Автор Тема: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка  (Прочитано 20731 пати)

Отсутен Iceman_sk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #45 на: 12 Август 2013, 10:39:23 am »
кај мене почиња да брефта на 5.000 +/- зависи од плинот... не го нахранува доволно моторот т.е. дизните.. проблемот се примети уште на старт од користење, често се дешаваше кога ке стапнам на гаста на некои недефинирано одредени обртаи да префрли на бензин... прво софтверски и уште на монтажа на калибрирање направивме во ниеден случај да не префрла на бензин, пошто сите секвент плински уреди имаат опција на одредени повисоки обртаи да префрлат на бензин, поради заштита на дизни (плински) дефинирано е дека на тие обртаи е потребна поголема снага поради престигнување и слично... значи тој мод беше исклучен односно направен да префрла на 9.999 обртаи (максимумот што го дава софтверот) што во превод значи НИКОГАШ... оставен беше само модот во случај на дефект на плински уред да префрли на бензин и во случај да снема гориво т.е. притисок во дизни да префрли на бензин.. и токму тоа се дешаваше, плинскиот компјутер чита од дизни и црева под хауба а не од боца... ке падне притисокот во дизните и ке префрли на бензин...

после тоа на мапата директно влеговме со  ГЛАВНИОТ СЕРВИСЕР ОД ПЛИМОНТ Т.Е. САШЕ (тука морам да го пофалам пошто човекот е компјутер) и направивме рачно подесување на мапите за режим на работење... значи уште еднаш, алал да му е за изгубеното времето (жал ми е за лугето што чекаа) со мене пошто знам да бидам мнооооогу напорен за тоа, за потрошените 4-5 саати правење мапа, една по една ставка со 2 вклучени лаптопи дел во возење дел во стоење успеавме да направиме карта и мапа на работење никогаш да не префрли на бензин, а да влече како ненормално ама до 5.000 обртаи а воедно и да добиеме потрошувачка која е за 10-тина проценти ПОНИСКА одошто на бензин... картата е снимена и ја чуваат во софтверската архива на плимонт и би била валидна само за исто вакво возило со ист таков плински уред.. ама дефиницитивно мора да има потполно ист плински уред на ист начин монтиран-прикопчан на возилото... во тој момент се бараше (доволно беше) да се монтира цевка ф6 за довод на гориво.. сега се бара ф8 за довод на гориво од боца до расплињача и веке се менуваат параметрите... ама сигурен сум дека Д.Р. САШЕ ке најде и/или заедно ке смислиме мапа и за тој сет...

значи секое возило може ова да се направи... толку многу навлегов во проблематиката со плинот што мислам дека имам решение за уште подоле да ја намалам потрошњата... ама компилцирано е...

се сеќавате на дискусијата за алфата о д 100% плин +15% бензин? е така нешто...
Колку често го правите ова? Јас колата ја однесов на проверка подесуваа мапата и е во редн нема трокирање влече скоро исто како на бензин. Вадеа некакви логови од компјутерот барем така кажаа и ми ставија нов фирмвер. Малку сум збунет ако е во ред зошто би го чачкал или како да проверам ??? ??? ???
Очите се бескорисни кога умот е слеп :)

Отсутен Iceman_sk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #46 на: 12 Август 2013, 10:41:47 am »
Е уште едно прашање имам другар што во плимонт стави плин на Браво и кога ќе го запне му префрлува на бензин. Му го штелуваа ама пак е исто кого да побара таму да му заврши работа?
Очите се бескорисни кога умот е слеп :)

Отсутен plimont

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 869
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #47 на: 19 Август 2013, 11:13:02 am »
Е уште едно прашање имам другар што во плимонт стави плин на Браво и кога ќе го запне му префрлува на бензин. Му го штелуваа ама пак е исто кого да побара таму да му заврши работа?

Zdravo

Bravoto na Vasiot drugar ke treba uste ednas da go poseti nasiot servis. Najverojatno intervencijata ke potrae  poveke od standardno steluvanje, taka da najdobro e da me pobara na tel 075 239 886 (Zvonko) za da dogovorime koga najmnogu ke mu odgovara da ne poseti.
Sto se odnesuva do procedurata koja ja  primenil kolegata pri proverkata na plinskiot ured kaj Vaseto vozilo, toa e standarno vnesuvanje na nova verzija na softverot. Ne e nevoobicaeno proizvoditelite na avtogasni uredi da podgotvat nova verzija na softver (iako najcesto so minimalni izmeni) i da preporacaat negovo vnesuvnje pri redovnite servisiranja na uredite.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #48 на: 19 Август 2013, 13:27:14 pm »
До сеа мене рекорд градска ми била 9л/100км плин што во превод би било околу 340 денари ...реално 10л/100км околу 380 денари
1000км = 3800 денари градска

Отворена со клима околу 7,7-8л/100км товарен и со нормално возење значи БТ-СК просечна брзина 90-100км/ч се на се...значи 110-120 по патишта + Плетвар (релативно добро возење ни брзо ни бавно).

Ќе ставам 8л/100км да биде - 100км  околу 300 денари ...3000 денари = 1000км

Ако возам без клима и економично (110км/ч) е максимум 7 литра отворено или околу 250 денари на 100км = 2500 денари на 1000км.

За 500 денари на 1000км секогаш си дозволувам клима (летно време се разбира).


Алфата кога ја возам јас со клима истата релација ми троши точно 5л во просек на 100км, девојката 4,5-4,8 литра што е околу во просек 340 денари што значи дизелот е 40 денари поскап на 100км ...речиси исто значи.

Градска Алфата ми троши во просек 6,2-6,5 литра во зависност колку играм со турбото :D :D, девојката 5,5-5,8 градска што е речиси 400-450 денари на 100км.

Значи се на се плинот со овие цени е поисплатлив. Кога беше 50 денари зимоска пред некоја година, а дизелот 70 и нешто...немаше споредба...



Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #49 на: 19 Август 2013, 16:06:23 pm »
Алфата многу ви лажи на борд.

;D ;D

Тие бројки во град мнооооогу тешко.
И на отворено тешко, освен ако ја возите 80 - 100.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #50 на: 19 Август 2013, 22:48:22 pm »
@ogi

обавезно,баш ме интересира како 2Т работи на плин

од четврток натака ќе те барам


еве шмичка и плус кој друг прашуваше... денес сликано само за вас:

вака изгледа кавасакито одпозади:



десниот е ауспух:


левиот е плинска боца со фланша:


копчето за избор на плин или бензин како погонско гориво:


бикингот не е во скопје, деновиве ке биде па ке го сликнам и него... во моментот кога бев таму не беше ни априлијата, па ни нејзе не ја сликав... ама ке ја сликам и нејзе ке ја турам тука
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #51 на: 19 Август 2013, 22:57:46 pm »
господа... еве ви го и првиот глисер во мк па и пошироко на плин:

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #52 на: 19 Август 2013, 23:18:28 pm »
кавасакито го имам видено,б-кингот не
али со толкав ауспух(боца) сигурно збира повеќе од кавасакито :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #53 на: 19 Август 2013, 23:41:59 pm »
е тука се лажеш... кавасакито збира околу 6.. бикингот околу 3,5 а априлијата 10 литри :)

работава е што послаб мотор, тоа поише плин има за него  :D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #54 на: 20 Август 2013, 20:26:18 pm »
на веспата може и додаден резервар да се направи во куфер да иде :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #55 на: 17 Септември 2013, 23:46:05 pm »
како што ветив...

прво веспата, двотактна, направена на плин, и пројдоа бајаги километража, пошто сите во сервизот, вклучително и пријатели и познаници и комшии и ојле-дојле, кој како му затреба и се качува (како на селска ку*ва) и брка работа, а во сервизот има бајаги вработени... значи моторов е оставен баш за таа работа, кој стигне да му се качи. со свои очи сум видел како и по неколку саати не се остава на раат моторот. еден стига од негде, друг го зима, трет го чека и се пазари со четвртиот кој прв да седне од нив двајца и тн... само ке им замерам што ги примрзе да го монтираат и куферот. требаше боцава во куфер да влезе...


изглед од позади-страна


полначка


боцата приклучок


копче за избор помеѓу плин и бензин



фланша-пловак


другата страна-позади


плински уред на вакуум.. секако на ландирензо, постар модел, или уред каков што некогаш се користел за вградување во југо, лада, тристач и останати возила СО ПЛОЧКА. греењето на расплињачата е изведено така што се користи температурата од издувната грана, намотано со цевка околу нејзе. тоа што е двотактно речено е со минимална модификација на бвризгувачката автоматска пумпа за двотактол. значи моторчево и понатака си користи двотактол, само наместо бензин му иде плин...



следниот е сузуки-би кинг, со преработени ауспуси. оригиналниот издув е одоздола под седишта. сега е променето тоа и на негово место има висок голем штоп, отвор за воздух а ауспухот е преместен доле...



изглед одпозади. на прв поглед нема разлика. дури ичленот во темата го видов не примети дека лепенката е баш на плинска боца а не ауспух.


боца со фланша (замена за левиот ауспух)


десниот ауспух


коче за плин-бензин


блиц слика да не заборавиме дека КАРклуб не е заебанција  ;D


вграден плински уред ландирензо со инјекционен-секвент компјутер. тоа значи 4 дизни за сите цилиндри посебно, т.е. нај современ плински уред за нај нови возила, со контролирано вбризгување на гориво, командувано од компјутерот на самиот мотор. температура т.е. за загревање на расплињачата (или по ново на овие системи ги викаат мулти вентил) се користи од разладниот систем на моторот, кој е со водено ладење, значи потполно исто како и кај автомобил.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #56 на: 19 Септември 2013, 11:04:11 am »
Дали некој знае нешто за BRC Gas Equipment?

BRC.it
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #57 на: 19 Септември 2013, 13:27:38 pm »
-БРЦнем ти у џеб
-нејќеш на бензин да возиш? БРЦни си плин во колата
-на бензинска ти БРЦнуваат плин наместо бензин
-евтино се вози од дома до БРЦко бањович

:)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #58 на: 19 Септември 2013, 13:35:45 pm »
Иако е доста информативен постот, сепак барам нешто посуштинско...

Некаква информација, искуство, споредба со Lovato, Landi Renzo, Prins итн итн...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #59 на: 19 Септември 2013, 14:40:04 pm »
Аутомакедонија се импортери, у Хрватска се многу фалени, незнам, кај нас не се уште толку популарни иако верувам дека се одлични. Како дете слушав само за Ловато и Ландиренцо, па затоа и се решив за нив :)