Автор Тема: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005  (Прочитано 53493 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« на: 16 Јануари 2011, 12:48:12 pm »
























Опис и карактеристики

Мотор: 1798cc 16V DOHC бензин
Аспирација: Атмосферска K&N i57 систем за доток на воздух со конусен филтер + топлотно изолирана кутија и ладен довод на воздух
Максимална моќност: 88kW при 5500RPM
Максимален вртежен момент: 167NM при 4300RPM
Година на производство: 2005
Модификации на мотор:
- Поместено палење за 4 степени понапред
- Високопропусен филтер за воздух со ладен довод на воздух во изолациона кутија
- Вграден секвенционален инџекшн плински систем Landi Renso OmegaS, 54 литри торусен резервоар на местото од резервното тркало
Боја: Сребрена металик, 25H
ОПРЕМА:
- Безбедност: ABS, EBD, DCS, 8 воздушни перничиња, воздушни завеси
- Електрика: електрика на прозори, електрика на ретровизори, централна брава со далечинско заклучување
- Комоција: серво волан подесив во висина и длабина, висински подесиви предни седишта, наслон за рака, дополнителни тапацир-навлаки на седиштата
- Климатизација: мануелна клима, клима ASWF фолии 55% затемнетост на страничните и задното стакло + 15cm трака на шофершајбна.
- Озвучување: радио со CD, USB MP3/WMA player, 4 елипси JBL GTO8628 60W RMS @4Ohm во врати + 2 твитери Focal на предните врати зад ретровизорите возени на Alpine MRP-F256 4x35W RMS @ 4Ohm, JBL 12" GTO 1214 275W RMS @4Ohm вуфер возен на Alpine MRP-M500 300W RMS @4Ohm monoblock појачало
- Систем од 4 паркинг сензори со дисплеј
- Расвета: Xenon HID Н1 4300K 55W средни светла, SMD внатрешно осветление, SMD модифицирана дупла позиција, xалогени магленки 55W со посебен кејсинг, 

Тркала и гуми:
Летен сет: Алуминиумски фелни OZ Racing X-Line Power 16" x 7.5" 5x114.3 / Toyo Proxes C1S 205/55R16
Зимски сет: Челични фени фабрички Mazda + раткапни 15" x 7" 5x114.3 / Michelin Alpin 195/65/R15

Перформанси:
« Последно менување: 24 Септември 2012, 23:27:45 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #1 на: 16 Јануари 2011, 23:25:51 pm »
Браво, си требал само бар број поголеми бандажи да земеш  ;)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #2 на: 24 Јануари 2011, 17:13:34 pm »
Убави се маздиве, другар не се заебавај со глупости само малку шминка, количево е закон и многу малце има поминато.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #3 на: 27 Јануари 2011, 17:08:30 pm »
Денес е додаден K&N филтерот, првиот пост е апдејтиран.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #4 на: 28 Јануари 2011, 11:23:18 am »
Денес е додаден K&N филтерот, првиот пост е апдејтиран.

Нешто разлика во перформанси звук ?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #5 на: 28 Јануари 2011, 13:40:02 pm »
Секако, забележителни перформанси. Пократки меѓузабрзувања(посебно од 3200 до 4500 вртежи), многу поубаво прима и е поексплозивна кога ќе ја нагазиш. Промената на звукот не се чувствува се додека не ја нагазиш, кон 3500 вртежи го има "Мууу" ефектот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #6 на: 28 Јануари 2011, 14:59:26 pm »
значи дефинитивно оправдана и исплатлива инвестиција, ме интересира каков ефект ќе има на потрошувачка

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #7 на: 28 Јануари 2011, 15:00:24 pm »
Повеќе не може да му троши, освен ради звукот ако не ја вози побрзо :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #8 на: 28 Јануари 2011, 15:05:23 pm »
Значи во секој можен поглед ова вреди да се направи?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #9 на: 28 Јануари 2011, 16:32:51 pm »
Вреди да се направи, сосе штит за топлина.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #10 на: 28 Јануари 2011, 16:34:58 pm »
Па дали е оправадана и исплатлива ќе видиме. За исплатливост се става плин. Ова е за ќеф, а ќефот кошта. :D Вкупно со патни трошкови и царина ме кошташе 167 евра. Во секој случај од ова барем има забележителен ефект на тркала. Од ремапот немаше никаков ефект.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #11 на: 28 Јануари 2011, 21:25:25 pm »
Moze li povtorno (za proba so k&N) da ti ja remapiraat?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #12 на: 09 Февруари 2011, 22:19:34 pm »
Не, нема да малтретирам. Деновиве сум во гужва, а пред тоа бев болен. Ќе тркнам утре или заутре да направам видеа со истата камера, па да споредиме дали има разлика при максимум оптеретување. Инаку со филтерот има разлика при нормална вожња. Колата е поагилна при мало притискање на гас и некако повеќе влече со гас притисната исто како порано. Можда е само малку побучна, ама и тоа ќе го средам наскоро со топлотната (и воедно звучна) бариера.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #13 на: 09 Февруари 2011, 22:22:55 pm »
Ја видов вчера и во живо колата, баш сочувано изгледа, како на сликиве :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #14 на: 09 Февруари 2011, 22:26:57 pm »
Со мали гребки. Вчера открив и една на предниот браник. Како боцка...Пред некој ден жена ми била на пазар па некој кај вратата ја поткачил...Пред тоа го фукна малку браникот...И така, на пролет, здравје со сензорите ќе ја однесам на корекција со боја и ќе ја изполирам.

BTW, не беше перена еден месец. Си ја начекал тазе перена, инаку немаше да ја препознаеш. Во радиус од 100 метри ми се градат 4 згради, па банално е да ја переш кога истиот ден ќе биде цела во прашина...
Ум шо идит отпосле не јет ум!