Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 380150 пати)

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #135 на: 05 Јуни 2011, 03:42:26 am »
Да да и тоа можи многу да им е различен !!!
На макоил Битолна другарче еве шо му се случи..
Ке одеше за СК и оди да тура плин таму..
Му вика бате полни фул да е, а стрелката па не му работеше да види нивото...
Турва некои 200 - 250 ден плин и вика фул е. Другарчето мисли дека татко му има остаено плин па зато толку само собра..
Тргнува и стугнува СК ама на вракање му гаси за плин...
Значи тие 200 ден и нешто шо имало плин внатре.... Толку бил притискот

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #136 на: 05 Јуни 2011, 10:50:17 am »
mene ovoj od nas gas mnoooooooooooogu brzo mi go trosi. staviv 35 litri do sega imam pominato 190km i na poslednata sialicka e!!!
disaster.
Toj od kaj TETO posporo go trosese

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #137 на: 05 Јуни 2011, 11:10:58 am »
Јас ставив во марија трејд а следно ке ставам на лукоил да видам дали ке се среди пошто пред тоа ставав таму и немав проблеми.

Od Marija Trejd tapa e plinot?

Отсутен Slavjan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 101
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #138 на: 05 Јуни 2011, 11:45:11 am »
Јас ставив во марија трејд а следно ке ставам на лукоил да видам дали ке се среди пошто пред тоа ставав таму и немав проблеми.

Od Marija Trejd tapa e plinot?
Да го дотрошам па ке поделам и кажам како се потрошил. Засега гледам декамоторот не работи мирно и може да се очекува поголема потрошувачка. Изгледа на крај ке треба да констатираме дека Лукоил и Макпетрол се посаглам се друго е багра тешка
<>

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #139 на: 05 Јуни 2011, 12:02:37 pm »
Нема врска секаде е како ќе се погоди пратката. Јас на пример лани од НАС гас погодив некоја топ пратка со југцето комбинирано возење со чат пат стискање ми излезе 7,7 потрошувачка. Јас ко што знам макпетрол зема од окта, лукоил чат пат од бугарија ама и они во главно од окта. Железара,макоил и насгас сами увезуваат од каде и како појма неам  :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #140 на: 05 Јуни 2011, 22:54:26 pm »
vo nas gas staviv 35l i do sega imam pominato 280km ama osekam gotovo e kaj i da e so mi e mnogu golema razlika od prethodno vo potrosuvacka, nareden pat stavam na proverena pumpa makpetrol ili lukoil

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #141 на: 07 Јуни 2011, 16:24:45 pm »
Еве ви информација од прва рака. На бензинските пумпи им е забрането да увезуваат деривати и плин од 1-ви Мај наваму. Такада сега сите купуваат од Окта или некој друг па може да се очекува да нема разлика во горивата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #142 на: 07 Јуни 2011, 16:34:10 pm »
Еве ви информација од прва рака. На бензинските пумпи им е забрането да увезуваат деривати и плин од 1-ви Мај наваму. Такада сега сите купуваат од Окта или некој друг па може да се очекува да нема разлика во горивата.
Што ќе ни` е конкуренција.......

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #143 на: 07 Јуни 2011, 18:03:39 pm »
ima kaj toplifikacija pozadi saem,plinot e 36 den, proagjam isto kako sa makpetolskiot. ama e 4 den poeftin
 
toa e 10% poeftin.
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #144 на: 08 Јуни 2011, 11:23:28 am »
znam za toj ne ke da e neso posebno, i kolku so procitav od nekoj tuka ne e ist so toj od makpeetrol.
So ovoj od nas gas do sega imam pominato 360km, 35 lit staviv i use vozi ama ocekuvam kaj i da e da rikne, ne veruva ibizava da trosi pod 9lit/100
gradska plin,
do dusa nikogas ne sum ja merel benzin kolku trosi osven trip comp kolku pokazuva ama ne mi e relevantno toa

Отсутен plimont

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #145 на: 08 Јуни 2011, 17:17:43 pm »
Поздрав до сите форумаши, ова ни е прв пост, се надевам дека ќе не примите во друштвото

Ние имавме проблеми со возилата кои наточија плин во текот на минатата седмица (поточно критични беа 2 дена во минатата седмица), а и со возилата кај кои плинскиот уред беше калибриран со тој плин (по монтажа или сервисирање). Сега ситуацијата е стабилизирана. Доколку некој сеуште има проблем со немирна работа на лер-гас, сецкање или зголемена потрошувачка, нека помине до нашиот сервис.


marcecvarce,

Приметив дека имаш ситен проблем со гаснењето на моторот.
Бензискиот компјутер на VW 1.4 моторот го регулира работењето на моторот преку 2 софтверски менаџмента, едниот е додека колата е во движење, вториот е додека колата работи на лер-гас. При преод од едниот на другиот режим се случува колата да угасне.На плински погон тоа може да се случува секојдневно и да биде доста непријатно.
Значи, кај VW моторите  се случува да се јави гаснење на лер-гас , кое е многу ретко.
За да бидеш сигурен дека нема да има проблем со гаснење додека користиш плински погон , направи го следниот експеримент:
-вози ја колата во втора, и пушти ја на моторно кочење, вртежите да паѓаат надоле од над 3500 в/м, и нагде на 2100 в/м притисни на педала за кумплунг без да додадеш гас. Доколку колата угасне, летово ќе имаш проблеми со гаснење, и најдобро е да го посетиш сервисот каде што е поставен плинскиот уред, тие ќе знаат да го решат проблемот.
Поздрав


Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #146 на: 08 Јуни 2011, 18:40:43 pm »
Плимонт, добро дојдовте на форумов :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #147 на: 08 Јуни 2011, 18:45:16 pm »
Поздрав до сите форумаши, ова ни е прв пост, се надевам дека ќе не примите во друштвото

Ние имавме проблеми со возилата кои наточија плин во текот на минатата седмица (поточно критични беа 2 дена во минатата седмица), а и со возилата кај кои плинскиот уред беше калибриран со тој плин (по монтажа или сервисирање). Сега ситуацијата е стабилизирана. Доколку некој сеуште има проблем со немирна работа на лер-гас, сецкање или зголемена потрошувачка, нека помине до нашиот сервис.


marcecvarce,

Приметив дека имаш ситен проблем со гаснењето на моторот.
Бензискиот компјутер на VW 1.4 моторот го регулира работењето на моторот преку 2 софтверски менаџмента, едниот е додека колата е во движење, вториот е додека колата работи на лер-гас. При преод од едниот на другиот режим се случува колата да угасне.На плински погон тоа може да се случува секојдневно и да биде доста непријатно.
Значи, кај VW моторите  се случува да се јави гаснење на лер-гас , кое е многу ретко.
За да бидеш сигурен дека нема да има проблем со гаснење додека користиш плински погон , направи го следниот експеримент:
-вози ја колата во втора, и пушти ја на моторно кочење, вртежите да паѓаат надоле од над 3500 в/м, и нагде на 2100 в/м притисни на педала за кумплунг без да додадеш гас. Доколку колата угасне, летово ќе имаш проблеми со гаснење, и најдобро е да го посетиш сервисот каде што е поставен плинскиот уред, тие ќе знаат да го решат проблемот.
Поздрав



Fala vi na pomosta bas ke proveram pa ke pisam

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #148 на: 08 Јуни 2011, 23:17:37 pm »
go napraviv ova i kolata ne gasne, nekolku pati probav ne izgasi. E sega ne i bese prvo palenje na kolata od sabajle megjutoa motorot ne bese na rabotna temperatura.

Megjutoa primetuvam koga e vo vtora i da receme se dvizam bavno i vozi kolata na 1200 v/m koga ke stisna kumplung vrtezite pagaat ponekogas i do 500 koga e nezagreana i malce pod 500, i mislam deka togas se slucuva da izgasi megjutoa ne sekogas retko se slucuva da izgasi.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #149 на: 09 Јуни 2011, 09:33:03 am »
btw zaboraviv da pisam deka so plinot od Nas gas 35l pominav 380km so doaga 9.2 litra na 100km samo gradska voznja. Mislam deka ibizata trosi 8-8.5 benzin.
Vcera napolniv na makpetrol pa ke vidime.

toj pumpasot malce bese cuden, duri polnese pri kraj koga dojde kaj 34l pocna neso da tropa nekoj zvuk, mu vikam so e ova da ne treba da prekines, on mi vika a neznam pojma nemam :D