Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923073 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2475 на: 22 Ноември 2012, 02:59:06 am »
Ама затоа 90% од лугето што поседуваат коли бензинци во земјава ги возат на плин  ;)

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2476 на: 22 Ноември 2012, 03:08:24 am »
Баш ме интересира од каде таа информација дека 90% од бензинците се возат на плин? Што има врска плинот со споредбата на дизел и бензин? Стварно неможам да разберам што толку тупење се удри во темата. Тој што сака да вози економично ке си вози дизел, а тој што сака да ужива во звукот на автомобилот, да го нагази до 7000rpm и да си го прави кеифот ке си вози бензинец. Не за џабе сите спортски автомобили се бензинци.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2477 на: 22 Ноември 2012, 07:31:18 am »
Пошто е 166-та страна, еве едно бензинче од 166-ка.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2478 на: 22 Ноември 2012, 07:41:35 am »
овој мотор сигурно вади убав звук,ама ништо полоши не се ни турбодизелашите со слични карактеристики.е сеа малолитражен бензинец ако вади убав звук и мерак е да го возиш на 7000 обртаи,се лажеме ондак:)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2479 на: 22 Ноември 2012, 07:48:18 am »
Па конкретно овој мотор го има и во малолитражна 2.0 (турбо) изведба и да, вади убав звук и да, иде многу добро :) и има преку 100кс на литар волумен :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2480 на: 22 Ноември 2012, 08:30:02 am »
и има преку 100кс на литар волумен :)

ова е еден од по небитните податоци кои можеш да ги кажеш за еден мотор. „Небитен“ значи „на корисникот на моторот не му значи ништо“

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2481 на: 22 Ноември 2012, 08:35:48 am »
Порано беше тоа правило... 1100 кубика-55 коња, 1200 кубика-60 коња, 1300 кубика 65 коња, 1400 кубика - 70 коња, 1500 кубика - 75 коња, 1600 кубика - 80 коњи ...
« Последно менување: 22 Ноември 2012, 21:35:33 pm djidji »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2482 на: 22 Ноември 2012, 09:05:11 am »
да се изразам попрецизно: податокот е битен кај авиони, моторчиња и евентуално вонбродски мотори за пловила.

Ама кај коли е комплетно ирелевантно. Кај коли е битна излезната моќност, нејзината дистрибуција низ вртежите и потрошувачката. А колку коња биле по единица волумен - баш ми е гајле.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2483 на: 22 Ноември 2012, 09:07:03 am »
овој мотор сигурно вади убав звук,ама ништо полоши не се ни турбодизелашите со слични карактеристики.е сеа малолитражен бензинец ако вади убав звук и мерак е да го возиш на 7000 обртаи,се лажеме ондак:)

Повелита нисколитражен бензинец што се „лажеме“ дека вади убав звук ;)

Башка, на 6500 фаќа црвено, така да не идеме до 7000 за праење мерак... Али од 3000 па надаље... Мх мх мх :)

 

Нека повели дизелче нека го извади овој звук од 1.5 зафатнина (или од било која друга ;))
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2484 на: 22 Ноември 2012, 09:10:25 am »
Нека повели дизелче нека го извади овој звук од 1.5 зафатнина (или од било која друга ;))

врло важно

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2485 на: 22 Ноември 2012, 09:22:55 am »
Како за кого. Мене ми е тоа побитно, отколку да можам „безопасно“ да се качам на тротоар.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2486 на: 22 Ноември 2012, 09:29:45 am »
Usnimav 60-150 kmh vo 4 ta..sram mi e da pokazam.;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2487 на: 22 Ноември 2012, 09:30:50 am »
Е тоа е веќе бензинец...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2488 на: 22 Ноември 2012, 09:36:47 am »
Usnimav 60-150 kmh vo 4 ta..sram mi e da pokazam.;D

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2489 на: 22 Ноември 2012, 09:39:18 am »
 ;D ;D ;D
ok e decki ajde sea pak na pauza odredeno vreme neka ide temava...generalno :

vozete toa sto sakate,
1 benzin - prai kef so zvukot, iako realno vo toj rezim se vozi retko, poveke trosi, polesen, potivok motor e i pretezno se stava na plin poradi visokata cena na gorivoto, ednas bev so izduvce do ohrid....nikogas povege , nagluv izlegov od kola, za kratko i kef moze za podolgo nikako
2 dizelot e samo malce pobucen vo smisol na vibracii, potezok, energetski poefikasen i ja ima optimalnata snaga vo realno najupotreblivite rezimi na iskoristenost, poekonomicen e i so pomala cena na energensot, novite dizeli so dpf filter ne cadat, nema tolku kejfski zvuk pri stiskanje,

so turbo polnacite razlikite pomegu dvata vida motori se minorni...
za zvukot ima poveke klipovi, vadi dobar zvuk iako ne kako benzinecot