Еве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..
Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.
Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.
Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат..
Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр