Фило, управува со вентилите порано-покасно, а не како vtec - повеќе.
Не сум гледал како работи конкретно овој варијатор, ама штом е варијатор мислам дека неможе да направи ништо друго освен менување на фазниот агол.
кај хидрауличните вентили т.е. со хидроподизачи, варијаторот е уствари вентил за масло, кој отвара повеќе или помалку однсоно тој отвара или затвара за екстра повеќе масло во хидроподизачите... значи ефектот е ист, ако на хидроподизачот му дадеш повеќе масло автоматски вентилот ке отвора порано, ако му дадеш помалку масло ке отвара покасно. никакво вртење на брегастата нема.. брегастата е физички цврсто врзана со шајбната за ребарастиот и нема менување на агол. во секој случај ефектот е тој, како да ја вртиш брегастата...
во конкретниов случај се сумњам во отворен варијатор т.е. палењето е отидено во раније, вентилите се отворени на максимум затоа и се слуша тропање како кај дизел, односно бреговите на брегастата при 800 обртаи маваат во шољиците со сила што би требало да ја имаат на 3.000+ вртежи...
и да погодам, колата над 3000 обрти влече без никаков проблем, а звукот на трактор-дизел се губи од прилика на 2000 обртаи?