Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 484309 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #375 на: 02 Јануари 2014, 13:47:46 pm »
Втекот е турбо дупка до 4500рпм

Па сеа.. Како да ти кажам... :)

Пробај извози некад, немој само од читање :)


Дарко

Jaс се возев со Втек 1.6 туниран на 190кс при 9500рпм + Нитро шот. До 4500 рпм имаш чувство дека возиш 1.3 мотор со 75кс. Над 4500 силно удира, и почнува да се движи одлично.


Да не дури го пробуваше, и дури се јавуваше таа дупка до 4500 рпм, во исто време Дабарот виткаше Милка чоколадо? :)


Дарок

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #376 на: 02 Јануари 2014, 13:50:53 pm »
Не.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #377 на: 02 Јануари 2014, 15:14:48 pm »
лоши патишта има нешто што не си возел/те возеле ?
те пратам у задњо време и заклучив дека ти се си пробал,нема утка со тебе

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #378 на: 02 Јануари 2014, 15:21:04 pm »
Ако ме пратиш ќе знаеше дека примерот со хондата го кажувам 4 години уназад.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #379 на: 02 Јануари 2014, 15:21:50 pm »
I-Vtec = скоро било кој мотор на денешницата.

Vtec = Integra.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #380 на: 02 Јануари 2014, 15:24:33 pm »
Не е само интеграта, туку цела B- серија и други (F20C, C30A...)



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #381 на: 02 Јануари 2014, 15:26:53 pm »
Да де. Цела таа серија има VTEC за разлика од другите хонди кои прошле покрај VTEC.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #382 на: 02 Јануари 2014, 15:34:47 pm »
Па не би рекол и дека i-vtec нечини:



Ама веројатно мислеше на покротките 1.8 во civic, 2.0 во accord, crv и сл..
Тие баш прошле покрај vtec.  ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #383 на: 02 Јануари 2014, 15:50:14 pm »
Ама веројатно мислеше на покротките 1.8 во civic, 2.0 во accord, crv и сл..
Тие баш прошле покрај vtec.  ;D
:-X

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #384 на: 02 Јануари 2014, 15:54:43 pm »
Ама веројатно мислеше на покротките 1.8 во civic, 2.0 во accord, crv и сл..
Тие баш прошле покрај vtec.  ;D
:-X

Се слагам и јас во ова.. Меѓутоа, сепак и I-VTEC во ЦРВ 2.0 или Цивик 1.8 не е така лош кога човек ќе се навикне кога да менува. Сепак овие возила се замислени како фамилијарни, и тука е ок.

Инаку и јас се слагам дека има огромна разлика во спортското чувство помеѓу на пример стариот Accord 2.0 и новиот Accord 2.0 (Новиот го носи моторот ист како кај црв -то , и е многу потром од колку тој кај стариот Акорд). Меѓутоа тоа не е така лошо, колку што е така добро кај правиот В-Тек.

Инаку еве еден интересен линк околу овие мотори:

Демек штосот на овој И-ВТЕК е да има повеќе торк на ниски вртежи, и да е поштедлив.

http://asia.vtec.net/Engines/R20A/

За почит е исто изджливоста на овие мотори и ретко имањето на проблеми.

Дарко

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #385 на: 02 Јануари 2014, 16:02:35 pm »
Да да, далеку од тоа дека се лоши моторите. Кај нив на друго е ставен акцентот и затоа се вградуваат во мирните модели.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #386 на: 02 Јануари 2014, 16:03:33 pm »
Работата е што сите производители имаат „VTEC“, со друго име VVT, VVTI, DVVT, CVVT, Mivec...

Исто срање, во скоро исто паковање.

Honda го шлепа на добра слава името кое ништо не значи зошто сите го имаат. Нема анвикнување, нема ништо. Најобичен мотор како и сите други. За почит ако е кај хонда, за почит е и кај Киа, Дајхатсу, Тојота, Мицубиши...

Од друга страна VTEC (без наводници) е сосема различно од сите овие погоре спомнати и исти меѓусебе кои прошле покрај VTEC. Тоа е евидентно кај видеата кои се постирани. Мислам дека треба да е сега појасно што е VTEC. A што се вика VTEC.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #387 на: 02 Јануари 2014, 16:08:41 pm »
Работата е што сите производители имаат „VTEC“, со друго име VVT, VVTI, DVVT, CVVT, Mivec...

Исто срање, во скоро исто паковање.

Honda го шлепа на добра слава името кое ништо не значи зошто сите го имаат. Нема анвикнување, нема ништо. Најобичен мотор како и сите други. За почит ако е кај хонда, за почит е и кај Киа, Дајхатсу, Тојота, Мицубиши...

Од друга страна VTEC (без наводници) е сосема различно од сите овие погоре спомнати и исти меѓусебе кои прошле покрај VTEC. Тоа е евидентно кај видеата кои се постирани. Мислам дека треба да е сега појасно што е VTEC. A што се вика VTEC.

Јас не реков дека другите не чинат, и дека само ова чини..  За жал малку сум пробал од другите , и од она што сум пробал ми се бендисува како работи VVTI кај Тојота, ми се бендисува дефинитивно како и да се вика 2.0 165 кс кај Мазда CX5 (ова е можеби најдобар бензинец од оваа класа што сум пробал).

Daihatsu како што јас знам ги користи моторите од Тојота (Нели Тојота го поседува Даихатсу па верувам дека е исто така добро). Мицубиши не сум пробал во бензинска варијанта (Освен SpaceStar кое што сепак има друга намена, и тоа 1.0. За ова мислам дека 1.2 треба да биде минимум).

Инаку баш ме занима да споредиме крива на торк/снага од линков што пратив со бензинци од овој тип на други марки, и исто бројки за потрошувачка (во сличен тип на возило само)


Дарко
« Последно менување: 02 Јануари 2014, 16:24:14 pm krell »

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #388 на: 02 Јануари 2014, 17:24:43 pm »
Дарко, еве некои слични возила на брзина што можев да најдам.

http://www.zeperfs.com/en/duel1511-4477.htm


Бидејќи акордот е со 5 брзини а пасатот со 6, флексибилноста во 5та од 80-120 не е релевантна туку таа под неа.


Passat 2.0 FSI



Accord 2.0




И моторите не се баш исти, ама не ми се замара сега да барам. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #389 на: 02 Јануари 2014, 17:39:27 pm »
Дарко, еве некои слични возила на брзина што можев да најдам.

http://www.zeperfs.com/en/duel1511-4477.htm


Бидејќи акордот е со 5 брзини а пасатот со 6, флексибилноста во 5та од 80-120 не е релевантна туку таа под неа.


Passat 2.0 FSI

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Accord 2.0

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


И моторите не се баш исти, ама не ми се замара сега да барам. :)

Еве интересен дуел:

Honda Accord 2.0 155 ps (претходниот модел), против Пасат 1.8 ТСИ 160ps


http://www.zeperfs.com/en/duel4477-3209.htm


И истиот Accord 2.0 155 ps против Пасат 2.0 FSI

http://www.zeperfs.com/en/duel4477-1511.htm

И за мене многу интересен дуел:

Honda Accord 2.0 155 ps против Пасат 2.0 ТДИ

http://www.zeperfs.com/en/duel4477-1461.htm


Дарко