Автор Тема: Opel Astra G 1.4 16V TNG  (Прочитано 48660 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2114
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #465 на: 15 Октомври 2023, 02:06:12 am »
24.07.2023:
135490км
Променета цилиндер брава за палење.
Малку незадоволен од мајсторот бидејќи при гаснење на колата кога клучот е свртен на "нулта" позиција радиото останува да свири(мал контакт) сѐ додека комплетно не го извадам клучот од бравата(тогаш федерот турка и го прекинува контактот за радиото).
Според мајсторот и колегата кој има растурено корса и зафира такс треба да работи.
Трошоци:
 1100 ден цилиндер
+ 600 ден работна рака со прередување на бравата за да може со истиот клуч да пали колата.
Вкупно: 1700 ден.

Ако може help  ;D

Вечерва отидов на гости, на одење пробав клучот во бравата да запалам (како и секогаш) - клучов не се ни врти скоро. Некој милиметар и толку. Пробав и со резервниот - не фаќаше неколку пати, фати од 10-ти пат колку да извозам до дома и толку. Не вртат ни двата клуча.
Не е до клучевите, се сомневам на расипан цилиндар. До сега не покажуваше симптоми, ниту даваше отпор. Буквално од нигде - никаде престана да врти.
Централно заклучување си работи.

Ќе бркам мајстори за брава/цилиндар од понеделник, ама не знам дали ќе можам да си ги задржам сегашниве клучеви (со далечинско) на Леонот у пм.
По постов - се прередуваат цилиндрите за да пасува и стар клуч?
« Последно менување: 15 Октомври 2023, 02:12:50 am balanar »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #466 на: 15 Октомври 2023, 09:25:15 am »
По симптомиве и мене ми изгледа на цилиндар или контакт брава. Ако е цилиндар може да се пререди со доплата за да си го задржиш клучот, инаку глупаво е еден клуч за вратата, друг за палење, итн.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2114
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #467 на: 15 Октомври 2023, 15:26:59 pm »
По симптомиве и мене ми изгледа на цилиндар или контакт брава. Ако е цилиндар може да се пререди со доплата за да си го задржиш клучот, инаку глупаво е еден клуч за вратата, друг за палење, итн.

Се слушнав со мајстор за вакви работи, рече утре да пробам еднаш или два пати максимум да пробам ако заврти, колку да отидам до неговата работилница.
Ако не, ќе дојде на лице место да ја извадиме цела брава и да видиме што е проблемот поточно. Спомна - скршена брава.

Само нервози од глупости, вака ќе ти се деси у странство или на пат - ќе се туфкаш.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #468 на: 15 Октомври 2023, 16:48:47 pm »
Маана им е на астриве тоа, дури на другарот што ја менуваше му беше чудно дека оригиналната издржала 25 години. За другиве возила не знам како е, немам искуство.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 385
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #469 на: 16 Октомври 2023, 09:38:55 am »
Шприцни малку WD-40 дирекно во бравата , во 90% од случаите се решава проблемот

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #470 на: 16 Октомври 2023, 10:23:25 am »
Скршена брава не се решава со WD, само се уништува со WD.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7645
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #471 на: 16 Октомври 2023, 10:29:57 am »
Wd е најлошата работа што може да и се деси на една брава.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #472 на: 19 Октомври 2023, 16:37:49 pm »
19.10.2023:
137867км

Репарирање на алтернатор
Трошоци:
2 лагери SKF 1200 ден.
Реглер 1800 ден.
Колектори 600 ден.
Работна рака 800 ден.
Вкупно - 4400 ден.
Едит:
Еве и по некое сликче после чистење на старите делови со carb cleaner:




« Последно менување: 20 Октомври 2023, 01:21:01 am nestor04 »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #473 на: 20 Октомври 2023, 12:28:11 pm »
20.10.2023:
137875км

Променет ЕГР вентилот со друг ЕГР вентил од 1.6 16V мотор.
Имаше доста гареж, но не успеав да сликам, буквално 2 часа го чистев со спреј од Würth купено за 463 ден. од Лукоил. Стакло излезе.
Слики од стариот ЕГР, кој донекаде е функционален:


« Последно менување: 20 Октомври 2023, 12:36:28 pm nestor04 »

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #474 на: 20 Октомври 2023, 12:51:16 pm »
Дали имаш израчунато, колку те кошта колата до сега. (без регистрации)
купување,мотор,сервиси,делови итн.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #475 на: 20 Октомври 2023, 12:56:02 pm »
Да, внесувам редовно во евиденција на Fuelio, во случај да треба да се продаде или нешто слично. Може да ми изготви документ за печатење.
Вака спрееви, регистрации, зелени картони, ситници немам внесено.
153615 ден. ме кошта одржувањето
Купена е 1350€ (тоа не е израчунато во горната цена).
Инаку ЕГР-от е бесплатно земен.
« Последно менување: 20 Октомври 2023, 13:10:11 pm nestor04 »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #476 на: 11 Ноември 2023, 10:29:51 am »
11.11.2023:
138311км

Променет филтерот за плин
Трошоци: 500 ден.
9653км сум ги поминал за 368 часа, затоа и масло менувам на 6000.
Слики:

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2114
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #477 на: 11 Ноември 2023, 11:02:03 am »
Тоа е како да си се движел со просечна брзина од 26.2km/h за тие 368 часа, не ти е баш некој репер времето колку работел моторот.

Ако не се лажам - некаде ми даваше некаде околу 50 часа за поминати 2300km сега за летниов одмор. Нешто е на автопат, нешто е во место (граници, траекти), нешто до плажи или општо шетање по локални патишта.
« Последно менување: 11 Ноември 2023, 11:11:06 am balanar »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #478 на: 11 Ноември 2023, 11:23:15 am »
Мала е просечната и маслото не достигнува работна температура. За 48 часа со прерходната кола поминавме 4700км (до Гутершлох и назад). Што значи дека немаше потреба да се менува толку често наслото иако еден месец после тоа патување беше сменето. Едноставно така сакам да ги одржувам колите  :D
Доста интересно, додека на бензин околу 430 часа мислам дека пишуваше во Lovato интерфејсот. Брзо сработи мајсторот, за некоја минутка го стави филтерот, провери параметри и наплатив, инаку ќе сликав.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4849
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Astra G 1.4 16V TNG
« Одговори #479 на: 14 Ноември 2023, 14:24:53 pm »
14.11.2023 или 133103км:
Промена на летен сет со зимски сет.
Промената чинеше 500 денари(комшија ако не те заебе кој друг, башка еден жлеб ми пукна од прагот >:().
Поминати 5253км со летниот сет од 15.03.2023-14.11.2023
И како за потсетник вкупно поминати 6690км со летните гуми.
Доста испукале зимските странично, а и една хума мирисаше на мувла, дека ги чувам во најлон, па ја исчистив добро со Sonax Felgenbeast.
Сликче: