме најблиску и најбрз сервис“. Ај после да видиме кој ќе даде најголем попуст и кој кога може да ги испорача возилата. Еден или двајца ќе ја добијат понудата и толку. Енд оф стори.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #38 на: 20 Јануари 2011, 12:20:36 pm »
Ти реков да се докажиш и ти тоа го направи. Го пренесе муабетот од човекот, абе бравос :)


И да си продолжам, на прашањето зошто не купуваат VW дизелаши, рече дека имале проблеми.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #39 на: 20 Јануари 2011, 12:33:37 pm »
какви проблеми имале? Врнежливо било времето ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #40 на: 20 Јануари 2011, 13:25:54 pm »
какви проблеми имале? Врнежливо било времето ?
Не ми текнува друг проблем...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #41 на: 20 Јануари 2011, 13:41:31 pm »
да и магла многу имало. А ти прочита што е тоа handling?
« Последно менување: 20 Јануари 2011, 13:46:09 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #42 на: 20 Јануари 2011, 22:34:46 pm »
Да споредуваме име? Можи, но што корист од тоа. Форд  во америка во 90те важеше за најлош производител.

добро, било така. А сега како е со квалитетот ?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #43 на: 21 Јануари 2011, 09:27:49 am »
Форд почнувајки од 1998 почна многу да вложува во квалитетот на своите производи, особено во управувачкиот систем и денес секое Форд возило важи за најуправливо во својата класа, а повеќе не се наоѓа ни на црната листа по кварови, веќе не ни скапува како што знаеше во 90те. Сепак не е се без маани, си има задржано некои праисториски мотори, жедни, тромави и нерафинирани.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #44 на: 21 Јануари 2011, 09:47:42 am »
да и магла многу имало. А ти прочита што е тоа handling?

Да. Јас знам многу добро што е handling ама не ме асоцираше на управливост.