Автор Тема: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка  (Прочитано 19176 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #30 на: 10 Август 2013, 16:56:44 pm »
Јебига, кај мене повеќе потрошувачка и драстично намален торк (кој и онака го немаше и на бензин)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #31 на: 10 Август 2013, 17:05:53 pm »
кај мене торкот е намален при екстремно топло време (преку 30-тина степени) и со упалена клима кога ќе се „збрефта“ колата. И тоа е некаде до кај 2000-2500 вртежи, после си тера без мака. Сега ќе сменам филтри и ќе удрам фајнтјунинг во Плимонт, да видам што ќе стане.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #32 на: 10 Август 2013, 17:06:57 pm »
Ќе извадиш коцка цименто на местото каде што си ставил филтер.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #33 на: 10 Август 2013, 17:13:30 pm »
кај мене почиња да брефта на 5.000 +/- зависи од плинот... не го нахранува доволно моторот т.е. дизните.. проблемот се примети уште на старт од користење, често се дешаваше кога ке стапнам на гаста на некои недефинирано одредени обртаи да префрли на бензин... прво софтверски и уште на монтажа на калибрирање направивме во ниеден случај да не префрла на бензин, пошто сите секвент плински уреди имаат опција на одредени повисоки обртаи да префрлат на бензин, поради заштита на дизни (плински) дефинирано е дека на тие обртаи е потребна поголема снага поради престигнување и слично... значи тој мод беше исклучен односно направен да префрла на 9.999 обртаи (максимумот што го дава софтверот) што во превод значи НИКОГАШ... оставен беше само модот во случај на дефект на плински уред да префрли на бензин и во случај да снема гориво т.е. притисок во дизни да префрли на бензин.. и токму тоа се дешаваше, плинскиот компјутер чита од дизни и црева под хауба а не од боца... ке падне притисокот во дизните и ке префрли на бензин...

после тоа на мапата директно влеговме со  ГЛАВНИОТ СЕРВИСЕР ОД ПЛИМОНТ Т.Е. САШЕ (тука морам да го пофалам пошто човекот е компјутер) и направивме рачно подесување на мапите за режим на работење... значи уште еднаш, алал да му е за изгубеното времето (жал ми е за лугето што чекаа) со мене пошто знам да бидам мнооооогу напорен за тоа, за потрошените 4-5 саати правење мапа, една по една ставка со 2 вклучени лаптопи дел во возење дел во стоење успеавме да направиме карта и мапа на работење никогаш да не префрли на бензин, а да влече како ненормално ама до 5.000 обртаи а воедно и да добиеме потрошувачка која е за 10-тина проценти ПОНИСКА одошто на бензин... картата е снимена и ја чуваат во софтверската архива на плимонт и би била валидна само за исто вакво возило со ист таков плински уред.. ама дефиницитивно мора да има потполно ист плински уред на ист начин монтиран-прикопчан на возилото... во тој момент се бараше (доволно беше) да се монтира цевка ф6 за довод на гориво.. сега се бара ф8 за довод на гориво од боца до расплињача и веке се менуваат параметрите... ама сигурен сум дека Д.Р. САШЕ ке најде и/или заедно ке смислиме мапа и за тој сет...

значи секое возило може ова да се направи... толку многу навлегов во проблематиката со плинот што мислам дека имам решение за уште подоле да ја намалам потрошњата... ама компилцирано е...

се сеќавате на дискусијата за алфата о д 100% плин +15% бензин? е така нешто...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошув
« Одговори #34 на: 10 Август 2013, 17:14:16 pm »
А од Окта на партизанска како сте задоволни?
Јас доста пати имам полнето таму, обично и гумите ги пумпам. Не сум забележел некоја негативна работа, а и 0.5 денари е поефтин плинот.
Јас обично полнев на малкпетрол. Ама кај нив сите горива имаат нестандарден квалитет, и ги баталив. Сега неколку боци плин полнев на Окта и доста сум задоволен и од потрошувачката и од влечењето на колата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг:
« Одговори #35 на: 10 Август 2013, 17:53:34 pm »
Јас откако ставив плин, драстично ми се намали сметката за струја. Од Макпетрол е плинот и супер си врши работа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #36 на: 10 Август 2013, 18:02:53 pm »
Така де, со плин може да си дозволиш да не готвиш дома, туку да јадеш по кафани и ресторани :P

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #37 на: 10 Август 2013, 18:07:37 pm »
Јас ем плин, ем солар! :) :) Бишка!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг:
« Одговори #38 на: 10 Август 2013, 20:29:10 pm »
И после колата секогаш чиста. Епа чиста... :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #39 на: 11 Август 2013, 21:06:38 pm »
Јас откако ставив плин, драстично ми се намали сметката за струја. Од Макпетрол е плинот и супер си врши работа.

Претходниве 2 полнења некако чудно ми се варат виршлите, како да нема доволно снага на малата па морам на големата рингла да ставам. Си приметил кај тебе нешто слично или со системов имам проблем. Се работи за Горење шпорет со италијански вентил и регулатор, плинот е од МП. Виршлите се Перутнина.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #40 на: 11 Август 2013, 21:11:46 pm »
Виршлите беа свински или пилешки?
Во мека или тврда вода ги вариш?
Вода сипаш жешка од бојлер или точиш од чешма?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #41 на: 11 Август 2013, 21:17:14 pm »
Филтер за течна фаза.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошув
« Одговори #42 на: 12 Август 2013, 01:25:50 am »
Јас откако ставив плин, драстично ми се намали сметката за струја. Од Макпетрол е плинот и супер си врши работа.

Претходниве 2 полнења некако чудно ми се варат виршлите, како да нема доволно снага на малата па морам на големата рингла да ставам. Си приметил кај тебе нешто слично или со системов имам проблем. Се работи за Горење шпорет со италијански вентил и регулатор, плинот е од МП. Виршлите се Перутнина.
Не ти чинат виршлите :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #43 на: 12 Август 2013, 08:55:22 am »
Јас откако ставив плин, драстично ми се намали сметката за струја. Од Макпетрол е плинот и супер си врши работа.

Претходниве 2 полнења некако чудно ми се варат виршлите, како да нема доволно снага на малата па морам на големата рингла да ставам. Си приметил кај тебе нешто слично или со системов имам проблем. Се работи за Горење шпорет со италијански вентил и регулатор, плинот е од МП. Виршлите се Перутнина.

Хмм... чудна работа... Да не ти прегрева таму кај вентилот, имаш проверено? Со капалка е, или без?

Неам искуство со Горење системите... Мојот е ICF, појма неам чива производња, а вентилот и регулаторот исто се италијански. Да куцнам со јаглен у ѕид, не сум имал проблеми со производите на Перутнина, само со „меленото месо“ од Тинекс, чиј снабдувач е веројатно


Ениху, агресивен офтопик, и се извињавам :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Економично гориво т.е. плин и метан-потрошувачка
« Одговори #44 на: 12 Август 2013, 09:11:35 am »
Иноксен ти е лонецот?
Ум шо идит отпосле не јет ум!