Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Цитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 14:48:24 pmЦитат: Deni на 27 Јули 2013, 14:45:21 pmАко земаш за „иста цена“ многу ќе се чини „бензинот“.Ако го возам како дизелот 1.0-1.5l/100 повеќе.Возењето низ источна македонија begs to differ.
Цитат: Deni на 27 Јули 2013, 14:45:21 pmАко земаш за „иста цена“ многу ќе се чини „бензинот“.Ако го возам како дизелот 1.0-1.5l/100 повеќе.
Ако земаш за „иста цена“ многу ќе се чини „бензинот“.
Цитат: LosiPatista на 27 Јули 2013, 14:50:32 pm150 кс на брат ти троши 1.5 литри повеќе од 150кс кај тебе? Почна и ти со тролање. Нема врска на брат ми моторот со TFSI. Почна ти пак твојата музика за баби и жаби.
150 кс на брат ти троши 1.5 литри повеќе од 150кс кај тебе? Почна и ти со тролање.
Цитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:42:02 pmЦитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 14:39:00 pmЦитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:26:47 pmИ двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи се нагаоре до црвеното е бонус забава.забавата како на видеото што го поставив За иста цена ќе земам 2.0 TFSI па да ги споредиме со 2.0 TDI оти за цена од 1.4 TSI нема 2.0 TDI.
Цитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 14:39:00 pmЦитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:26:47 pmИ двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи се нагаоре до црвеното е бонус забава.забавата како на видеото што го поставив
Цитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:26:47 pmИ двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи се нагаоре до црвеното е бонус забава.
И двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот
Golf 6 2.0 TDI и GOLF 5 2.0 TFSI се многу поблиску до твоето тврдење. 4л/100 вс 8л/100. Толку.Цитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 14:44:31 pmЦитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:42:02 pmЦитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 14:39:00 pmЦитат: DarthJe5us на 27 Јули 2013, 14:26:47 pmИ двете прават ќејф. Само работата е кое ти прави повеќе. Ако имаат иста коњажа јас би земал бензинец ( под услов да е турбобензинец ) поради звукот За иста цена јас би земал TB имаат исти карактеристики како дизелите до 3500 вртежи се нагаоре до црвеното е бонус забава.забавата како на видеото што го поставив За иста цена ќе земам 2.0 TFSI па да ги споредиме со 2.0 TDI оти за цена од 1.4 TSI нема 2.0 TDI.
Почна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?
Цитат: Deni на 27 Јули 2013, 15:16:59 pmПочна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?Почнав да вреувам во исказите на форумов за 4.0 л/100 оти се поверодостојни од овие што ги пишуваат производителите и јас што ги плаќам.
Цитат: bramovsk на 27 Јули 2013, 15:27:54 pmЦитат: Deni на 27 Јули 2013, 15:16:59 pmПочна да веруваш во каталошки бројки на потрошња, а не на потрошња на две форумски коли на ист пат, за исто време една позади друга?Почнав да вреувам во исказите на форумов за 4.0 л/100 оти се поверодостојни од овие што ги пишуваат производителите и јас што ги плаќам.Zero Signal & Tommy. Нема што да „веруваш“ ова не е религија. Вагон луѓе беа таму. Сега и почнувам да разбирам зошто би рекле дека е во ред бензинецот. Па вие си мислите дека троши 10-20% повеќе литри од дизел.
Цитат: bazhee на 27 Јули 2013, 13:37:22 pmЕве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат.. Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр Мора за ова зборуваш:Како што рече, до 140 има полет, после тоа кенка.
Еве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат.. Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр
Цитат: LosiPatista на 27 Јули 2013, 14:35:48 pmЦитат: bazhee на 27 Јули 2013, 13:37:22 pmЕве ќе кажам нешто поконкретно на оваа тема..Прво и основно, дизелашите немаат обртажа... Дизелите обично исклучуваат на 4.000RPM - 4.500 RPM.Дизелите мораат да имаат подолг пренос од бензинците, инаку со обртаите што ги прават нема да постигнат ништо над 3500 обртаи.Имам возено повеќе дизели и мое мислење е дека тоа ти е трактор кој од 2000 до 3200 обртаи полетува и после само бучи и ти го расипува ќеифот.. Е сега имам возено и јак дизел.. Што се вика заебан дизел.. Е тука веќе е друга прикаската.. Тој дизел располагаше со 2.0 турбо мотор и изнесуваше снага од 145HP на максимални 4500 RPM... Колата беше катапулт се додека не стаса до 140kmh.. После следува она мачење кај дизелите, знаеш кога стои стрелката на 4000 и нејќе да мрдне, а ти гаста до патос си ја стиснал па мораш да шалташ... Е ова кај бензинците го нема. Бензинците исклучуваат на минимални 6000 обртаи, и тие обртаи се реални. Кога возиш бензинец со добра коњажа ( 110 коња +) не мораш да се замараш со турбо лаг/дупка или такви срања.. Тоа возило е реален катапулт кој прави салата кога ќе здиви и кога обртомерот ќе премине 3500-4000... За звукот нема да зборувам, дизелашите можат комотно у гепек кај бензинците да влезат.. Сега вака.. Секое возило си има свои маани. Имаат и бензинците, имаат и дизелашите. Мојот глас отиде кај бензинците, но не значи дека јас споделувам исто мислење со сите. Можеби некој друг има друго мислење.. На пример дека дизелот е поекономичен и е подобар за него... Толку требаше да се каже па од сега натаму размислете вие што е подобро, и за што треба да се одлучите.. Само едно ќе кажам, дали ќе земеш дизел или бензин, ако возилото е ново, ти нема да се каеш, ќе го направиш точниот избoр Мора за ова зборуваш:Како што рече, до 140 има полет, после тоа кенка.Чекај малку 1.4 TSI со 2.0 ТDI? Сериозен? Ајде бе 1.4TSI со 1.4 TDI...