Автор Тема: DIZEL NA PLIN  (Прочитано 55212 пати)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5055
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #105 на: 07 Јуни 2013, 13:06:36 pm »
епа вози си на црвена и не труј тема :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #106 на: 07 Јуни 2013, 23:33:29 pm »
ништо не е комплицирано... само им аполесно и потешко изводливо.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Benedetti

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
    • Бесплатни огласи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #107 на: 22 Октомври 2013, 14:31:45 pm »
Умре темава. Каков е интересот? На какви возила до сега е монтиран уредов освен на тест возилово?
24.06.1910 Milano!!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #108 на: 22 Октомври 2013, 15:15:26 pm »
Toa се исплаќа само на камиони или некоја индустриска механизација. Кола да се ебава, не.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #109 на: 22 Октомври 2013, 16:01:17 pm »
Дали навистина големите потрошувачи на дизел гориво, како бродовите или локомотивите, користат системи „нафта + плин“ и ако не - зошто?

Кај еден товарен брод од 100.000 тони кој патува од хонг-конг до луизијана, заштеда од макар еден процент значи милионски суми.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #110 на: 22 Октомври 2013, 16:03:12 pm »
Имам видено автобуси конвертирани на цнг.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #111 на: 22 Октомври 2013, 19:08:37 pm »
Дали навистина големите потрошувачи на дизел гориво, како бродовите или локомотивите, користат системи „нафта + плин“ и ако не - зошто?

Кај еден товарен брод од 100.000 тони кој патува од хонг-конг до луизијана, заштеда од макар еден процент значи милионски суми.

Може не е така едноставна конверзијата на двотактните дизел мотори. А можеби и израчунале дека можните негативни последици (да речеме почест ремонт и застој на бродот) би довеле до анулирање на заштеденото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14336
  • Пудингот на шоферството
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #112 на: 22 Октомври 2013, 19:17:50 pm »
Бродските мотори не се како кај колите.Да речеме дека има 12 цилиндри(кои се огромни),бродот се движи а во меѓувреме некои од цилиндрите се репарираат.Нема застој. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #113 на: 22 Октомври 2013, 23:13:23 pm »
Имам видено автобуси конвертирани на цнг.

да?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #114 на: 23 Октомври 2013, 01:16:51 am »
ama cng ili lng i tng se skros baska poimi.. Kaj nekoi brodovi iskoristenoto maslo se dodava vo naftata i taka se zasteduva nekoe litro(t.e. ton) pri shto rezervoarot za maslo se polni so novo.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #115 на: 23 Октомври 2013, 09:22:53 am »
Во македонија моментално има еден камион влекач Iveco Stralis кој работи чисто на метан, го поседува фирмата OILCO, радиус на движење со еден резервоар окулу 340-380км во зависност од условите.
Резервоар за КЗГ (Компресиран Земен Гас или познато како CNG) 109кг, потрошувачка на 100км измерена му беше окулу 29кг (многу се битни условите во кој се експлоатира).

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14336
  • Пудингот на шоферството
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #116 на: 23 Октомври 2013, 09:26:37 am »
Дали мерењето беше со приколка или само главата на шлеперот?Ако беше со приколка,празна или натоварена?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #117 на: 23 Октомври 2013, 09:31:58 am »
Според тоа што ми кажаа мерено било едниот правец иде натоварен фулл со гориво најчесто, назад си ја влече цистерната.
Како и да е го користат за влечење на цистерни, еден правец сигурно е макс товарен :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14336
  • Пудингот на шоферството
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #118 на: 23 Октомври 2013, 09:34:40 am »
Знам шо превезуваат Оилко,но си реков да не имаат мерено на празно,не на тура.Инаку ова 29кг во сооднос на литри колку изнесува?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #119 на: 23 Октомври 2013, 09:44:56 am »
Бидејќи е компримиран гас (гасовита состојба) тешко може прецизно да се каже литража. Затоа се кажува грамажа. Во зависност од притисокот, исто килограми зафаќаат различно литри. Кога би бил втечнет, тогаш 1l би било околу 430g метан. Нафтата е 1l околу 850g. Е сега, ако ја земеш и калоричната вредност, може да направиш приближна конверзија на потрошувачката.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.