Автор Тема: Лер гас и работење на моторот прашање?  (Прочитано 16300 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #30 на: 22 Септември 2013, 22:58:31 pm »
Нема класичен разводник тоа кпунто. Нема капа нема палец.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #31 на: 22 Септември 2013, 23:00:49 pm »
Фило, управува со вентилите порано-покасно, а не како vtec - повеќе.

Не сум гледал како работи конкретно овој варијатор, ама штом е варијатор мислам дека неможе да направи ништо друго освен менување на фазниот агол.  
кај хидрауличните вентили т.е. со хидроподизачи, варијаторот е уствари вентил за масло, кој отвара повеќе или помалку однсоно тој отвара или затвара за екстра повеќе масло во хидроподизачите... значи ефектот е ист, ако на хидроподизачот му дадеш повеќе масло автоматски вентилот ке отвора порано, ако му дадеш помалку масло ке отвара покасно. никакво вртење на брегастата нема.. брегастата е физички цврсто врзана со шајбната за ребарастиот и нема менување на агол. во секој случај ефектот е тој, како да ја вртиш брегастата...

во конкретниов случај се сумњам во отворен варијатор т.е. палењето е отидено во раније, вентилите се отворени на максимум затоа и се слуша тропање како кај дизел, односно бреговите на брегастата при 800 обртаи маваат во шољиците со сила што би требало да ја имаат на 3.000+ вртежи...


и да погодам, колата над 3000 обрти влече без никаков проблем, а звукот на трактор-дизел се губи од прилика на 2000 обртаи?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Apostolski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #32 на: 22 Септември 2013, 23:07:17 pm »
така некако

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #33 на: 22 Септември 2013, 23:20:29 pm »
варијаторот смени го со нов... не го репарирај...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #34 на: 22 Септември 2013, 23:30:32 pm »
Iaku rasipan varijator ti e nesto kako rassteluvani ventili, zatoa mislel stariot tvoj deka se rasstimani-sto i do negde taka e ama ne e isto... Neli palenjeto na ovie e elektronski...?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #35 на: 22 Септември 2013, 23:36:31 pm »
каква врска има палењето дали е или не електронско со вентилите?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #36 на: 23 Септември 2013, 00:55:25 am »
никакво вртење на брегастата нема.. брегастата е физички цврсто врзана со шајбната за ребарастиот и нема менување на агол. во секој случај ефектот е тој, како да ја вртиш брегастата...

А видеото што јас го постирав, а и маршер каде што се гледа дека се менува аголот, што викаш ? Изводливо е тоа или не е ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #37 на: 23 Септември 2013, 00:57:21 am »
не реков дека е неизводливо, но со варијатор како вентил за масло се повеќето возила т.е. сите оние со хидро подизачи.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #38 на: 23 Септември 2013, 01:22:39 am »
Кај Алфа варијаторот ја менува фазта на брегастата за 12,5 степени (25 во однос на радилица). Нема никаква врска со хидроподизачите.

Еве како работи:

http://www.fiatforum.com/barchetta/101793-how-phase-variator-works.html#post1086034

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #39 на: 23 Септември 2013, 02:53:51 am »
ne deka ima vrska, nego deka spomna pogore deka e izmesteno... neli ako e preku senzor na zamaecot(ili radilicata na pr) malu e potesko da se izmesti, pa i da se namesti, samo preku kompjuter bi trebalo da se stelova,... toa mi bese zborot.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #40 на: 23 Септември 2013, 08:31:30 am »
Подесувањето е статичко , со специјален алат....компјутерот понатаму тргнува од тие подесувања и работи со поставените мапи...
Не постојат хидроподизачи кои ќе ја регулираат отвореноста на вентилите,нивната улога е да го одржуваат зјајот меѓу брегот и вентилите...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #41 на: 23 Септември 2013, 09:46:43 am »
Кај Алфа варијаторот ја менува фазта на брегастата за 12,5 степени (25 во однос на радилица). Нема никаква врска со хидроподизачите.

Еве како работи:

http://www.fiatforum.com/barchetta/101793-how-phase-variator-works.html#post1086034

незнам точно кои модели го имаат овој систем што го кажав, ама ај и ти и маршер, побарај на алфа 155 1.8 твинспарк моторот како му работи варијаторот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Apostolski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #42 на: 23 Септември 2013, 10:22:41 am »
а од кај сите толку се разбирате мајстори сите да не се бе еј ... :)

иначе сеа ке идам на мајстор да видам што ке ми кажат , и ќе ве известам после

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #43 на: 23 Септември 2013, 10:24:57 am »
Маршер чачка по интернет, само чита и прераскажува тука. Него ич да не му веруваш! ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Лер гас и работење на моторот прашање?
« Одговори #44 на: 23 Септември 2013, 10:31:01 am »
Кај Алфа варијаторот ја менува фазта на брегастата за 12,5 степени (25 во однос на радилица). Нема никаква врска со хидроподизачите.

Еве како работи:

http://www.fiatforum.com/barchetta/101793-how-phase-variator-works.html#post1086034

незнам точно кои модели го имаат овој систем што го кажав, ама ај и ти и маршер, побарај на алфа 155 1.8 твинспарк моторот како му работи варијаторот...

Твојата немаше варијатор.