Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 82307 пати)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: HP vs Torque
« Одговори #195 на: 25 Јануари 2014, 21:20:47 pm »
Тоа ти е ко бицикле, ама е точак.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #196 на: 25 Јануари 2014, 21:22:21 pm »
шо е ова ветек ... нека каже некој... или нека даде линк . не бидете толку себичњаци xD


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: HP vs Torque
« Одговори #197 на: 25 Јануари 2014, 21:24:26 pm »
Ете го точакот, под Z.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: HP vs Torque
« Одговори #198 на: 25 Јануари 2014, 21:38:26 pm »
овие што се со хидраулични вентили не го праат истото ? и тие нели на помала туража помалце отвараат...
Ко шо зна торкон е погоден за камиони, а коњи за на трки..

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #199 на: 26 Јануари 2014, 01:49:30 am »
да да за возење низ град стварно требаат нм,еве кај да е ќе си купам СДИ да ме види дени
зошто коњиве ич не ми вршат работа,неможеш да претицаш у пи*ку матер

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: HP vs Torque
« Одговори #200 на: 26 Јануари 2014, 02:15:52 am »
Торкот е многу битен за возење во нормалниот живот а коњите за возење на трки.Тоа е толку едноставно нема потреба од дискусија.

Затоа ТБ е добитна комбинација. И торк, и коњи, и добра потрошња (нормално под претпоставка дека колата и моторот си одговараат), и рафинирано, и мирно, и со можност за вадење солиден звук, за тие кои имаат таков мерак... Убајни :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #201 на: 26 Јануари 2014, 02:20:00 am »
Истото го нудат и многу високолитражни мотори кои работат на алтернативни горива.


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: HP vs Torque
« Одговори #202 на: 26 Јануари 2014, 05:30:17 am »
епа најдобро е нели да има рамен график на торк т.е. да имаш максимален торк во секој момент, и рамномерно зголемување на којни не? ама па и не е толку невозможно со варијаториве,различни дизајни на брегасти  како втек(шо не знајте шо е), хидраулика, електрично погонувани вентили, вентили на компресија итн.. Башка гледа и кај бензинците веќе се отфрла клапната за да има максимален компресиски сооднос во секоја ситуација, а за да се пали смесата се користи слоевито полнење на гориво, башка има и експерименти со променлив волумен на компресионата комора ... и јбг малце заминав од темава, моќ се мери во вати, моќта е битна, што дека голфон има 200 торк ко имат 2 тона и 60 и некое коњче. Ефикасност и економија е друга работа.. Забрзувањето многу зависи од менувачот, ако станува збор за идентични мотри на пример, а за економичност низ град подобро е максимален тор да има на помалце обртаи, освен ако не ти смета да возиш на 3к обртаи низ град...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #203 на: 26 Јануари 2014, 10:35:43 am »
Не е најубаво да  е рамен графикот. Џабе рамен график од 1000-5000 со 50Nm. Си постои менувач, подобро нека е нерамен ама да има 300Nm некаде. Со менувач ќе се справам некако. А со оние 50Nm ни менувач ни бутур не те спашава (Mitsubishi Space Star)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: HP vs Torque
« Одговори #204 на: 26 Јануари 2014, 16:08:43 pm »
tebe ti e biten torkot na kolceto, ke si vozis so povisoki obrtai.. e sega glata so ke te boli od bucavata drug muabet.. Poso ene na primer golfon ima dobar tork, za niz grad go vozam do 1500 ama na otvoreno, posto nema 6-ta poke od 90 ne se vozi, rskat na 120 3,5k obrtai krevat.. e sea daihatcuno niz grad nekako normalno mu e 3k rpm da si go vozis, posto do 3 k dusa nemat, ic nema torq, a i na otvoreno na 3k vo posledna brzina odi nakaj 120-130. Inaku golfot ima nekoi 5-5,5k max obrtai za razlika od daihatcuno shto ima 8k i e benzin, taka da daihatcuno ima nekoj upola tork, ako ne i pomalce za rzlika od golfon, ali e mnogu postartno, dobro e za preticuvanje, i ima pogolema maksimalna brzina. Vo potrosna se gore-dolu isto vo pari, pa vo litri poekonomicno e daihatcu, ali golfon e daleku pokomoten za vozenje. E sega tuka se dobri ovie shto se elektromobili, kade shto agregatot raboti so konstantna brzina i gi polni bateriite, a silata ti e od elektromotor koj ima promenlivi tork i rpm pri ista mok, pa taka da vo zavisnost od dizajnot moze da ne treba voopsto menuvac, duri ni reduktor 

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #205 на: 27 Јануари 2014, 09:36:17 am »

Calibra C20 XE (150 HP).
Integra Type R ( 190HP).

Prviot pat Kalibrata e vo vtora, Integrata vo treta. ( 70-190kmh)
Vtoriot pat se dvajcata vo vtora.  (70-220 kmh)

Da, Integrata e pobrza kola i nemorate da barate sporedbi na zeperfs.;D

..ali primetete kolku e minorna razlikata vo meguzabrzuvanje bas poradi toa sto nema tork...makar vrtela i do 12.000 rpm.
Vo prvata trka Hondata duri i gubi od kola so 40 ks pomalku i 200 i kusur kila poveke samo zatoa sto e vo treta brzina.

Znaci..HP za trki, Torque za se ostanato.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #206 на: 27 Јануари 2014, 11:02:49 am »
Samo pokazhuva kolku vlijae pogreshniot izbor na prenos

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #207 на: 27 Јануари 2014, 11:11:12 am »
Istoto sigurno nema da se sluci so ekvivalenten dizelas od 150 ili 190 KS.
Nezavisno koja kola e vo prasanje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #208 на: 27 Јануари 2014, 11:28:24 am »
Една од корисните работи за секое возило е да си се пресмета на точно колку вртежи треба да се смени секоја од брзините за максимални перформанси.

На пример сноумобилите и скоутерите може да се нагодат да менуваат (или CVT да држи на) макс торк за поголема ефикасност при забрзување, или на макс пауер за брзина. Тоа треба да си се пресмета и за нашиве возилца. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: HP vs Torque
« Одговори #209 на: 27 Јануари 2014, 14:01:40 pm »
шо е ова ветек ... нека каже некој... или нека даде линк . не бидете толку себичњаци xD

Vetek е Скандинавкса најголема WebShop за тегови, ваги и слично.

Еве и линк:

http://www.vetek.com/



:))))