Прво никаде не реков дека голф мк1 е удобен, реков дека тој ја основаше Хечбек класата пред 40 години. Реков дека шасијата е камен. И јас имам Голф 1 купен 85 година, први газди сме и има поминато 600 000 о нема ни точка рѓа. Но ја имам и седмицата во гаража и пред да е земаме на тест возев и Мазда 3 и 6, Октавија, фокус фејслифт, Алфа Џулиета и ниту една не беше тивка и удобна како голфот.
Како и да е муабетот започна со тигуанот и мојот коментар за тоа дека тигуанот (сув од 27000 евра) бил обично возило. Што вечерате вие кавијар?
Тука ќе ти заблагодарам на инфото дека седмицата е тивка.
Добро е да се знае. Не сум возел, се возел но верувам е.
Тигуанот ми е многу пообичен и од Ауди Q3 и од BMW X3 како и од останатата конкуренција ако ја погодив класата воопшто...? Како и да е, сите се исклучително грозни но Тигуанот делува како Каспер, не се забележува дека постои.
Btw...
Во која генерација и ниво на опрема изостанува рачката на менувачот кај Голф, Пасат, Ауди...?