Има на нордшлајфе стрит легална кола, со помалку коњи, на подобро место сместена? И ако може без пилот спорт куп гуми...
Не се само коњи по тон најбитни во тркачките равенки. GT-R тоа фино го објаснува.
Скоро сите се стрит лигл.
Само неколку користат слик гуми (на врвот од табелата)
Моторот на алфата е сместен на средина, идеалното место.
Има задна влеча, идеална влеча.
Најлесна е од сите возила на патеката, освен од радикал и сличните на него. Идеална тежина.
Одличен сооднос снага/тежина.
Баш дека коњите не се клучни на стазава туку управувањето, е аргумент за управувањето. Додека не видам дека е побрза од кола со предна влеча, мотор однапред и полош сооднос снага/маса, на Ринг е спора. Потоа треба да Харис, Сатклиф и другите да кажат дека убаво се управува.