Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922330 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1875 на: 23 Октомври 2012, 21:08:49 pm »
Сигурно возел со Спортлајн спирали. ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1876 на: 23 Октомври 2012, 22:30:18 pm »
160  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
vise kume vise ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1877 на: 23 Октомври 2012, 23:01:31 pm »
па сигурно дека 1.2 85 коња и 1.9тди 130 коња немаат исто подовозје 45 коња се во прашање и доста потежок мотор

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1878 на: 23 Октомври 2012, 23:37:18 pm »
1.9 tdi со 130 коња е sport/fr и има друго подвозје,другар ја има,слична/иста ко таа прилепската,ама нема ништо правено на нејзе.дали е поскапа за одржување незнам,може да е,ама би сакал таква да е и мојата:)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1879 на: 24 Октомври 2012, 08:15:50 am »
1.9 тди со 130 коња не мора да е Sport/FR, туку можеби така била нарачана. Има и обични. Разликата меѓу Sport и обична е во амортизерите и спиралите. Околу 15мм е пониска и има околу 30% потврди амортизери.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1880 на: 05 Ноември 2012, 14:08:36 pm »


Two generations in and the Cayenne is still the best selling car in the Porsche range. So, how do you improve it?

You bring out the Cayenne S Diesel, equipped with the smoothest and most refined engine in its class.

Under the bonnet of this monster 4x4 lies a 377bhp 4.2-litre V8 twin-turbo diesel engine. It has an enormous 850Nm of pulling power making it lots of fun when driving on twisty roads. Over-taking slower cars requires little effort - just prod the throttle and the engine responds immediately.

It’s not slow, either. The benchmark sprint time of 5.7 seconds is impressive while the Cayenne S Diesel has a top speed of 157mph.

Even the sound of the V8 engine is filtered into the cabin, giving you a great backing track while tackling switchback roads. Who needs the stereo when you have an engine that sounds as good as this?

The eight-speed Tiptronic S gearbox is smooth and very quick to shift up and down. The eight gears make the Cayenne more frugal and seventh and eighth are designed as overdrive gears to improve economy.

This top-of-the-range Cayenne comes with the Porsche Traction Management (PTM) all-wheel drive system. It works by directing the torque to the front wheels according to the driving conditions to improve stability and traction. You can hone this even further to suit your own driving style by adding the optional Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), which varies torque between the rear wheels using an electronically controlled differential. This means drivers are able to corner far tighter than they would otherwise be able to.

For a big car the Cayenne has the measure of its rivals when it comes to handling - even the impressive BMW X6. There is a fair amount of lean in the corners but it stays planted at speed and there is plenty of grip when driving enthusiastically. The steering is direct and there is a good level of feedback allowing you to have confidence in the car.

The Porsche Cayenne S Diesel makes short work of long journeys. The comfort setting is best used on the motorways where a more compliant ride quality is required. Normal is the default setting and is a mix between comfort and sport. Reserve the Sport setting for when you are driving enthusiastically - it firms up the suspension to enable better cornering at speed.

It’s not all about performance, though. The Porsche Cayenne S Diesel is actually quite frugal - which is another reason for owning one. It will return 34.0mpg on average meaning that one tank could potentially last up to 745 miles  - if you can achieve the claimed combined fuel economy. Stop/start technology is fitted to this car making this the only V8 diesel 4x4 to have it as standard kit to date.

There are downsides, though. With all that power, CO2 emissions are high. The Cayenne S Diesel emits 218g/km, translating to a whopping BIK band of 37%. For that reason you can forget about seeing this version of the Cayenne on too many company car lists.

It’s practical, too. With the seats in place the Cayenne has a load space of 670 litres and with the rear seats folded it has capcity for 1,780 litres. The Cayenne trumps BMW’s X6 (570 litres with seats in place) but is still smaller than a Range Rover Sport, which has a capacity of 958 litres with seats in place.

This version of the Cayenne is well kitted-out. Standard equipment includes the Porsche Traction Management (PTM) all-wheel drive system, leather interior, dual-zone automatic climate control, front and rear parking sensors, cruise control, 7-inch touchscreen and entertainment system, eight-way powered front seat adjustment, front and rear electric windows, 18-inch alloys, Porsche Vehicle Tracking system and a complimentary course at the Porsche Experience Centre at Silverstone.

The Cayenne S Diesel will appeal to buyers that want 4x4 traction, a practical and comfortable car for the family and performance credentials on-demand.

http://www.parkers.co.uk/cars/advice/news/2012/october/porsche-cayenne-10-on-diesel-5d-tiptronic-s-road-test/

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1881 на: 05 Ноември 2012, 15:48:11 pm »
porshe napravija glupost sto izvadija vozilo na dizel pogon...si go brukaat brendot nisto poveke. sportska kola e sportska kola, a za nea nikako dizel, samo benzin, za maksimum performansi na taa masina..nemozam da zamislam porshe da frla crn dim pri pogolem gas...lol :D

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3844
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1882 на: 05 Ноември 2012, 15:56:15 pm »
Направија огромни пари, не глупост. Порше е огромна фирма и парите им се на прво место, како и апсолутно секоја фирма во светот. Нема некој што несака да направи пари.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1883 на: 05 Ноември 2012, 15:58:56 pm »
Кајен практично го одржува Порше во живот. Без него, аш пари за 1948294 генерации сплескана и издолжена Буба.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1884 на: 05 Ноември 2012, 15:59:47 pm »
porshe napravija glupost sto izvadija vozilo na dizel pogon...si go brukaat brendot nisto poveke. sportska kola e sportska kola, a za nea nikako dizel, samo benzin, za maksimum performansi na taa masina..nemozam da zamislam porshe da frla crn dim pri pogolem gas...lol :D

И Мерцедес и Бмв се исто така глупи.

Кајен практично го одржува Порше во живот. Без него, аш пари за 1948294 генерации сплескана и издолжена Буба.


Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1885 на: 05 Ноември 2012, 16:00:32 pm »
aj togas i na bugatti vejron da stavime dizel motor...ednostavno ne mu stoi na vozilo od 500k evra da stavas dizel...vrven brend, ne si ja rusi reputacijata so dizel motor..

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1886 на: 05 Ноември 2012, 16:14:46 pm »
Богами не знам дали го читаат форумов главните од Порше, инаку одма ќе го укинат Дизелот. Инаку и дизелот е мотор како што е и бензинецот некаде има дизелот подобри перформанси некаде бензинецот огромен доказ за тоа се трките на Ле ман, ако го сваќате трагично џипов што тежи XX тони дека е смешен со дизел мотор не знам како ги сваќате тогаш болидите на Ле ман. Напротив не личи огромен џип да има мотор кој развива 300нм. Смешен е, тоа е како мрава во тело на слон.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1887 на: 05 Ноември 2012, 16:29:38 pm »
ok, nevelam da se ukine dizel motoror, samo nestoi na vakov sportski brend..se znae za sto se kupuva vakvo vozilo..za mok, brzina, snaga, i najbitno za kejf :) takvi performansi za zal dizelot nema so da bara, barem vo super avtomobilite kako porshe, lamborgini, bugatti, ferrari itn..za ostanatite avtomobili si e ok da se stava dizel motor.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1888 на: 05 Ноември 2012, 16:31:20 pm »
Мешаш перформанси со звук.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1889 на: 05 Ноември 2012, 16:32:18 pm »
Ке останеш запрепастен до каде дојде развојот на дизел моторите, можеби сеуште не се на исто ниво со бензинците, ама се доста блиску...