No sto se slucuva koga imaat ist soodnos na snaga/masa, povtorno vo najolsata za dizel disciplina:
http://www.zeperfs.com/duel4029-4318.htm
Иако реков дека нема да писувам сепак немозам да издржам
Е сега настапува моето бранење на бензинците, исто како што ти се служеше до сега. Која е оваа споредба кога разликата во Nm e поголема за 60%, и што споредуваш дизел најнов и најскап во светот, со најскапа технологија и 3 турбини, како и авто што тежи 2 тона. Уште пред 15 страни реков, за забава, уживање и остали мераци служат спортски аута со спортски (лесни) БЕНЗИН машини.
Ама како што тргна, уште малце ке почнеш и споредби на камионети, хамер, Q7 и слично за да ми докажеш дека нафташиве за нешто ги бива. Да за тегнење и само за ТОА ГИ БИВА и ништо повеќе.....
... ауу да заборавив, на бензин се ВОЗИ, на НАФТА СЕ ГРЕЕ....
abe ti da ne trolas? dvete koli se twin turbo od poslednata generacija, ednata benzinec drugata dizel, so identicni karakteristiki. Duri i na CUORE I CHLINK uslovot e ispolnet, imaat ISTA KUBIKAZA
. -sto znaci deka benzinecot ima golema prednost. Se natprevaruvaat vo edinstvenata kategorija kade sto dizelot nema prednost - zabrzuvanje od mesto. Dizelot pak pobeduva!
I pak nekoj go spomna zvukot, abe ne bidete smesni, 2,3,4 cilindarski benzinec zvuci bedno ili smesno vo najmala raka. 4 cilindarskiot dizel barem e tivok na otvorena voznja, so garancija potivok pri brza voznja i posle 2 saati ne si ogluven od dosadnoto zuenje na 5000 rpm na kosilicata. Ako imaat 6 ili poveke cilindri i dvete izvedbi imaat odlicen zvuk, so toa sto benzinecot cesto ima podobar vo ekzoticnite sportski avtomobili, koi se celosno nebitni vo nasata sporedba. Narodot, plebot, a posebno makedonecot vozi kosilica so 3 ili 4 cilindri i 90ks, koja zvuci odvratno!