Автор Тема: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005  (Прочитано 53512 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #30 на: 30 Март 2011, 08:52:28 am »
Многу малку ја возев низ град и со малиот за да можам да ги забележам или истестирам карактеристиките при дожд. Во секој случај, стабилна е секако.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #31 на: 09 Април 2011, 22:34:16 pm »
Нешто тазе фотка направена со затемнети фолии и хромирана лајсна под пенџери:

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #32 на: 10 Април 2011, 20:27:22 pm »
Гојдо не биваше украсот на ауспухот да гледа правo наместо надоле ;););)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #33 на: 10 Април 2011, 21:42:57 pm »
Не биваше. Фабричкото цевче е свртено надолу. Ако ставам право тогаш украсот ќе го пригушува.

BTW, во меѓувреме го извадив катализаторот и повторно го вратив. Звукот беше катастрофален, како 101 со дупнат лонец. Покрај тоа што беше 20-30% погласнаа, кога ќе натепаш пуна тандрчеше како кога пуканките стасуваат во тенџере полно масло.

По 15 минути отидов и си го вратив назад катализаторот. Една препорака до сите оние кои ќе се зафатат со променана издув.

ПРВО: НЕМОЈТЕ ДА ОДИТЕ КАЈ ТРАЈКО АПАШОТ ОД БЕДА, НА „ТРЕТА МАКЕДОНСКА БРИГАДА“. ПРЕД ДА ГО ИЗВАДАМ КАТАЛИЗАТОРОТ, МУ КАЖАВ ДЕКА НЕ САКАМ КОЛАТА ДА МИ БИДЕ ГЛАСНА, А НАЈМАЛКУ ДА МИ ТАНДРЧИ. ГО ПРАШАВ ДАЛИ ТОА МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ СО ВАДЕЊЕТО НА КАТАЛИЗАТОРОТ. ОДОГВОРОТ БЕШЕ НЕ! ЦЕНАТА МУ Е НАЈВИСОКА ОД СИТЕ ОСТАНАТИ, Т.Е. 1500 ДЕНАРИ. НО БИДЕЈЌИ ОТИДОВ ПО ПРЕПОРАКА И БИДЕЈЌИ ТРЕБАШЕ ДА СЕ МОНТИРА НАВОЈ ЗА СОНДАТА ЈА ПРИФАТИВ. МЕ ИЗЛАЖА ДЕКА МОРАЛО НА ДРЕАР ДА ГО ПРАВИ НАВОЈОТ, А ВСУШНОСТ БЕШЕ ГО ИСЕКОЛ ОД ДРУГ СКАПАН ИЗДУВ.

ПО ВАДЕЊЕТО ТОКМУ ТОА ШТО НЕ ГО САКАВ, ТОА ГО ДОБИВ. А ШЛАГ НА ЦЕЛАТА СИТУАЦИЈА БЕШЕ МУАБЕТОТ ДЕКА НЕ МИ ТРЕБА КАТАЛИЗАТОРОТ И ДЕКА СИТЕ МУ ГИ ОСТАВАЛЕ КАТАЛИЗАТОРИТЕ БИДЕЈЌИ ПОВЕЌЕ НЕМОЖЕЛО ДА СЕ ВРАТИ НАЗАД. ДА МУ ЕБ*М СВЕ ЖЕНСКО НАЈМИЛО И ЦЕЛО ПЛЕМЕ СЕЉАЧКО...СЕКАКО ДЕКА СИ ГО ЗЕМАВ КАТАЛИЗАТОРОТ И ОТИДОВ ВО СТИЛ-АС МЕСТО ДА МИ ГО ВРАТАТ НАЗАД. ДЕЧКИТЕ ПРОФИ СИ ЗАВРШИЈА РАБОТА, ГО ВРАТИЈА ФАБРИЧКИ КАКО ШТО СИ БЕШЕ И СЕ ВРАТИ НОРМАЛНИОТ ЗВУК НА ВОЗИЛОТО.

АХ, ОКОЛУ ТАНДРЧЕЊЕТО, ИЛИ КАКО НЕКОИ КОИ МИСЛАМ ДЕКА ПОГРЕШНО ГО ИНТЕРПРЕТИРААТ - РЕЖЕЊЕТО, ТРАЈКО МЕ УБЕДУВАШЕ ДЕКА СО СПРИНТ АУСПУХ ЌЕ ИСЧЕЗНЕЛО...СЕКАКО ДЕКА НЕ МУ ПОВЕРУВАВ.

ПА ТАКА, ЗА СИТЕ ОНИЕ КОИ ЌЕ ПРАВАТ БИЛО КАКВИ ЗАФАТИ НА ИЗДУВОТ, НАЈТОПЛО ГИ ПРЕПОРАЧУВАМ СТИЛ-АС, КАРШИ ДОЈРАНА. И КРАЈНО НЕЗАДОВОЛЕН ПРЕПОРАЧУВАМ ДА ГО ЗАОБИКОЛАТ ТРАЈКО АЈДУКОТ И АПАШОТ, ПА МАКАР И ДА НЕ ПОСТОИ ДРУГ ЗАВАРУВАЧ НА АУСПУСИ.

ЗА ТИЕ 15 МИНУТИ ДОДЕКА ЈА ВОЗЕВ МАЗДА-КЕЦОТ ВПЕЧАТОЦИТЕ БЕЗ КАТАЛИЗАТОР СЕ СЛЕДНИ:
1) КОГА ЌЕ ПРИТИСНАМ ГАС, МНОГУ ПОЛЕСНО ВРТИ ОБРТОМЕТАРОТ, Т.Е. ПОБРЗО СТИГНУВАМ ДО 7000RPM
2) НАМАЛЕНА СНАГА ПОД 3000RPM, А ЗГОЛЕМЕНА НАД 5000RPM. Т.Е. ПОСЛАБО ВЛЕЧЕ НА НИСКИ, А ПОЈАКО НА ВИСОКИ ВРТЕЖИ
3) ЗВУКОТ Е НЕПРИФАТЛИВ ЗА БИЛО ШТО ОСВЕН ЗА ТРКАЧКО ВОЗИЛО.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #34 на: 10 Април 2011, 21:49:18 pm »
@gOJDO
 Не биваше. Фабричкото цевче е свртено надолу. Ако ставам право тогаш украсот ќе го пригушува.

А да ги скратеше само последните 5 см од цевката-мислам дека ке беше доволно за да стои украсот право,и нема да го гуши+боље изгледа право-барем според мене !


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #35 на: 10 Април 2011, 21:54:23 pm »
Цевчето вкупно е долго околу 8 сантими и од почеток е свртено надолу со благ крвина. Значи опција на него да се монтира украс и да биде исправен не постои. Единствено што може е да се исече цевчето и да се завари друго, т.е. да се завари иноксно цевче кое воедно е и украс, но таа опција е многу скапа. Во Стил-Ас тоа ќе ме чинеше околу 3000 денари за издувно иноксно цевче од Asso.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #36 на: 10 Април 2011, 21:59:56 pm »
Цитат

ПА ТАКА, ЗА СИТЕ ОНИЕ КОИ ЌЕ ПРАВАТ БИЛО КАКВИ ЗАФАТИ НА ИЗДУВОТ, НАЈТОПЛО ГИ ПРЕПОРАЧУВАМ СТИЛ-АС, КАРШИ ДОЈРАНА. И КРАЈНО НЕЗАДОВОЛЕН ПРЕПОРАЧУВАМ ДА ГО ЗАОБИКОЛАТ ТРАЈКО АЈДУКОТ И АПАШОТ, ПА МАКАР И ДА НЕ ПОСТОИ ДРУГ ЗАВАРУВАЧ НА АУСПУСИ.


Го поздрави ли Тони од Ас Стил од мене :) Затоа и ја претходно ги препорачав, а имам и уште еден незавршен проект со нив-за кој сум однапред сигурен дека ќе биде успешен, ама о том - по том ;) Ќе биде се документирано ... :P

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #37 на: 10 Април 2011, 22:22:04 pm »
Цевчето вкупно е долго околу 8 сантими и од почеток е свртено надолу со благ крвина. Значи опција на него да се монтира украс и да биде исправен не постои. Единствено што може е да се исече цевчето и да се завари друго, т.е. да се завари иноксно цевче кое воедно е и украс, но таа опција е многу скапа. Во Стил-Ас тоа ќе ме чинеше околу 3000 денари за издувно иноксно цевче од Asso.

Бог да чува. Најскап украс земи ~500 денари нека е, и оди кај некој што е повеќе застанат на земја отколку тие што летаат во облаци и ќе ти го завари за 200-300 денари и сето тоа нека чини максимум 1000 денари. :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #38 на: 10 Април 2011, 22:27:24 pm »
Кај има иноксен украс со цефка за 500 денари?  :o

Мене украсот ме чинеше 350 денари, а сечењето на пола украс (за да не стрчи) и варењето не ме чинеше.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #39 на: 10 Април 2011, 22:33:55 pm »
Кај има иноксен украс со цефка за 500 денари?  :o

Мене украсот ме чинеше 350 денари, а сечењето на пола украс (за да не стрчи) и варењето не ме чинеше.

А мора да биде инокс? :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #40 на: 10 Април 2011, 22:38:17 pm »
Па не мора, ама мора да има издувно цевче на лонецот па врз него да се стави украс. Опцијата во Ас-стил беше да се исече цевчето и да се навари убав иноксен украс со придушувач. Само многу сакпо излегуваше.

Инаку, јас не го сечев цевчето на издувот, туку го сечев украсот бидејќи беше многу долг и многу ќе стрчеше. Вака како што е сега идеално е зафатена крвината и аголот на издувното цевче од лонецот.

Како и да е за 7000 се купува пристоен лонец од Asso со иноксен завршеток, па така е банално да се плати 3000 само за цевчето до лонецот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #41 на: 10 Април 2011, 22:41:52 pm »
Не биваше. Фабричкото цевче е свртено надолу. Ако ставам право тогаш украсот ќе го пригушува.

BTW, во меѓувреме го извадив катализаторот и повторно го вратив. Звукот беше катастрофален, како 101 со дупнат лонец. Покрај тоа што беше 20-30% погласнаа, кога ќе натепаш пуна тандрчеше како кога пуканките стасуваат во тенџере полно масло.

По 15 минути отидов и си го вратив назад катализаторот. Една препорака до сите оние кои ќе се зафатат со променана издув.

ПРВО: НЕМОЈТЕ ДА ОДИТЕ КАЈ ТРАЈКО АПАШОТ ОД БЕДА, НА „ТРЕТА МАКЕДОНСКА БРИГАДА“. ПРЕД ДА ГО ИЗВАДАМ КАТАЛИЗАТОРОТ, МУ КАЖАВ ДЕКА НЕ САКАМ КОЛАТА ДА МИ БИДЕ ГЛАСНА, А НАЈМАЛКУ ДА МИ ТАНДРЧИ. ГО ПРАШАВ ДАЛИ ТОА МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ СО ВАДЕЊЕТО НА КАТАЛИЗАТОРОТ. ОДОГВОРОТ БЕШЕ НЕ! ЦЕНАТА МУ Е НАЈВИСОКА ОД СИТЕ ОСТАНАТИ, Т.Е. 1500 ДЕНАРИ. НО БИДЕЈЌИ ОТИДОВ ПО ПРЕПОРАКА И БИДЕЈЌИ ТРЕБАШЕ ДА СЕ МОНТИРА НАВОЈ ЗА СОНДАТА ЈА ПРИФАТИВ. МЕ ИЗЛАЖА ДЕКА МОРАЛО НА ДРЕАР ДА ГО ПРАВИ НАВОЈОТ, А ВСУШНОСТ БЕШЕ ГО ИСЕКОЛ ОД ДРУГ СКАПАН ИЗДУВ.

ПО ВАДЕЊЕТО ТОКМУ ТОА ШТО НЕ ГО САКАВ, ТОА ГО ДОБИВ. А ШЛАГ НА ЦЕЛАТА СИТУАЦИЈА БЕШЕ МУАБЕТОТ ДЕКА НЕ МИ ТРЕБА КАТАЛИЗАТОРОТ И ДЕКА СИТЕ МУ ГИ ОСТАВАЛЕ КАТАЛИЗАТОРИТЕ БИДЕЈЌИ ПОВЕЌЕ НЕМОЖЕЛО ДА СЕ ВРАТИ НАЗАД. ДА МУ ЕБ*М СВЕ ЖЕНСКО НАЈМИЛО И ЦЕЛО ПЛЕМЕ СЕЉАЧКО...СЕКАКО ДЕКА СИ ГО ЗЕМАВ КАТАЛИЗАТОРОТ И ОТИДОВ ВО СТИЛ-АС МЕСТО ДА МИ ГО ВРАТАТ НАЗАД. ДЕЧКИТЕ ПРОФИ СИ ЗАВРШИЈА РАБОТА, ГО ВРАТИЈА ФАБРИЧКИ КАКО ШТО СИ БЕШЕ И СЕ ВРАТИ НОРМАЛНИОТ ЗВУК НА ВОЗИЛОТО.

АХ, ОКОЛУ ТАНДРЧЕЊЕТО, ИЛИ КАКО НЕКОИ КОИ МИСЛАМ ДЕКА ПОГРЕШНО ГО ИНТЕРПРЕТИРААТ - РЕЖЕЊЕТО, ТРАЈКО МЕ УБЕДУВАШЕ ДЕКА СО СПРИНТ АУСПУХ ЌЕ ИСЧЕЗНЕЛО...СЕКАКО ДЕКА НЕ МУ ПОВЕРУВАВ.

ПА ТАКА, ЗА СИТЕ ОНИЕ КОИ ЌЕ ПРАВАТ БИЛО КАКВИ ЗАФАТИ НА ИЗДУВОТ, НАЈТОПЛО ГИ ПРЕПОРАЧУВАМ СТИЛ-АС, КАРШИ ДОЈРАНА. И КРАЈНО НЕЗАДОВОЛЕН ПРЕПОРАЧУВАМ ДА ГО ЗАОБИКОЛАТ ТРАЈКО АЈДУКОТ И АПАШОТ, ПА МАКАР И ДА НЕ ПОСТОИ ДРУГ ЗАВАРУВАЧ НА АУСПУСИ.

ЗА ТИЕ 15 МИНУТИ ДОДЕКА ЈА ВОЗЕВ МАЗДА-КЕЦОТ ВПЕЧАТОЦИТЕ БЕЗ КАТАЛИЗАТОР СЕ СЛЕДНИ:
1) КОГА ЌЕ ПРИТИСНАМ ГАС, МНОГУ ПОЛЕСНО ВРТИ ОБРТОМЕТАРОТ, Т.Е. ПОБРЗО СТИГНУВАМ ДО 7000RPM
2) НАМАЛЕНА СНАГА ПОД 3000RPM, А ЗГОЛЕМЕНА НАД 5000RPM. Т.Е. ПОСЛАБО ВЛЕЧЕ НА НИСКИ, А ПОЈАКО НА ВИСОКИ ВРТЕЖИ
3) ЗВУКОТ Е НЕПРИФАТЛИВ ЗА БИЛО ШТО ОСВЕН ЗА ТРКАЧКО ВОЗИЛО.

Што стана со луѓево бе АЛОООООО, о кога вала, све апаш до апаш, вакапорано циганите по пазари праеа ама они утре дента не можеш да ги најдеш, што им е поентата на луѓево, си мислат дека кога ќе не заебат к.р не не боли и ќе си седиме дома мадро заебани, па уште одпосле и претат, ама на некои места и добро знаат да се заебат и да го добијат во газот сосе јајца, али да не навлегувам. Имаше една тема неможам да ја најдам за фирми и дуќани од кои сме разочарани, да пишам два три збора за дечките од карнер и нивниот шеф а мислам и газда, колку само пари да знаете ме коштаа тие карнер, идиоти.

Него гОЈДО другар јас мислев дека знаеш дека лошиот звук е неизбежен кога ќе се отстрани катализаторот...

Отсутен vladimir_

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 212
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #42 на: 10 Април 2011, 22:46:37 pm »
незнам колку е свртено надолу кај тебе, ама и кај мене фабрички ауспухот е свртен надолу...и за таков украс побарај и пробај од оние украси шо се прави па после креват нагоре од средината негде, ке го бери и под браник таман а и нема да ја гуши односно нема да му смета ич на ауспухот. јас го зедов 600ден прохромско и еве 1 година до сега нема појавено ништо, а миена е секој 2 ден

крајот на ауспухот ќе дојди точно кај шо се прекршва издувчето и нема да му смета тоа што е свртен надолу. сепак пробај види...

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #43 на: 10 Април 2011, 22:48:53 pm »
Како и да е за 7000 се купува пристоен лонец од Asso со иноксен завршеток, па така е банално да се плати 3000 само за цевчето до лонецот.

Па така е :) не вреди да даваш толку пари на нешто што не ти врши некоја посебна работа. Стај си од тие поефтините, нека ти го исечат и заварат и немај гајле :) А имаш и половни Supersprint за ~6000ден, во солидна состојба. А може ќе треба и да го сецнеш браникот :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #44 на: 10 Април 2011, 22:54:04 pm »
Цитат
Него гОЈДО другар јас мислев дека знаеш дека лошиот звук е неизбежен кога ќе се отстрани катализаторот...

Не е секогаш така, мислам не кај секое возило. Јас на Фордот Ескорт 1.8 ТД го извадив и звукот воопшто не се промени. Обично се слуша „ѕвонење“ ако го исчистиш “саќето“ од куќиштето на катализаторот. Има опција и за монтирање на мало високо пропусно лонче на место на катализаторот, со изолација-нормално.