Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924486 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #210 на: 13 Јануари 2011, 20:21:53 pm »
Не, темата не треба да води кон расправија, расправа да. Кажи зошто сакаш дизел, а зошто бензинец или зошто го нејќеш едниот или другиот.
Возев Citroen ZX 1.8i, Suzuki Baleno 1.3, Seat Ibiza 1.9D, Seat Leon 1.9TDi. Сега возам Seat Leon 1.4 TSI. Колку и да е економичен дизелот, пошто јас само тоа го гледам како предност, никогаш не би се вратил на дизел. Дизелот е убутан во кола за да ќари на „економичност“, ќе купам дизел помалку троши и поефтин е дизелот, без да направиш калкулација дали стварно ќе поминеш поефтино.
Башка, трактор е, ТАМ-че, поготово на сабајле.
Е сега сите што возите BMW 520-530d и мечки 420CDI, камшикувајте ме пошто не ви тропаат дизелите  :)

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #211 на: 13 Јануари 2011, 20:28:09 pm »
Не, темата не треба да води кон расправија, расправа да. Кажи зошто сакаш дизел, а зошто бензинец или зошто го нејќеш едниот или другиот.
Возев Citroen ZX 1.8i, Suzuki Baleno 1.3, Seat Ibiza 1.9D, Seat Leon 1.9TDi. Сега возам Seat Leon 1.4 TSI. Колку и да е економичен дизелот, пошто јас само тоа го гледам како предност, никогаш не би се вратил на дизел. Дизелот е убутан во кола за да ќари на „економичност“, ќе купам дизел помалку троши и поефтин е дизелот, без да направиш калкулација дали стварно ќе поминеш поефтино.
Башка, трактор е, ТАМ-че, поготово на сабајле.
Е сега сите што возите BMW 520-530d и мечки 420CDI, камшикувајте ме пошто не ви тропаат дизелите  :)

Сеа ќе почнат да те убедуваат дека на високи обртаи се многу тивки. Убо си викаш ТАМ-чиња :D Иначе овде на форумов строго 6.0ТДИ се возат :p
I don't discriminate, I hate

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #212 на: 13 Јануари 2011, 22:07:38 pm »
Abe samo burek da se jadelo. 99% od vas vozat benzinski kosilici. TAM-ce za vas e premium :) . 99% od kosilicarite da im poklonat bilo koj TDI mukla pravo, nema glas da im se cue, pa makar i 100 piti burek izele tuka, dzabe vi e, samo se tesite so detski sporedbi od tipot na TAMce.
« Последно менување: 13 Јануари 2011, 22:10:56 pm SceMax »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #213 на: 13 Јануари 2011, 22:17:11 pm »
Ниеден дизел неможе да ти го понуди свилениот звук до 2500-3000 и спортско режење над 3000 врт/мин

Pogolema banalnost ne sum cul. Ova me potseka na eden izbor pomegu elitna prostitutka koja "pravi keif" i normalna, prosecna devojka. Posle 20 min ili eve cela vecer, site ke izbegaat od bordelot doma, ne veruvam deka nekoj normalen ke ja zeme prostitutkata za sopruga koja ke mu raga i cuva deca. Iako jas ne veruvam, najverojatno ima i takvi, t.e siguren sum deka ima i takvi koi otposle objasnuvaat kako zenamu epten keif pravi, kako sto normalnite zeni nemozat ! :)
« Последно менување: 13 Јануари 2011, 22:20:11 pm SceMax »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #214 на: 13 Јануари 2011, 23:34:31 pm »
Ниеден дизел неможе да ти го понуди свилениот звук до 2500-3000 и спортско режење над 3000 врт/мин

Pogolema banalnost ne sum cul. Ova me potseka na eden izbor pomegu elitna prostitutka koja "pravi keif" i normalna, prosecna devojka. Posle 20 min ili eve cela vecer, site ke izbegaat od bordelot doma, ne veruvam deka nekoj normalen ke ja zeme prostitutkata za sopruga koja ke mu raga i cuva deca. Iako jas ne veruvam, najverojatno ima i takvi, t.e siguren sum deka ima i takvi koi otposle objasnuvaat kako zenamu epten keif pravi, kako sto normalnite zeni nemozat ! :)

Не, ова со проститутките е прајслес, браво.
Како што кажав горе, јас кажав зошто сум за и зошто против, не се расправам, муабет правам.
Али ако сакаш, ОК, те разбирам осуден си на нафта и машки, а не детски, TDi проститутки ;p

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #215 на: 14 Јануари 2011, 08:49:38 am »
Нема што да се убедуваме кој бил потивок, се знае веќе бензинецот низ град, дизелот на отворено. Ама се повеќе и повеќе оние што возат бензинчиња се фаќаат за звукот како единствен аргумент.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #216 на: 14 Јануари 2011, 08:50:23 am »
Уживањето во возењето му припаѓа на неговото височество 'дизелашот'

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #217 на: 14 Јануари 2011, 09:47:03 am »
Нема што да се убедуваме кој бил потивок, се знае веќе бензинецот низ град, дизелот на отворено. Ама се повеќе и повеќе оние што возат бензинчиња се фаќаат за звукот како единствен аргумент.

Ајде пак треба да се убедуваме а не да кажеме зошто.
Велиш дизелот на отворено бил потивок (пошто бензинчињата се фаќаат само за звукот. што не е точно), Како го заклучи ова што земаш за споредба како репер?

Уживањето во возењето му припаѓа на неговото височество 'дизелашот'

Ај дефинирај „уживање“ и зошто му припаѓа на дизелашот?



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #218 на: 14 Јануари 2011, 09:51:35 am »
Еве објаснување за уживањето:

Главната предност на дизелот не е економичност. Главната предност е снага во секој момент, во секој режим. Кога и да ја притисниш педалата, добиваш сила што те трука напред. Не е битно дали возиш на 1000рпм, 2000рпм, 3000 рпм секогаш имаш снага. Кај бензинците пак снага имаш само во горното поле на вртежите, ако сакаш снага мора првин да прешалташ 2-3 бризин надолу, да го навијаш моторот на 5-6000 вртежи и да стегаш на гаста. Тогаш бензинчето ке брчи ке прета, и ке дава се од себе за да ги оправда своите коњски сили. Ете затоа бензинецот воопшто не е забавен за возење, никогаш нема снага кога ти треба.


Друг пример, земете JTD мотор и забрзувајте  од 0 - 100кмх. Менувајте ги брзините при 3500рпм, и ке постигните скоро идентично забрзување како во проспектот, секунда или две поспоро. Земете бензинче и пробајте го истото, кај и да е за 2-3 години ке забрзате до 100кмх.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #219 на: 14 Јануари 2011, 09:53:13 am »
Еве ти податок за бучноста, можеш да скокниш директно на 4:00, но убаво е да си го изгледаш целото видео:


Дизелот е дупло потивок во случајов.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #220 на: 14 Јануари 2011, 10:26:54 am »
Еве објаснување за уживањето:

Главната предност на дизелот не е економичност. Главната предност е снага во секој момент, во секој режим. Кога и да ја притисниш педалата, добиваш сила што те трука напред. Не е битно дали возиш на 1000рпм, 2000рпм, 3000 рпм секогаш имаш снага. Кај бензинците пак снага имаш само во горното поле на вртежите, ако сакаш снага мора првин да прешалташ 2-3 бризин надолу, да го навијаш моторот на 5-6000 вртежи и да стегаш на гаста. Тогаш бензинчето ке брчи ке прета, и ке дава се од себе за да ги оправда своите коњски сили. Ете затоа бензинецот воопшто не е забавен за возење, никогаш нема снага кога ти треба.


Друг пример, земете JTD мотор и забрзувајте  од 0 - 100кмх. Менувајте ги брзините при 3500рпм, и ке постигните скоро идентично забрзување како во проспектот, секунда или две поспоро. Земете бензинче и пробајте го истото, кај и да е за 2-3 години ке забрзате до 100кмх.



Како што претпоставував, споредуваш турбо дизел со бензинец, а не со турбо бензинец.
Се’ што имаш горе напишано го уживам во TSI.
Дај друга причина :)

А за Top Gear, ја имам цела колекција со се документарци и мноооогу добро го знаеш нивното мислење за дизелите ако ги пратиш :)
И како што спомнав погоре, а знаев, дека ќе се фатите за некоја 535d или некој CDI.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #221 на: 14 Јануари 2011, 10:37:10 am »
Ти можеби имаш ТСи, но 99% имаат атмосверски бензинчиња. 


Бмв е и бензинецот, не само дизелот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #222 на: 14 Јануари 2011, 10:37:48 am »
И било кој НОВ хди (не некој извозен) во кабината најчесто не се слуша.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #223 на: 14 Јануари 2011, 10:38:15 am »
И за DCI важи истото (не некои велат дека новиот Мегане дци бил побчен од стариот)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #224 на: 14 Јануари 2011, 11:54:09 am »
ЛошиПатишта, ако гледаш кој што има дома и дека само тоа мора да се споредува, тогаш мојата косилица е побрза од твојот дизел во секој режим на возење и од било колку обртаи. Така да тоа горе што си го напишал не ти држи вода, сигурно Корса дизел од 60кс нема да ме воодушеви како влече од 2000 обртаи во однос на тоа што го возам секој ден.

Затоа споредбата се прави за нови возила со слични карактеристики, а турбо бензинците сега се во мода и многу актуелни, така да супер се за споредбава. Нивната издржливост ќе се види за неколку години, иако и до сега се правеа турбо бензинци и си функционираа без проблем.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.