Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420432 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1050 на: 21 Февруари 2016, 19:40:48 pm »
Реално, срамота би било да не си побрз. Калибрата е 1400 кила, А6 3.0 ТДИ е 1700 кила. Колку што знам, Калибрата е пола секунда побрза до 100, али твојата ем е рчкана, ем меѓузабрзувањата би требало да се значително подобри пошто е многу полесна колата.

Како и да е, огромна улога играат и колата, и шоферот, дефинитивно.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54989
  • Махер
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1051 на: 21 Февруари 2016, 20:01:11 pm »
Тука се со коњи море... Со ист возач хмммм, опасно ќе биде.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1052 на: 21 Февруари 2016, 21:31:04 pm »
Можеби на правец да....донекаде..али по кривини ви гаранирам дека со ист шофер Калибрата (и 90% од нејзините врсници) нема шанси со 20 години понова кола понов кватро систем, понов АБС систем, , ЕСП систем и што уште не...дури и 100 КС помалку да има.

Шо ако е моја...си ја сакам али реален сум.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1053 на: 21 Февруари 2016, 21:55:51 pm »
Добра кола е добра кола. ЕСП и АБС само те успоруваат (спасиг`с опции се тие, не важат при спортска вожња). Земи на твојата кола модернизирај ги соодветно кочниците и суспензијата, се кладам дека ќе биде солидно побрзо ауто по кривини од ова ауди што го кажуваш.

Јас би направил фул стратбрејзинг, полиуретан секаде кај што може, поголеми кочници со повеќеклипни клешти, коиловери со аџастибл дампинг и рибаунд, предна и задна суспензија со камбер аџастмент, трак вајденинг колку што дозволува шасијата, па да видиме чија мајка црну вуну преде!  :)

Секако, ти си ја сакаш сток калибрата, и тоа е ОК. Верувам дека и така, со подобри амортизери и кочници, ќе може да го среди аудито без оглед на генерацијата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1054 на: 21 Февруари 2016, 22:36:39 pm »
Колата има фабрички негатив камбер на задните тркала..а од трак вајднинг страда 4x4 системот.

Подобри кочници и суспензија секако трпи, па еве..сменети се 4 дискови со ATE slotted..и задните амортизери со нови.



It` a start.. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1055 на: 21 Февруари 2016, 22:51:55 pm »
Искомбинирај ги со EBC Yellowstuff плочки и има да се препороди кочењето.

За другото:
Koni yellow adjustable, не мора да се мењаат федери (иако јас би ги искомбинирал со -2-3цм eibach),

Кај овие има по нешто интересно да се погледне околу цврстината на шасијата, чисто за идеја, нема ништо за калибра: http://www.ultraracing.my

и тоа би било тоа. Има да кине аудиња по кривини.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1056 на: 21 Февруари 2016, 23:10:17 pm »
Веќе купив АТЕ плочки за фабричките шапи ::)...само не ми се ставени. Здравје на пролет.

За спуштање.. со 215/45 R 17 гуми и да сакам напред нема место за тоа без да се вадат пластиките од поткрилата или да се шират поткрилата.



Она што на колава најмногу и фали моментално е FMIC (преден интеркулер) за да ЕДС 2 чипот извади приближно од декларираните 290 КС и 410 Нм.
Али ова е под знак прашање со оглед на тоа дека монтажата е предвидена за Калибра без клима, со повеќе простор напред кај хладњакот.

Мислени ми се голем дел од работиве кои ги предлагаш...сепак ценам тоа што си пишал.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43716
  • Il Moderatore
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1057 на: 21 Февруари 2016, 23:18:44 pm »
Јас зборував само за подобрување на шасија и подвозје, иако мислам дека грешиш кога велиш дека 20 години понова кола by default е во предност кога станува збор за управливост и стабилност.
А за снагата ти си знаеш, не се мешам :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1058 на: 22 Февруари 2016, 02:28:02 am »
@Strato,

Има ли каталог некаде за овие АТЕ Slotted? Треба и јас да менувам кочници па разгледувам опции
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1059 на: 22 Февруари 2016, 09:54:39 am »
Машала, мислев помалку дека има...али не е до колата, до шоферот е.

Реално, срамота би било да не си побрз. Калибрата е 1400 кила, А6 3.0 ТДИ е 1700 кила. Колку што знам, Калибрата е пола секунда побрза до 100, али твојата ем е рчкана, ем меѓузабрзувањата би требало да се значително подобри пошто е многу полесна колата.

Како и да е, огромна улога играат и колата, и шоферот, дефинитивно.

Заклучоциве ви се „А ла Хорхе“... Замисли, до шоферот да ти било :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1060 на: 22 Февруари 2016, 10:01:13 am »
@Strato,

Има ли каталог некаде за овие АТЕ Slotted? Треба и јас да менувам кочници па разгледувам опции

Барај тука...

http://ows-cdn.tecdoc.net/ate/home.jsp?server=4&time=22/2/2016-10:7:17#9f0a7faf39ddd73a2e22f14a94f205fa

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1061 на: 22 Февруари 2016, 15:46:13 pm »
од кај ги набави дисковите?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1062 на: 22 Февруари 2016, 15:56:25 pm »
Првиот газда тоа...Швајцарија.
Али се порачуваат и од Германија од каде што си ги порачав плочките.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1063 на: 22 Февруари 2016, 18:47:44 pm »
Инаку има Ате во Мега Аутопартс и им се изгор цените. Вајда може и вакви дискови да донесат по порачка(доколку немаат).

Stratro колку коња треба да има моментално колава?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1064 на: 22 Февруари 2016, 21:40:39 pm »
Околу 255 ако не се лажам.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need