Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3081257 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
го имаше ова ..

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Имаше блиска средба на кадет и спарк пред неполн час. 1-0 за кадетот многу слаб браник имале тоа спарковите се свитка и испука а кај мене на кадетот нема ништо не се познава.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
^ Прво нешто што си помислив е дека Фаланга тестирал нешто.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Кими, има браник од бетона можеш убити слона, не зезај и ти

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
^ Прво нешто што си помислив е дека Фаланга тестирал нешто.

уште не се знае чекај фаланга да пише,ништо чудно од него да прави некој експеримент ;D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Никаков експеримент со фаланга нема никогаш не сум го видел миле се надевам на некој нареден собир
ќе се запознаеме.
Се работи за спаркот на брат ми а случката кај мене во двор и тоа нешто слично објаснувал дедо ми како на оној еден клип. Давај давај и кога ќе удре ќе слушнеш самиот.
На спаркот испукала пластиката и испаднала одоздола црна боја на кадетот нема ништо.
Е сега некој гледам иронично коментирал дека е од бетон не е до толку иако на два пати успешно се има пробано и со бетон но за разлика од пластичните на новите коли ќе треба саглмски да го удреш за да го деформираш на спаркот конкретно само да го допреш до нешто одма се свива и испаѓа црна боја и гребаници е затоа цел. Е сега пак лошото е што кога ќе го средеш мора нов незнам дали се пеглаат хромирани браници.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Ниту сатира ниту иронија, новите браници мора согласно регулативите за безбедност да се кршат т.е. амортизираат дел од ударот. Инаку сите со бул бар би биле напред и назад

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
спаркот е доста побезбеден од кадетот иако изгледа млитаво

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
зависи , не мора да значи ...

доказ: http://www.youtube.com/watch?v=nmGgBmndXRo  ;)


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
при брзина од 6 км/х да топ
али при брзина од 60 км/х во спаркот ќе поминеш подобро

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
аааа Smichka извини друже, не видов дека ти си коментирал во меѓувреме , јас ја коментирав изјавата на ARMExterminator дека новите браници мора согласно регулативите за безбедност да се кршат т.е. амортизираат дел од ударот ...  ;D

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Tоа дека ќе останат читави до 8-12км/ч е точно, меѓутоа правилата за заштита при налет на пешаци велат друго http://www.thatcham.org/bumpers/index.jsp?page=326, а тоа со челични браници мало морген

едит: http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/ed4ad09d-1d63-4b20-a2e3-39192518cf50/pedestrian-protection.aspx

Отсутен Harris

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
    • http://www.facebook.com/RenaultOwnersClubMacedonia
е тоа е веќе нешто друго  :)