Автор Тема: Break in time - Разработување на ново возило односно неговиот мотор  (Прочитано 3053 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Колку што имам информација новите мотори уште во фабрика ги пуштаат да работат некулку саати да легнат деловите или доколку има шанси да се појави дефект таму да се појави. Кога ќе се исклучат се празни маслото од моторот и се спрема за испраќање до фабриката до која е потребен тој мотор. Моторот се вградува на возилото се полнат сите течности и се пушта повторно во работа да се провери дали е се во ред.
Она на времето што било на 1000км да се смени уље сега е избегнато со тоа што неколку саати работи под оптоварување на одреден број вртежи кој симулираат извозени скоро 1000км. Може во прво време да не се вози секоја брзина до лимитер ама препорачливо е и повремено носење на моторот до крајни вртежи.

Не е само ова случај, освен што ги пуштаат да работат со посебно масло (и практично ги разработуваат тука) денешното производство на мотори е светлосни години понапред од она пред 20 години. Проблемот пред 20 години во разработувањето на моторите бил недоволниот квалитет на завршен продукт кај масовното производство, односно тогашните машини немале прецизност и финеса во обработка како денес па затоа морало да се разработува накнадно моторот после производство.

Денес машините, роботите и лентите се толку усовршени што прецизноста дава многу подобар продукт каде не е потребно разработување туку квалитетот е еднаков кај целата серија со многу помали отстапки него порано.

Затоа палиш возиш без никаков проблем без никакви режими до 1000км и слично. Таа пракса што е останата од пред 20 години денес е потполно непотребна.



На што тогаш се должи намалена потрошувачка на возилото после поминати 5000-10000 км?


Ова го читам на многу форуми дека после X број километри паѓа потрошувачката како резултат на разработувањето на моторот.

Како би го објаснил тоа?


поздрав

Дарко

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Мeне помалку ми трошеше во првите 3 до 4 илјади, за едно пола литар. Жими Мама !  ;D

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Колку што имам информација новите мотори уште во фабрика ги пуштаат да работат некулку саати да легнат деловите или доколку има шанси да се појави дефект таму да се појави. Кога ќе се исклучат се празни маслото од моторот и се спрема за испраќање до фабриката до која е потребен тој мотор. Моторот се вградува на возилото се полнат сите течности и се пушта повторно во работа да се провери дали е се во ред.
Она на времето што било на 1000км да се смени уље сега е избегнато со тоа што неколку саати работи под оптоварување на одреден број вртежи кој симулираат извозени скоро 1000км. Може во прво време да не се вози секоја брзина до лимитер ама препорачливо е и повремено носење на моторот до крајни вртежи.

Не е само ова случај, освен што ги пуштаат да работат со посебно масло (и практично ги разработуваат тука) денешното производство на мотори е светлосни години понапред од она пред 20 години. Проблемот пред 20 години во разработувањето на моторите бил недоволниот квалитет на завршен продукт кај масовното производство, односно тогашните машини немале прецизност и финеса во обработка како денес па затоа морало да се разработува накнадно моторот после производство.

Денес машините, роботите и лентите се толку усовршени што прецизноста дава многу подобар продукт каде не е потребно разработување туку квалитетот е еднаков кај целата серија со многу помали отстапки него порано.

Затоа палиш возиш без никаков проблем без никакви режими до 1000км и слично. Таа пракса што е останата од пред 20 години денес е потполно непотребна.



На што тогаш се должи намалена потрошувачка на возилото после поминати 5000-10000 км?


Ова го читам на многу форуми дека после X број километри паѓа потрошувачката како резултат на разработувањето на моторот.

Како би го објаснил тоа?


поздрав

Дарко

Затоа што разработување на компонентите од моторот има и денес ама не е толку критично како порано да се внимава во првите километри. Плус ЕКУ-то се прилагодува итн...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
На што тогаш се должи намалена потрошувачка на возилото после поминати 5000-10000 км?
Ова го читам на многу форуми дека после X број километри паѓа потрошувачката како резултат на разработувањето на моторот.

Како би го објаснил тоа?
поздрав

Дарко

За паѓање на потрошувачка, не знам, не сум приметил кај мене... Ама она што се смени (и тоа осетно), после некои 5000 км, беше мењачот (кон подобро). Некако како да си „легна на место“... Поубаво се менуваа брзини, полесно, со помал „отпор“ од самата механика итн итн...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
После X извозени км обично и јас знам и имам слушнато од луѓе дека потрошувачката им паднала за 0,5-1 литро, тоа е најверојатно дека деловите си го наоѓаат својот пат еден во однос на друг и дека триењето меѓу нив се намалаува (се прават микро резови еден во однос на друг), затоа кога се прави ремонт доколку се враќаат старите клипови, вентили се запишуваат броеви од кај се извадени таму да се вратат баш поради тие микро патеки и резови кој се направени.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Ова за потрошувачката кај мене на гетцот беше случај. Значи првите 2-3000 км мислам дека трошеше 9.5-10 литра. Во тие 2-3000 км колата се возеше до кај 3000 обрати и без нагли кочења, збрзувања и слично, односно како што беше препорачано од салон. После тие 2-3000 км потрошувачката падна за цело литро, за да после првиот сервис падне уште за пола литро до литро. Последнава година дена појше од 8 литри на 100км ми нема потрошено(освен коа беше ептен ладно, знаеше да џапне литро, литро и пол више). Муабетов за потрошувачката е за низ град.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
реални бројки

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Не се разработува само моторот првите неколку илјади километри, туку целото возило. Од лагери на тркала, кочници и дискови, менувач и диференцијал до мотор и внатрешни делови. Во фабрика само се осигуруваат да биде во состојаба да не може да го рокнеш со поголемо малтретирање првите работни саати, па они ги одработуваат наместо тебе.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.