Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420397 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1065 на: 22 Февруари 2016, 21:42:33 pm »
Искомбинирај ги со EBC Yellowstuff плочки и има да се препороди кочењето.

За другото:
Koni yellow adjustable, не мора да се мењаат федери (иако јас би ги искомбинирал со -2-3цм eibach),

Кај овие има по нешто интересно да се погледне околу цврстината на шасијата, чисто за идеја, нема ништо за калибра: http://www.ultraracing.my

и тоа би било тоа. Има да кине аудиња по кривини.

Шо ebc? Што прават овие шмиргливе, го рамнат дискот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1066 на: 22 Февруари 2016, 22:39:47 pm »
Инаку има Ате во Мега Аутопартс и им се изгор цените. Вајда може и вакви дискови да донесат по порачка(доколку немаат).

Stratro колку коња треба да има моментално колава?

И мене ме занима..секако ќе ја мерам во Автотек или како се викаа дечките..
« Последно менување: 22 Февруари 2016, 22:47:43 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1067 на: 22 Февруари 2016, 22:45:17 pm »
Викај ко ќе одиш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1068 на: 22 Февруари 2016, 22:51:39 pm »
Земаа опрема за мерење 4х4 возила?

Се над фабричките е за пофалба , баш ме интересира колку ќе покаже.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1069 на: 22 Февруари 2016, 22:55:21 pm »
Kaj Stratro може да се вози и само на предни.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1070 на: 22 Февруари 2016, 22:57:56 pm »
 Кога ќе мерам ќе изгасам 4x4.

Еве и малку подетално околу снагата..

Фабрички е 204 КС и 280 Нм..со таа разлика што :
- имам чип (ЕДС 2) кој декларира 290 КС и над 400 Нм но подразбира монтажа на преден интеркулер (FMIC)
- самата монтажа на предниот интеркулер доведува од 20-25% зголемување на моќноста кај овој мотор ( проверено. мерено 100 пати од други)...не дека интеркулерот прави чуда туку дека фабричкиот е премал и лошо поставен.
- треба да се води сметка и на коњите кои за овие 20 години избегле надвор од хауба...по еден годишно да е, пак не се малку. ;D

Еве еден колега од Србија кој има скоро идентичен сетап како мене..ист чип, мотор, 4x4 и фабрички интеркулер...со таа разлика што има подобра пумпа за гориво.
Забрзувањата се речиси идентични кај мене..сум мерел 5 пати...па еве отприлика вие кажете колку е..


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1071 на: 22 Февруари 2016, 22:59:13 pm »
20% gain само ради интеркулерот? Ако е стварно така, damn. Мада, што знам, некако сумњиво ми е тоа. Дополнителни 50 коња само со интеркулер..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг:
« Одговори #1072 на: 22 Февруари 2016, 23:11:39 pm »
Ако стариот гушел...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1073 на: 22 Февруари 2016, 23:13:23 pm »
Точно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1074 на: 22 Февруари 2016, 23:29:13 pm »
На maxboost страната беше царски објаснето и текстуално и со графици.
За жал, страната не функционира.

Еве каде се монтира..интеркулерот не е ништо спектакуларно, подолг е за 30% и позицијата му е многу подобра од фабричката.
Цевките не се инокс, се фарбаат али вредат бидејќи се идеално изведени кривините за овој мотор.




Но и тука има заеб, бидејќи е предвиден за Калибра без клима.
Кај мене напред ионака има доста гужва бидејки имам хладњак за мотор, хладњак за клима и посебен хладњак за масло...плус режење на браник , па поставување мрежа да не ти се лепи со мушици и ѓубре....

Све се тоа заебанции кои демотивираат да залупаш 900 еура, да го порачаш од ЕДС FMIC со се оригинал чип и да си играш тјунер по дома.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1075 на: 22 Февруари 2016, 23:40:38 pm »
Стратро, скоро кај сите што местат FMIC игра бонсекот, така да нема што тука многу да му ја мислиш... Мрежата па и не мора да ја враќаш, а ако сакаш подискретно да изгледа, офарбај го црн.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1076 на: 22 Февруари 2016, 23:45:11 pm »
Тоа е помалиот проблем..поголемиот е што можно  реално да нема место за интеркулерот напред или цевките да не одговораат за мотор со клима...мора милиметарски се да пасува иначе цел кит во канта оди. А на слепо некако, не ми се порачува..

Сум прашувал кај нас локално да ми изработат по мерка, да се провери, да си платам човечки.....али штама.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1077 на: 22 Февруари 2016, 23:49:19 pm »
Имаш во Грција и Бугарија добри универзални интеркулери за нормални цени. Нормални зборам до кај 200 евра, троа поголеми од тој на сликата што ти е. Најдобро ти е да симнеш браникот и да се проба со некој сличен па да видиш што ќе одговара

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1078 на: 22 Февруари 2016, 23:54:55 pm »
A цефки?

(Иначе не смее да е и преголем бидејќи ќе има поголем turbo lag).

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1079 на: 22 Февруари 2016, 23:58:45 pm »
Знам дека не смее да биде преголем, а цефки имаш ф60 алуминиум тука, имаш и силиконски колена. Горе доле влезот и излезот на овие универзални интеркулери е ф60ка така да немаш гајле.