Не биваше. Фабричкото цевче е свртено надолу. Ако ставам право тогаш украсот ќе го пригушува.
BTW, во меѓувреме го извадив катализаторот и повторно го вратив. Звукот беше катастрофален, како 101 со дупнат лонец. Покрај тоа што беше 20-30% погласнаа, кога ќе натепаш пуна тандрчеше како кога пуканките стасуваат во тенџере полно масло.
По 15 минути отидов и си го вратив назад катализаторот. Една препорака до сите оние кои ќе се зафатат со променана издув.
ПРВО: НЕМОЈТЕ ДА ОДИТЕ КАЈ ТРАЈКО АПАШОТ ОД БЕДА, НА „ТРЕТА МАКЕДОНСКА БРИГАДА“. ПРЕД ДА ГО ИЗВАДАМ КАТАЛИЗАТОРОТ, МУ КАЖАВ ДЕКА НЕ САКАМ КОЛАТА ДА МИ БИДЕ ГЛАСНА, А НАЈМАЛКУ ДА МИ ТАНДРЧИ. ГО ПРАШАВ ДАЛИ ТОА МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ СО ВАДЕЊЕТО НА КАТАЛИЗАТОРОТ. ОДОГВОРОТ БЕШЕ НЕ! ЦЕНАТА МУ Е НАЈВИСОКА ОД СИТЕ ОСТАНАТИ, Т.Е. 1500 ДЕНАРИ. НО БИДЕЈЌИ ОТИДОВ ПО ПРЕПОРАКА И БИДЕЈЌИ ТРЕБАШЕ ДА СЕ МОНТИРА НАВОЈ ЗА СОНДАТА ЈА ПРИФАТИВ. МЕ ИЗЛАЖА ДЕКА МОРАЛО НА ДРЕАР ДА ГО ПРАВИ НАВОЈОТ, А ВСУШНОСТ БЕШЕ ГО ИСЕКОЛ ОД ДРУГ СКАПАН ИЗДУВ.
ПО ВАДЕЊЕТО ТОКМУ ТОА ШТО НЕ ГО САКАВ, ТОА ГО ДОБИВ. А ШЛАГ НА ЦЕЛАТА СИТУАЦИЈА БЕШЕ МУАБЕТОТ ДЕКА НЕ МИ ТРЕБА КАТАЛИЗАТОРОТ И ДЕКА СИТЕ МУ ГИ ОСТАВАЛЕ КАТАЛИЗАТОРИТЕ БИДЕЈЌИ ПОВЕЌЕ НЕМОЖЕЛО ДА СЕ ВРАТИ НАЗАД. ДА МУ ЕБ*М СВЕ ЖЕНСКО НАЈМИЛО И ЦЕЛО ПЛЕМЕ СЕЉАЧКО...СЕКАКО ДЕКА СИ ГО ЗЕМАВ КАТАЛИЗАТОРОТ И ОТИДОВ ВО СТИЛ-АС МЕСТО ДА МИ ГО ВРАТАТ НАЗАД. ДЕЧКИТЕ ПРОФИ СИ ЗАВРШИЈА РАБОТА, ГО ВРАТИЈА ФАБРИЧКИ КАКО ШТО СИ БЕШЕ И СЕ ВРАТИ НОРМАЛНИОТ ЗВУК НА ВОЗИЛОТО.
АХ, ОКОЛУ ТАНДРЧЕЊЕТО, ИЛИ КАКО НЕКОИ КОИ МИСЛАМ ДЕКА ПОГРЕШНО ГО ИНТЕРПРЕТИРААТ - РЕЖЕЊЕТО, ТРАЈКО МЕ УБЕДУВАШЕ ДЕКА СО СПРИНТ АУСПУХ ЌЕ ИСЧЕЗНЕЛО...СЕКАКО ДЕКА НЕ МУ ПОВЕРУВАВ.
ПА ТАКА, ЗА СИТЕ ОНИЕ КОИ ЌЕ ПРАВАТ БИЛО КАКВИ ЗАФАТИ НА ИЗДУВОТ, НАЈТОПЛО ГИ ПРЕПОРАЧУВАМ СТИЛ-АС, КАРШИ ДОЈРАНА. И КРАЈНО НЕЗАДОВОЛЕН ПРЕПОРАЧУВАМ ДА ГО ЗАОБИКОЛАТ ТРАЈКО АЈДУКОТ И АПАШОТ, ПА МАКАР И ДА НЕ ПОСТОИ ДРУГ ЗАВАРУВАЧ НА АУСПУСИ.
ЗА ТИЕ 15 МИНУТИ ДОДЕКА ЈА ВОЗЕВ МАЗДА-КЕЦОТ ВПЕЧАТОЦИТЕ БЕЗ КАТАЛИЗАТОР СЕ СЛЕДНИ:
1) КОГА ЌЕ ПРИТИСНАМ ГАС, МНОГУ ПОЛЕСНО ВРТИ ОБРТОМЕТАРОТ, Т.Е. ПОБРЗО СТИГНУВАМ ДО 7000RPM
2) НАМАЛЕНА СНАГА ПОД 3000RPM, А ЗГОЛЕМЕНА НАД 5000RPM. Т.Е. ПОСЛАБО ВЛЕЧЕ НА НИСКИ, А ПОЈАКО НА ВИСОКИ ВРТЕЖИ
3) ЗВУКОТ Е НЕПРИФАТЛИВ ЗА БИЛО ШТО ОСВЕН ЗА ТРКАЧКО ВОЗИЛО.