Мене ми е најсмешно како стратро завзема позиција на голем познавач на работите во автомобилската индустрија и како тие што купуваат ауди и бмв се овци и ги стрижат на големо зошто астра со фул опрема го нуди истото или повеќе за упола цена. Не бе батка, ти така мислиш.
Со факти тука да почнеме да збореме, со слики, со тестирања во живо, џабе е све. Кога во главата имаш решено дека премиум е само начин да ги земеш парите на купувачите, тогаш ништо нема да ти го промени менталитетот.
Има една многу убава реченица во тестот на стратро со астрата и бмв-то
The BMW also conveys more solidity acoustically - the additional weight of 62 kilograms seems to be in insulation and other quality assurance measures.
Генерализација е одвратна работа. Несомнено дека автомобилите од голф класата се се поблиску и во возни особини и квалитет од премиумциве ама да не се лажеме дека сепак станува збор за основните модели кај премиумцитие. А-класа и БМВ 1 неможе да се некаков репер за квалитетот/премиум чувството на Мерцедес или БМВ.
За кои две Мармлад? За 3јка и Инсигнија? Јас сум ги искусил. И би избрал Инсигнија кога би зимал. Не само што помалку ми врши работа BMWто туку и треба да доплатам 20000 евра за помалку да ми врши работа.
БМВ 3-ката таргетира еден вид на клиенти кои што ги интересира спортска вожња, знакчето, додатна опрема, додека Инсигнијата е дефинитивно настроена кон луѓе со фамилии или некакво си полу-бизнис директорско ауто. Неможе едното да е подобро од другото кога станува збор за прилично различни автомобили за луѓе со различни потреби.
БМВ 3 се однесува подобро на пат од Инсигнија. Инсигнија е многу по-практично ауто особено за луѓе со мали деца нудејќи подобар комфор и простор за патниците.