Автор Тема: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна и Маф Сензор  (Прочитано 92373 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #45 на: 28 Декември 2011, 20:34:06 pm »
Момци фино Ќе ја извадире клапната и со бензинце ќе ја поминете она што нема да искочи со четка ќе го застругате со Скоч трака , а потоа ќе го остраните во некој канистер (или во мајка природа) ибер лауф цревото што влегува во усисна грана (она што е за испарување на уљето и несогорените гасови што влегуваат во кертер) и ќе го затнате со некое лимце ЕГР вентилот (ако го има) и помини колку сакаш километри клапната ќе биде чиска. ;D ;D ;D ;D

Отсутен daniel111

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #46 на: 29 Декември 2011, 01:40:03 am »
Момци фино Ќе ја извадире клапната и со бензинце ќе ја поминете она што нема да искочи со четка ќе го застругате со Скоч трака , а потоа ќе го остраните во некој канистер (или во мајка природа) ибер лауф цревото што влегува во усисна грана (она што е за испарување на уљето и несогорените гасови што влегуваат во кертер) и ќе го затнате со некое лимце ЕГР вентилот (ако го има) и помини колку сакаш километри клапната ќе биде чиска. ;D ;D ;D ;D

Mala popravka :)iberlauf ne sluzi за испарување на уљето и несогорените гасови што влегуваат во кертер, tuku za gorno podmackuvanje na klipot do prvata karika . taka dokolku sakas da i go skratis vekot na karikata te. motorot  togas zatni go iberlaufot

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #47 на: 29 Декември 2011, 07:39:04 am »
Момци фино Ќе ја извадире клапната и со бензинце ќе ја поминете она што нема да искочи со четка ќе го застругате со Скоч трака , а потоа ќе го остраните во некој канистер (или во мајка природа) ибер лауф цревото што влегува во усисна грана (она што е за испарување на уљето и несогорените гасови што влегуваат во кертер) и ќе го затнате со некое лимце ЕГР вентилот (ако го има) и помини колку сакаш километри клапната ќе биде чиска. ;D ;D ;D ;D

Mala popravka :)iberlauf ne sluzi за испарување на уљето и несогорените гасови што влегуваат во кертер, tuku za gorno podmackuvanje na klipot do prvata karika . taka dokolku sakas da i go skratis vekot na karikata te. motorot  togas zatni go iberlaufot

Не би рекол. Кариките во колата не затвораат идеално, па дел од горивото доаѓа во маслото, кога ќе се загрее маслото, ова гориво, и дел од самото масло почнуваат да испаруваат во картерот. Ако го нема одводот (иберлауфот),  во картерот ќе се ствара притисок, кој не треба да го има. Сите овие испарувања од еко причини мора да согорат, па се враќаат назад во коморите за согорување. Што се однесува до горно подмачкување, нема благе везе, зошто дур да почнат уљни испарувања од картер да стигаат до комори треба барем 15 минути работа на моторот. А уљните карики, штом стигне масло на нив, (после 100-200 обртаи на моторот) веќе оставаат микронски тенок заштитен слој на цилиндрите за подмачкување на заптивните (компресиони) карики. Клиповите никој не предвидел да ги подмачкува :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен daniel111

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #48 на: 29 Декември 2011, 13:06:16 pm »
"Сите овие испарувања од еко причини мора да согорат, па се враќаат назад во коморите за согорување"
tocno e se sto navede za pritisok vo karterot  osven ova vo navodnici -zatoa sto iberlauf kako tehnicka izvedba  se upotrebuva  od samoto pronaoganje na motorite so vnatresno sogoruvanje ,a vo toa vreme blage veze nemale  od EKO standardite .
Iako ima mal efekt no uljanata parea koja vlaga preku iberlauv vo filterot ,posto koga motorot ke zagree na rabotna temperatura ,klipot karikite i blokot  imaat razlicno sirenje poradi toa sto se napraveni pd razlicni metali,uljnata parea koja vlaga preku iberlaufot ,stvara film koj go amortizira ili potocno dampira razlikite na stvorenite luftovi od gornata strana te na delot od klipot koj nema podmackuvanje.TE.koga se slucuva eksplozija toj film od ulje bukvalno sluzi kako amortizer od zadnata strana na prvata karika vo zlebot na klipot.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #49 на: 29 Декември 2011, 14:31:19 pm »
"Сите овие испарувања од еко причини мора да согорат, па се враќаат назад во коморите за согорување"
tocno e se sto navede za pritisok vo karterot  osven ova vo navodnici -zatoa sto iberlauf kako tehnicka izvedba  se upotrebuva  od samoto pronaoganje na motorite so vnatresno sogoruvanje ,a vo toa vreme blage veze nemale  od EKO standardite .
Iako ima mal efekt no uljanata parea koja vlaga preku iberlauv vo filterot ,posto koga motorot ke zagree na rabotna temperatura ,klipot karikite i blokot  imaat razlicno sirenje poradi toa sto se napraveni pd razlicni metali,uljnata parea koja vlaga preku iberlaufot ,stvara film koj go amortizira ili potocno dampira razlikite na stvorenite luftovi od gornata strana te na delot od klipot koj nema podmackuvanje.TE.koga se slucuva eksplozija toj film od ulje bukvalno sluzi kako amortizer od zadnata strana na prvata karika vo zlebot na klipot.

Цк, не бива.... Не ме убеди :)


From 1928 until the early 1960s, car and truck petrol engines vented combustion gases directly to the atmosphere through a simple vent tube. Frequently, this consisted of a pipe (the 'road draft tube') that extended out from the crankcase down to the bottom of the engine compartment. The bottom of the pipe was open to the atmosphere, and was placed such that when the car was in motion a slight vacuum was obtained, helping to extract combustion gases as they collected in the crankcase. The vacuum was satisfied by a vent, typically in the valve or valley cover, creating a constant flow of clean air through the engine's air volume. The oil mist would also be discharged, resulting in an oily film being deposited in the middle of each travel lane on heavily-used roads. The system was not positive though, as gases could travel both ways, or not move at all, depending on conditions. (Most modern diesel engines still use this type of system to dispose of crankcase fumes.)
.............

During World War II, however, a different type of crankcase ventilation had to be invented to allow tank engines to operate during deep fording operations, where the normal draft tube ventilator would have allowed water to enter the crankcase and destroy the engine. The PCV system and its control valve were invented to meet this need, but no need for it on automobiles was recognized.
.............
In the decades since, the legislation and regulation around emissions has tightened substantially, and the emissions of cars and light trucks have decreased substantially. Today's petrol engines continue to use PCV systems in addition to many other emissions control measures, many of which reduce toxic exhaust emissions by relying on sensors (to collect status information for computer input), engine control units (for information processing), and actuators (to translate computer output to the changing of conditions).

Извор:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system

Ако најдеш порелевантен извор, стојам на располагање :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dejan_156 alfista

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #50 на: 29 Декември 2011, 15:03:50 pm »
"Сите овие испарувања од еко причини мора да согорат, па се враќаат назад во коморите за согорување"
tocno e se sto navede za pritisok vo karterot  osven ova vo navodnici -zatoa sto iberlauf kako tehnicka izvedba  se upotrebuva  od samoto pronaoganje na motorite so vnatresno sogoruvanje ,a vo toa vreme blage veze nemale  od EKO standardite .
Iako ima mal efekt no uljanata parea koja vlaga preku iberlauv vo filterot ,posto koga motorot ke zagree na rabotna temperatura ,klipot karikite i blokot  imaat razlicno sirenje poradi toa sto se napraveni pd razlicni metali,uljnata parea koja vlaga preku iberlaufot ,stvara film koj go amortizira ili potocno dampira razlikite na stvorenite luftovi od gornata strana te na delot od klipot koj nema podmackuvanje.TE.koga se slucuva eksplozija toj film od ulje bukvalno sluzi kako amortizer od zadnata strana na prvata karika vo zlebot na klipot.

Цк, не бива.... Не ме убеди :)


From 1928 until the early 1960s, car and truck petrol engines vented combustion gases directly to the atmosphere through a simple vent tube. Frequently, this consisted of a pipe (the 'road draft tube') that extended out from the crankcase down to the bottom of the engine compartment. The bottom of the pipe was open to the atmosphere, and was placed such that when the car was in motion a slight vacuum was obtained, helping to extract combustion gases as they collected in the crankcase. The vacuum was satisfied by a vent, typically in the valve or valley cover, creating a constant flow of clean air through the engine's air volume. The oil mist would also be discharged, resulting in an oily film being deposited in the middle of each travel lane on heavily-used roads. The system was not positive though, as gases could travel both ways, or not move at all, depending on conditions. (Most modern diesel engines still use this type of system to dispose of crankcase fumes.)
.............

During World War II, however, a different type of crankcase ventilation had to be invented to allow tank engines to operate during deep fording operations, where the normal draft tube ventilator would have allowed water to enter the crankcase and destroy the engine. The PCV system and its control valve were invented to meet this need, but no need for it on automobiles was recognized.
.............
In the decades since, the legislation and regulation around emissions has tightened substantially, and the emissions of cars and light trucks have decreased substantially. Today's petrol engines continue to use PCV systems in addition to many other emissions control measures, many of which reduce toxic exhaust emissions by relying on sensors (to collect status information for computer input), engine control units (for information processing), and actuators (to translate computer output to the changing of conditions).

Извор:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system

Ако најдеш порелевантен извор, стојам на располагање :)
нема заебанции со симо цариер спремен човек не e за бадијала алфиста
Djevojka može da bude sa sela,
al' auto mora da bude iz Italije! ♥

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #51 на: 29 Декември 2011, 15:05:57 pm »

нема заебанции со симо цариер спремен човек не e за бадијала алфиста
[/quote]
Тебе уште те чекам да се јавиш :) Ако не утре - после НГ, тука сум :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #52 на: 29 Декември 2011, 15:16:16 pm »
Едно прашање, Карбуратор Клинер штетен е ако навлезе во лептирот ?

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #53 на: 29 Декември 2011, 15:38:07 pm »
Многу страници сте изнапишале...  и искрено не ги дочитав сите:)

Сеа ке ви надополнам нешто...

Тротилот, ако го чистите внимателно ставете репери... да го вратите точно прецизно, бидејки тој си има негова положба, каде колата најубаво работи иначе во спротивно ке треба мерење со унимер за да биде на неговата положба...

Чистење на клапна и карбиратор...

Препоралчливо е да карбураторот или клапнада да се извадени надвор и да се прскаат на ладно, и све гарежот и прљавштините да искочат надвор... за да не се внесат во во мотор....

А ако не се вади клапната и е на едно со усина грана, и да не се раструа бидејки има многу работа... треба да се притисне да биде отворен лептирот и да се испрса внатре 2-3 пати... и потоа да се запали колата, која тешко ке запали... и пак на запалена, кола... да се испрска... и да се држи поголема туража...


Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #54 на: 29 Декември 2011, 15:46:13 pm »
Да де, затоа пишав дека не смее да се отвара со рака, него преку сајлата за гас.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #55 на: 29 Декември 2011, 16:57:19 pm »
Едно прашање, Карбуратор Клинер штетен е ако навлезе во лептирот ?
Оноа од вурт не е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #56 на: 29 Декември 2011, 17:16:15 pm »
Многу страници сте изнапишале...  и искрено не ги дочитав сите:)

Сеа ке ви надополнам нешто...

Тротилот, ако го чистите внимателно ставете репери... да го вратите точно прецизно, бидејки тој си има негова положба, каде колата најубаво работи иначе во спротивно ке треба мерење со унимер за да биде на неговата положба...

Чистење на клапна и карбиратор...

Препоралчливо е да карбураторот или клапнада да се извадени надвор и да се прскаат на ладно, и све гарежот и прљавштините да искочат надвор... за да не се внесат во во мотор....

А ако не се вади клапната и е на едно со усина грана, и да не се раструа бидејки има многу работа... треба да се притисне да биде отворен лептирот и да се испрса внатре 2-3 пати... и потоа да се запали колата, која тешко ке запали... и пак на запалена, кола... да се испрска... и да се држи поголема туража...




Јас кога го чистев на старото пунто, и вака и така го чистев, потешко запали ама потоа бомбона беше...а и се порадвав на звукот, дојде еден да ме праша шо мотор има пунтото, не веруваше дека е 1.2 16V
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #57 на: 29 Декември 2011, 18:19:59 pm »

Јас кога го чистев на старото пунто, и вака и така го чистев, потешко запали ама потоа бомбона беше...а и се порадвав на звукот, дојде еден да ме праша шо мотор има пунтото, не веруваше дека е 1.2 16V

Да ти е мерак да го рејваш :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #58 на: 29 Декември 2011, 18:30:27 pm »
Охо, таму кај што чистев имаше и други коли за лептирот ама за звук слабо некако...viva italia хаха :D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #59 на: 29 Декември 2011, 18:50:17 pm »
За сите важи, ако му треба некој совет, нема ништо срамно, слободно нека праша тука, или во приватни пораки, и ке му ги објаснам сите постапки, и од кај и каков клинер да си набави...

Да не биде, како еден другар... без да знае на сензорот за воздух му викнал со шмиргла... па после ... оф мори мајко ... 40 евра половен купуваше...