Луѓе дајте ми препорака за некој добар мајстор што би можеле да направат промена на маслото во менувачот?
Немам никакви проблеми ете ама со обзир на тоа дека е таков каков што е сакам да го сменам превентивно ете и не можам да најдам добро место каде да го направам тоа.
Се јавив во Аутомакедонија и цената кошта 4138 денари со вклучено ДДВ, но промената подразбира оригинално Opel масло.
Во Opel сервис Ванчо исто така се јавив, му побарав понуда и ми бара 3л х 1800 на секое литро + 2000 работна рака што реално ми е скапо со оглед на тоа што и нема опција со сопствено масло туку само со неговото што е Motul Gear 300 75W-90 и тоа не ми се допаѓа бидејќи после препораките овде на форумот истражував доста и заклучив дека COMMA MVMTF PLUS, Fuchs и Tutela се најдобрите избори за овој менувач.
Во Астра МС не ми се остава ова на нив ако има подобра опција би сакал да слушнам.
Друг апдејт: Инсигнијата моментално е на пауза бидејќи чека замена на МАФ сензорот, кој испадна главен виновник за проблемот со губење на снага. Се избрзав со коментарите овде *facepalm*, не видов дека и тогаш се појавила истата грешка. Го исчистив сензорот, но изгледа веќе си го отслужил своето и нема подобрување. За да бидам сигурен дека е до МАФ, го проверив на различни компјутери, и потврдено е дека проблемот не е од ДПФ или од грешката за насилно влегување, туку е дефинитивно од МАФ.
Накратко, после регенерацијата навидум сè беше во ред, освен што на брзини над 120 км/ч ме лимитираше, па мораше да намалувам и повторно да кревав за да го заобиколам тоа. Меѓутоа, по извесно време, пак почна да влегува во limp mode и веќе некое време е оставена во мирување додека го сменам сензорот. Би требало да биде средено тоа утре/задутре се надевам. Додека го средам ова, се движам со некое од другите возила по дома
После подолго време возење со затемнети стакла (80%), можам да кажам дека генерално е добро и безбедно и во квечеринска вожња, освен ако не се најдеш на места налик на црна дупка каде нема ни трошка светлина од канделабри или било какво осветлување. Во такви ситуации може да биде тешко да се забележи нешто одзади.
За среќа, задната камера има сопствено осветлување, па покрај задните фарови кои силно сјаат во комбинација со екранот покрај левиот и десниот ретровизор, ми дава дополнителна сигурност при маневрирање во такви средини. Ако нешто значи, имам добар вид и не носам диоптер. Но, за среќа, ретко се наоѓам во таква темна околина.