Денес пак фул работен ден. Требаше да се извадат црева за уље и вода, вакуум црева, да се префрли дамп валвот и слични работи, пред да се монтира назад. Конечно двете турбини на маса, старата дефинитивно и на компресорската страна добро-држеќа, нема оштетувања на перките, нема оштетувања на ѕидот од куќиштето. Уљенцето е од PCV, да не ве буни, баш таму, тоа малото дупче над големиот отвор е за уљните поврати од картер. Големиот отвор е од интегрираниот dump valve.
Еве директна споредба на старата и новата. Не знам колку на слики може да се познае, но во живо е приметно поголема перката од компресорот на новото турбо, а и дизајнот е малку различен. На сликите не се приметува баш, но во живо се гледа дека иако отворот е ист дијаметар, кај К03, конусно се стеснува кон перките, додека кај К04 е цилиндричен.
Нов сет дихтунзи. Благодарност до
@Prcot Нова цевка за уље до турбото, екстра заштитена (иако немаше проблем ни со старата, добро го подмачкуваше благодарение на редовните промени на масло). Благодарност до
@marjanot Ми де деси мал пех кога го внесував турбото на место, ми се скрши вакуум цевчето за дамп валв-от:
Го залепив добро, добро држи вакуум, се надевам дека ќе издржи, да не мора да купувам нов или да правам метална пупка. Не е проблемот во купувањето, проблем е што не може да се пристапи до него со турбото ставено во кола, па ако мора да се менува, ќе биде пак турбо надвор
Морав да си импровизирам алат, бидејќи најголем торкс што го имав дома беше Т50, а ова чудово е некој Т60 изгледа, па најдов соодветен имбус и брусилицата си го напраи своето
Тадааааа! Еве го на свое место.
Толку успеав денес
Утре ќе видам како ќе биде, дали ќе може да киднам порано од работа да почнам да заштрафувам останати работи, ако не, ќе си причека до Среда, неработен ден. Се ближи крајот....