Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 82312 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #225 на: 28 Јануари 2014, 20:17:20 pm »
Само до 8? :)

Ганц новичко.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #226 на: 28 Јануари 2014, 20:19:38 pm »
па па па со 60 илјадарки ова на ново уште мириса

edit: 8600 deni ;D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: HP vs Torque
« Одговори #227 на: 29 Јануари 2014, 02:22:12 am »
е шо ај во 1-ва нека се тркат.. со задња лансерот иде 250 стилото 150.. нема потреба да се споредува...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #228 на: 29 Јануари 2014, 10:40:50 am »



после 15 години,се гледа што е и како е,гаранцијата тука веќе не игра никаква улога


и да,глупаво е да се збори против нешто што е на тронот веќе 21 година

сеуште нема побрз 1.6 атмо после 21 година





ja mislam deka i 1.8 nema pobrz :D

....ova mu ide isto kako amerite da se falat deka nikoj ne proizvel pobrza parna lokomotiva od 1958 pa navamu.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #229 на: 29 Јануари 2014, 10:52:12 am »
Или како што хјундаи се фали дека ја има најмоќната 1.4 косилица на пазарот. Сосема ирелевантно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #230 на: 29 Јануари 2014, 11:19:13 am »
Тоа зависи од брегастата. Си играш со подигнувањето на вентилите повеќе и со тајмингот, и ја мрдаш торк кривата нагоре надолу. Дали да има повеќе сила на високи и помалку на ниски, или да има повеќе сила на ниски а да има помалку на високи.
Моторот се оптимизира за работа во некое од подрачјата, зависно за што ќе се користи. На скоро секоја кола може да се стави друга модификувана брегаста која со различна геометрија, и ќе резултира со зголемување на коњажата на колата на високои обртаи, но ќе и ја намали силата.

Vtek ја оптимизира колата на две места со системот за изменето подигнување на вентилите. Може и да ја оставиш хондата во Втек и тоа ќе е исто како што би била секоја кола со брегаста која подигнува повеќе. Но, ќе има малку сила на ниски вртежи. Ќе се добие тркачки мотор. Затоа Втек има бенефит од тие две работи.
Истото се постигнува и со издувниот систем. Систем во кој полесно излегуваат гасови ќе има повеќе сила на високи вртежи, но ќе изгуви моќ на ниски. И обратно. Затоа и би се практикувало да се направат покрај втек, и различни издуви за различни обртаи.

На истиот мотор кој е на пример Опел Астра 1.4 100кс. Може да се постави рестриктивен издув, и брегаста со мало подигање со подолго време, и ќе се добие мотор со 85кс кој ќе влече повеќе на ниски од тој со 100кс. Од друга страна, на истиот мотор може да се постави високопропусен издув, и брегаста со повисоко отворање, и ќе извлече 115кс, но ќе има помалку сила на ниски вртежи.

На истиот мотор може да се стави и брегаста со високо подигање, скратен високопропусен издув, и скратен усис, и ќе се добијат 125кс, и уште помалку сила на ниски. Па може на последниов, да се стават делови со помала толеранција и да му се дозволи да врти 2000рпм плус, и ќе извади 145кс.

Лесно ќе извади производителот сила, но дали ќе е корисна?

Затоа втек (и сличните му, од други производители) се трудеа порано (сега не се ни трудат веќе) да симулираат брегаста со ниско подигање на ниски вртежи, а со високо на високи. За да го исцедат моторот повеќе, односно да го оптимизираат на 2 работни подрачја. Ем да е корисен секојдневно до одреден степен, ем да е корисен и на високи вртежи.

Да се трудеа повеќе, досега ќе имаше електронско подигање и спуштање на вентили, а не со брегаста како во 19ти век. Така ќе можеше електронски да се регулира отворањето на секој вентил посебно и да се регулира висината на отворање, како и траењето на отворот. На овој начин, ќе се добие флуиден Vtek, односно мотор кој ќе има прогресивно помал тајминг и поголемо отворање со растење на вртежите. Така, оној мотор од Астра 1.4 100кс, ќе имаше 20% поголем торк на 1500-3000рпм каде сега не е оптимизиран. Ќе имаше скоро ист среден дел (зошто тој и сега си е оптимизиран околу 4000 рпм) и ќе имаше 125кс заради оптимизација на високиот дел.

Згора на тоа ќе можеше да се оди и во водата на 5тактни мотори со еко мод, како кај приус, со што ќе се заштеди 10% гориво. А со самото подигање (оптимизирање) на моторот на поголем опсег на вртежи, ќе се заштеди уште дополнителни 10% гориво при економично возење (односно ќе се покачи 10% при тркачко возење заради поголемата коњажа). Тоа значи дека моторот ќе има повеќе сила, повеќе момент, подобро распределен момент, поголема економичност и помала можност од кинење на каиш, и помала можност од откажување на турбина (која ја нема). :) Ама оди натерај ги да го направат. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #231 на: 29 Јануари 2014, 11:23:53 am »
Кога више спомна :


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #232 на: 29 Јануари 2014, 11:41:02 am »
Мислам дека на вакво нешто мислеше. Ќе го продадат кога тогаш на некој голем производител.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #233 на: 29 Јануари 2014, 11:46:22 am »
Слично е едното со другото. Мултиерот го прави она што го кажав, но на малку поинаков начин. Но, резултатот е ист.

Согласно тоа Фиат 1.4 Мултиер е најмоќната косилица на пазарот со 133кс. (детјуниран на 105кс)


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #234 на: 29 Јануари 2014, 12:27:23 pm »
Denes imame Variable Valve Timing..


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #235 на: 29 Јануари 2014, 13:09:40 pm »



после 15 години,се гледа што е и како е,гаранцијата тука веќе не игра никаква улога


и да,глупаво е да се збори против нешто што е на тронот веќе 21 година

сеуште нема побрз 1.6 атмо после 21 година





ja mislam deka i 1.8 nema pobrz :D

....ova mu ide isto kako amerite da se falat deka nikoj ne proizvel pobrza parna lokomotiva od 1958 pa navamu.


кажи си дека опел нити со 2.0 неможеле да ја стигнат таа коњажа  ::)

@deni
се тоа ок,ама дали и колку ќе функционира тоа во пракса е прашањето

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #236 на: 29 Јануари 2014, 13:21:32 pm »
А смеам да си кажам дека топрва Хонда ќе сеат таму кај што Опел жнеелe пред 20 години? ;D

http://www.evo.co.uk/news/evonews/290377/honda_civic_typer_turbo_teased.html


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #237 на: 29 Јануари 2014, 13:31:13 pm »
чекај чекај,рано е уште да се збори за ова
ама ќе треба да бегате ко од чума ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #238 на: 29 Јануари 2014, 13:40:28 pm »
Чума е правиот збор.
Твојата Хонда е 3 пати поубава од новиов Цивик.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #239 на: 29 Јануари 2014, 13:44:33 pm »
го знаеш моето мислење за дизајнот...
ама v-tec + turbo  ::)