Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 265052 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #105 на: 10 Февруари 2011, 23:12:31 pm »
Тогаш како работи колата и самата оди без да се угаси на пример во прва или втора без гас ??? Не е во лер, педалата за гас не е притисната ... Јес да сум застарен, ама не сфаќам стварно ;) Дури и ми регулира - во случај на мали опструкции на патот самата додава малку гас :) Да не има жироскоп, па знае дека не е на удолница или вештачката интелигенција напреднала, па не КОЧИ моторно - туку додава гас моторно :D

Ваљда си има подесувања, контролирани од ЕCU... Да регулира со електронската гас, во зависност од обртаите... За жироскоп, не би рекол баш :)
Ако се инспирираат од телефониве, може и по коливе ќе почнат да тураат жироскопи, па (не дај Боже) ако се тумбаш, „сликата“ цело време ќе ти се врти у контра смер, па нема да изглеа ко да се тумбаш :D :D :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #106 на: 11 Февруари 2011, 10:18:22 am »
Тогаш како работи колата и самата оди без да се угаси на пример во прва или втора без гас ??? Не е во лер, педалата за гас не е притисната ... Јес да сум застарен, ама не сфаќам стварно ;) Дури и ми регулира - во случај на мали опструкции на патот самата додава малку гас :) Да не има жироскоп, па знае дека не е на удолница или вештачката интелигенција напреднала, па не КОЧИ моторно - туку додава гас моторно :D
mislam deka go broi brojot na vrtezi, pa ako se namali ispod minimum, sama dava turaza, nesto kako avtomatskiot sauh, za da ne izgasi. Ili mozda ima neshto so bi reagiralo na teret, samo en znam kako bi rabotelo. znam na korsata ako ne davam turaza na ugornica koga ke pocnese da malaksuva sama si davase turaza.
E sega ako ima ova da se gasi dotokot na benzin kao bi reagiralo, a da ne ugasi ako ne davame turaza pri mali brzini:
znaci dotokot na benzin se prekinuva od maksimalniot broj na obrtai do nekoi 900-1500 koga pocnuva pa da si idi gorivo, odnosno sistemot za prekinuvanje se iskluciva, pa kolata raboti vo normalen rezim. avtomatskata turaza i ovoj sistem vo odnos na obrtaite bi trebalo da se komplanarni, pa taka da koga ednoto prestanuva, so mala lufta od nekolku stotici obrtai drugoto pocnuva. Na porimer ako avtomatskata turaza reagira do 1000 obrtai, togas bi trebalo sistemot za prekin na gorivo da funkcionira do kaj 1200-1300 obrtai.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #107 на: 11 Февруари 2011, 10:59:46 am »
Тогаш како работи колата и самата оди без да се угаси на пример во прва или втора без гас ??? Не е во лер, педалата за гас не е притисната ... Јес да сум застарен, ама не сфаќам стварно ;) Дури и ми регулира - во случај на мали опструкции на патот самата додава малку гас :) Да не има жироскоп, па знае дека не е на удолница или вештачката интелигенција напреднала, па не КОЧИ моторно - туку додава гас моторно :D
И мене ич не ми е јасно воа со прекинов на дотокот на гориво кога се испушта педалата за гас? Како работи моторот тогаш????

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #108 на: 11 Февруари 2011, 11:01:29 am »
^ Со помош на инерцијата

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #109 на: 11 Февруари 2011, 11:22:18 am »
^ Со помош на инерцијата
Абе арно ама гориво од каде ако се прекинува дотокот???

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #110 на: 11 Февруари 2011, 11:32:29 am »
Мене не ми е јасно како ако нема гориво, успевам да ја запалам колата со туркање. Значи на Фиестата ми откажа акомулаторот, т.е. почна да ме зеза онака рандом, кога ќе му текне не дава струја. И едно 10 пати ја палев на буткање додека не установив дека акомулаторот е проблем.

Да повторам ја улетувам(или други ја улетуваат) колата, пуштамм контакт како во нормално возење, ставам во втора и отпуштам кумплуг. Колата се пали. Што е со дототокот на гориво тогаш?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #111 на: 11 Февруари 2011, 11:36:43 am »
Мене не ми е јасно како ако нема гориво, успевам да ја запалам колата со туркање. Значи на Фиестата ми откажа акомулаторот, т.е. почна да ме зеза онака рандом, кога ќе му текне не дава струја. И едно 10 пати ја палев на буткање додека не установив дека акомулаторот е проблем.

Да повторам ја улетувам(или други ја улетуваат) колата, пуштамм контакт како во нормално возење, ставам во втора и отпуштам кумплуг. Колата се пали. Што е со дототокот на гориво тогаш?
Пуштам контакт, сакаш да кажеш верглаш?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #112 на: 11 Февруари 2011, 11:41:56 am »
pa nemoze da vergla, prazen mue  akumulatorot. Inaku motornoto kocenje t.e. inercijata e slicno kao da te turka nekoj koga nemas gorivo- koristis nadvoresna sila a ne silata od motorot..... Inaku ima ventili pumpi dizni i uste 30 marifeti shto go reguliraat dotokot na fgorivo, so chie isklucuvanje nema dotok na gorivo ili se sveduva an minimum....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #113 на: 11 Февруари 2011, 11:52:54 am »
Пуштам контакт, сакаш да кажеш верглаш?
Не! Тоа значи дека клучот е во положба како откако ќе заврглаш, моторот ќе биде во погон и ќе го отпуштиш клучот за да се врати во позција на не-верглање. Односно, да дадеш контакт значи да го активираш компјутерот, ќе се уклучат сијаличките кај брзинометарот и ќе добиеш "дозвола" од компјутерот да верглаш, при што целата електрична инсталација ќе е активна и сите електрични уреди и додатоци на возилото ќе се функционални.

Тоа е давање на контакт. Има степен пред контакт, кога компјутерот не е активен, и само дел од електричните уредите (како на пример радиото) и фаровите се активни, но не и електричните прозори (кај мене и кај 6-ката и кај фиестата морав да дадам контакт за да отворам или затворам прозор). Ако го свртиш клучот степен поназад, тогаш немаш можност да бараташ со фаровите, ниту со радиото (бар кај мене е така) и можеш да го извлечеш клучот од бравата, што е неможно во другите 2 позиции.

Значи кога ја палам фиестата, клучот е свртен напозиција контакт и не го допирам понатаму (за да го исфорсирам во верглање кое секако е невозможно со празен акомулатор).
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #114 на: 11 Февруари 2011, 12:00:45 pm »
Мене не ми е јасно како ако нема гориво, успевам да ја запалам колата со туркање. Значи на Фиестата ми откажа акомулаторот, т.е. почна да ме зеза онака рандом, кога ќе му текне не дава струја. И едно 10 пати ја палев на буткање додека не установив дека акомулаторот е проблем.

Да повторам ја улетувам(или други ја улетуваат) колата, пуштамм контакт како во нормално возење, ставам во втора и отпуштам кумплуг. Колата се пали. Што е со дототокот на гориво тогаш?

како тоа ја запали без гориво??? Или во контекст на ова со укинувањево на гориво...?
Ако ти бесе тоа поентата, најверојатно даваш туража кога ја палиш на туркање.... друга работа како што кажав системот за штедење при моторно кочење најверојатно се исклучува при низок борј на обртаи, значи повторно си иди бензин и колата си работи во нормален режим. Друга работа, еве на рпимер кочш моторно пред семафор, навечер во 3 дсатот кога нема коли. Во тј момент се отвара семафорот т.е. се пушта зелено, па бидејќи нема коли и е зелено можеш да поминиш слободно. Најверојатно ќе сакаш да ја нормализираш брзината т.е. да ја вратиш во предходно стање, значи поѓто намалила колата, ке додадиш туража за да забрза што значи би требало повтороно да има доток на гориво.
Така барем јас сваќам, ако воопшто има тотален прекин на доток на горивоо

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #115 на: 11 Февруари 2011, 12:05:39 pm »
И не стискаш на гас. Не е постигната минималната температура на моторот па системот за заштеда не се пали. Понатаму моторот не е над 1200 вртежи па системот за заштеда не се пали.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #116 на: 11 Февруари 2011, 12:35:14 pm »
Па Фиестата во втора развиваше 80km/h на 6000RPM. Значи на 1200RPM ќе се движи со 16km/h. Значи има логика во тоа што го кажуваш. Дури и со буткање да развиеме брзина над 16km/h кога ќе отпуштам кумплуг, доаѓа до моторно кочење и таа брзина се намалува, па во еден момент, ако дојде под критичниот обрт ќе дојде и доток на гориво....
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #117 на: 11 Февруари 2011, 21:12:34 pm »
porntava so paleњево на туркање ми беше колку толку да објаснам што ги движи клиповите во случај да не иде бензин. Инаку мене корсата ми правешеака- на празно или во возње да стегнам кумплунг како да загасуваше - ама некој дефект имаше што откако го средив немаше такви фрки. Инаку клоцањето кај 206-ката може да е и до автоматскиот саух- мисли дека гаси колата па сам додава туража= барем така мислам.
Патем ем интересира, дизел моториве имаат саух ?
Старите дизели немаат. На дизелот не му треба сауџ пошто има поголема јачина при мал број на вртежи.

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #118 на: 11 Февруари 2011, 22:59:09 pm »
Во контекс на темава, да заклучиме дека се намалува потрошувачката кога возилото е изгасено :D
И на толку гурање, уклучете грејач на задно стакло да загрееме рацете :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #119 на: 12 Февруари 2011, 09:44:34 am »
Во контекс на темава, да заклучиме дека се намалува потрошувачката кога возилото е изгасено :D
И на толку гурање, уклучете грејач на задно стакло да загрееме рацете :)

Ова ти беше баш добро кажано :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!