Симо, сигурно и кај тебе исто е поставено ТБ па би те прашал, дали да го извадам прво цревото кое иде од МАФ сензорот па после кај ТБ, или може директно кај ТБ ?
Јас го вадам целото, така ми е најзгодно, инаку ми смета. Без тоа црево ми јавува check engine пошто низ маф сенознорот не иде воздух, ама после кога ке го врзам пак цревото, после три пали/гаси се` е ок. Тоа зошто сум мрзлив да го дисконектирам маф сензорот пред процедурата
На стилото немам маф, туку мап, па ми е е гајле.
На 166-ката маф сензорот стои директно над ербоксот, па врз него доаѓа цревото до маф што иде, вака отрпилика:
Инаку принципот што јас го применувам е добар, зошто не стварам притисок со прстите врз степ моторот на тротл бодито, што е добро за оние кои немаат сајла. Инаку ако е саглам запрљано, работи WD40 и крпче, ама ова е одлично за „мејнтененс“
Што се оденсува до дизелите - секако не е е добро на запален дизел да шприцаш некое средство во така големи количини
Иако не знам они каков принцип имаат за регулација, ја колку што знам, кај нив кратиш од горивото, немаат тротл боди.